D-Kay 05.06.2004 23:52:45 | |
---|
Jos olet eksynyt harhapoluille, en valitettavasti voi auttaa sinua, veljeni. Olen maistanut kiellettyä hedelmää ja kääntynyt pimeälle puolelle. OSTETAAN:Strato, Tremolo ja Delay |
vaurio 07.06.2004 12:31:40 | |
---|
Junttieinareiden.net.. päästäkää minut pois m-netistä! MEKKALA #2 |
Via 09.06.2004 23:05:46 | |
---|
Nännikorut on kyllä kivat, vaikkakin itse jouduin pitään niissä varmaan viikon jotain sideharsolappuja päällä kun oli niin s**tanan kipeet... En kyllä luopuisi niistäkään koruistani :) "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
Kummaa, mutta ei haittaa, nimittäin minun koruni on nyt viikon vanha ja "terve". Mitään kipua enään ei esiinny ja muutenkin kaikki tuntuu olevan kunnossa. hinkataaks hampaita?? |
depe 10.06.2004 09:51:14 | |
---|
Junttieinareiden.net.. Niinpä. Jos ei tykkää nännikoruista, niin silloin on täysin kelkasta pudonnut urpo ja juntti. Nännit on ihan pyllystä, jos niitä ei ole lävistetty, hyi... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
alphamale 10.06.2004 09:55:06 | |
---|
Nännit on aina helvetin kivat lisukkeista riippumatta. Piste. |
Via 10.06.2004 11:45:07 | |
---|
Nännit on aina helvetin kivat lisukkeista riippumatta. Piste. faktaa, todellakin :) Nännit on ihmisen vartalossa ehkäpä kivoin kohta mitä on :P "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
Aleksi-serkku 11.06.2004 13:04:02 | |
---|
Minun miehisistä meijereistäni ei kyllä tökitä minkäänlaisia neuloja läpi, se on varmaa. Nännilävistykset vievät teitin helvettiin! You've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk? MEKKALA #4 |
Chaka 20.09.2004 10:22:29 | |
---|
Meitsi kävi laittaan tossa alkuvuodesta korun ja se sattu ihan perkeleesti ja miun piti maata siellä "sängyllä" hetken aikaa ku meinas taju mennä => mutta en koskaan ikina milloinkaan tahdo siita luopua, se on ihan pirun mukava =) |
Henko 20.09.2004 22:31:12 | |
---|
Nännit on aina helvetin kivat lisukkeista riippumatta. Piste. Jep, mutta nännikorut on kuitenkin hyvä syy näytellä tissejä. Siis jos ei muuten tohdi :) If it's too loud, you're too old. |
Leper Messiah 22.09.2004 20:23:06 | |
---|
Jep, mutta nännikorut on kuitenkin hyvä syy näytellä tissejä. Siis jos ei muuten tohdi :) kåmppaan Naiminen on brutaalia, mutta mukavaa. Muistakaa että silloin molempien on nautittava: Sekä miehen että mulkun.
-Caine |
MrQ 30.09.2004 12:30:29 | |
---|
Jep, mutta nännikorut on kuitenkin hyvä syy näytellä tissejä. Siis jos ei muuten tohdi :) Mitä mies ei näe, se häntä naisessa enemmän kiinnostaa... Kauniit rinnat, kesä, toppi ja lävärit nänneissä. Jeesus. Voiko olla mitään arkisella tavalla eksoottista tai kiehtovampaa? Anteeksi, älkää vastatko. Ei voi. |
Woodoo 30.12.2004 13:03:42 (muokattu 30.12.2004 13:04:53) | |
---|
Mulla on sika pienet nännit :( ja mäkin haluan... :) haluan itseasiassa industiaalin nännistä nänniin !,,/ Ehkä jokupäivä? (nii siis ei tuota industriaalia kuiteskaa) Onko kukaan pikkunännikaverijokmuaymmärtää ottanu korua ja paraneeko se ikinä? Työpäivän pelastus -muusikoiden.net- |
alphamale 30.12.2004 14:12:38 | |
---|
Ukoilla nyt on pienemmät nännit, se lävistyshän tehdään tietysti nänninpihan läpi. Lahtelaista, totta kai |
L.C.F 31.12.2004 01:13:47 | |
---|
Nänni on muute hassu sana :D! Nii, mutta omapa on asianne pistättekö nänniläväreitä vai ette... Voi ne olla hienot, tai sitte ei... Pastilli? |
tuomittu 31.12.2004 09:09:12 | |
---|
Nänni on muute hassu sana Kyllä! Olen tätä toitottanut kavereilleni jo pitkään, mutta aina ne vaan katsovat oudosti, kun puhun tuon sanan mahtavuudesta, parhaudesta ja loistavuudesta. Sitä on kiva pyöritellä suussa. Siis sitä sanaa. Ja ihan sitä oikeeta tavaraakin. Toinen hauska sana on meisseli. Noh, menee vähän offiksi. Taas. Älä ala mulle tai tulee napaan. |
waukku 01.01.2005 21:21:30 | |
---|
Mulla on sika pienet nännit :( ja mäkin haluan... :) haluan itseasiassa industiaalin nännistä nänniin !,,/ Ehkä jokupäivä? (nii siis ei tuota industriaalia kuiteskaa) Onko kukaan pikkunännikaverijokmuaymmärtää ottanu korua ja paraneeko se ikinä? Mínä ymmärrän, pienet on nännit meitilläkii. Lävistäjä setä sano että harvassa on sellaset nännit mihin ei korua voi laittaa. Muutama kk. on rengas nännissä roikkunu ja eihän tuota voi parantuneeksi sanoa. How can it mean anything to me if I really don't feel anything at all? |
alphamale 01.01.2005 21:41:30 | |
---|
Renkaat paranee hitaammin kuin barbellit nänneissä, itselläni meni molemmat vähän vituralleen ja toinen tehtiin 2 ja toinen 3 kertaa, kunnes sitten viisastuneena pisti ensin barbellit. Lahtelaista, totta kai |
Dutteri 01.01.2005 23:20:05 | |
---|
NÄnnikoru kuulostais kieltämättä aika kiehtovalta. Miksi ei. En tiedä. jotenkin ainakin vielä haluan säilyttää rintani tälläisina. Katotaan joskus.. Joskus sitä saattaa herätä keskellä yötä ajattelemaan sitä hämmentynyttä onttouden tunnetta, joka on täynnä koloja, jotka eivät koskaan täyty..IMIK #13 Pastilli? |
waukku 02.01.2005 19:56:38 | |
---|
Renkaat paranee hitaammin kuin barbellit nänneissä, itselläni meni molemmat vähän vituralleen ja toinen tehtiin 2 ja toinen 3 kertaa, kunnes sitten viisastuneena pisti ensin barbellit. Paraniko tappien kanssa sitten nopeemmin? Ajattelin että vois melkei vaihtaa renkaan pois, ainakun ottaa vähänkään kiinni johonkii se rengas, niin ärtyy nänni ja se on taas menoa...Sama juttu täällä,on ehkä vähä viturallee laitettu lävistys. How can it mean anything to me if I really don't feel anything at all? |