jp8000: Hevijakson kappaleet: Antti Ketonen: Crazy, crazy nights Kiss Arttu Wiskari: Fear of the dark Iron Maiden Benjamin: Poison Alice Cooper Johanna Försti: Here I go again Whitesnake Pete Parkkonen: I wanna be somebody W.A.S.P Parkkosen esitys kyllä ennakkoon mielenkiintoisin, saattaa lähteä aika lujaa. Toki myös Wiskari ja Försti ovat olleet kovia, mutta nuo biisivalinnat on vähän laimeampia. Jokohan tuo Benjamin saatais pihalle tuolta. Olis ees niin huono että olisi viihdyttävä, mutta kun ei, vaan on ainoastaan ärsyttävän luokaton. Tosin se Tapsa-Kansa-veto meni lähestulkoon jo tuohon ensinmainittuun osastoon. Metal meets the bone! |
jp8000 09.11.2016 10:00:49 | |
---|
Nämä kappaleet kuullaan suorassa lähetyksessä: Arttu Wiskari: I don`t want to miss a thing Aerosmith (elokuvasta Armageddon) Benjamin: Can you feel the love tonight Elton John (elokuvasta Leijonakuningas) Johanna Försti: Skyfall Adele (elokuvasta James Bond, Skyfall) Pete Parkkonen: Across 110th street Bobby Womack (elokuvasta Jackie Brown) Arttu Wiskari & Benjamin: Ghostbusters (elokuvan tunnusmusiikki) Johanna Försti & Pete Parkkonen: Time of my life (elokuvasta Dirty Dancing) "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
LiemiKuutio 09.11.2016 16:10:47 | |
---|
jp8000: Nämä kappaleet kuullaan suorassa lähetyksessä: Arttu Wiskari: I don`t want to miss a thing Aerosmith (elokuvasta Armageddon) Benjamin: Can you feel the love tonight Elton John (elokuvasta Leijonakuningas) Johanna Försti: Skyfall Adele (elokuvasta James Bond, Skyfall) Pete Parkkonen: Across 110th street Bobby Womack (elokuvasta Jackie Brown) Arttu Wiskari & Benjamin: Ghostbusters (elokuvan tunnusmusiikki) Johanna Försti & Pete Parkkonen: Time of my life (elokuvasta Dirty Dancing) Toivottavasti Johanna antaa palaa. Jäi jotenkin vielä jotain uupumaan, tulee vaikutelma ettei hän uskalla vetää täysillä. :) Ghostbusters ei kyllä anna yhtään mitään, joten Johanna ja Pete taidetaan muutenkin nähdä finaalissa. Ja koska naiset on innokkaampia äänestämään, Pete voittaa. |
Eläkeläissoittaja 09.11.2016 16:23:16 | |
---|
Ghostbusters ei kyllä anna yhtään mitään, joten Johanna ja Pete taidetaan muutenkin nähdä finaalissa. Ja koska naiset on innokkaampia äänestämään, Pete voittaa. Minäkin veikkaan Peten voittavan kisan, mikä on vain hyvä asia. :)
|
LiemiKuutio 09.11.2016 23:41:21 | |
---|
AP: Mieshän lauloi takavuosina bluesbändeissä ja hyvin sittenkin. Nykyisin levyttämänsä ehk-huumoripoppi ei tee oikeutta kaverin lahjoille. Tämä on yllättävä ja hieno juttu. Arttu alkaa kiinnostaa vielä enemmän nyt. Minä olen löytänyt parin viime vuoden aikana bluesin, ikä kai tekee tehtävänsä. Teki mieli tehdä aloitusta blues- kategoriaan Puistobluesista, jossa olin kesällä ekaa kertaa. Näin ja kuulin ihka elävänä mm. Sonny Landrethin. Mutta että Arttukin ollut bluesmiehiä. Tämän Leppilampi mainitsikin hevijaksossa, jota itse odotin eniten. Viime vuonnahan oli mukana kantrijakso. Siinä tuomaroi Ninni Poijärvi jonka Hoedown -keikalla Blackpoolissa näinkin Järvenpäässä. Oli aivan järkyttävän hyvä. Tulispa joskus blues-jaksokin tohon ohjelmaan. |
öl m 10.11.2016 00:53:10 | |
---|
JohnJ: Jokohan tuo Benjamin saatais pihalle tuolta. Olis ees niin huono että olisi viihdyttävä, mutta kun ei, vaan on ainoastaan ärsyttävän luokaton. Benjamin pysyy mukana niin kauan kuin äänestävät lapset pitävät häntä ihquna. Itse pidän tyyppiä erinomaisen vaivaannuttavana hahmona. Melkein toivon tämän laulutaidottoman teini-idolin voittavan koko roskan. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |