Sergei Fallinen 28.10.2016 16:52:29 (muokattu 28.10.2016 16:54:19) | |
---|
Ei, et saa mistään 10 vuoden 100k lainaa "bändi toimintaan". Paitsi ehkä rikollisjärjestöltä tai terminaalivaiheen Alzheimerista kärsivältä sukulaismummolta. Mutta henk koht kiinnostaa kyllä todella paljon, mitä olit ajatellut hankkia sillä. E. jaa tuossahan se taisikin jo tulla. Olen aika sanaton |
Vessajono 28.10.2016 16:53:43 | |
---|
Sergei Fallinen: Mutta henk koht kiinnostaa kyllä todella paljon, mitä olit ajatellut hankkia sillä. Tossa alotusviestissähän se oli lueteltu. Mut nyt pitäis tosiaan vielä toi rekkalava hankkia. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
oksatboys 28.10.2016 16:56:46 | |
---|
Sergei Fallinen: Ei, et saa mistään 10 vuoden 100k lainaa "bändi toimintaan". Paitsi ehkä rikollisjärjestöltä tai terminaalivaiheen Alzheimerista kärsivältä sukulaismummolta. Mutta henk koht kiinnostaa kyllä todella paljon, mitä olit ajatellut hankkia sillä. E. jaa tuossahan se taisikin jo tulla. Olen aika sanaton Näilä hengellistä musiikkia soittavilla on kato vähä erilaiset keikkapalkkiot ku perusrokkarilla. Vai oliks se rabitti näi että hengellisen suuntaa on? |
elsewhere 28.10.2016 16:58:30 | |
---|
|
Vessajono 28.10.2016 17:00:56 (muokattu 28.10.2016 17:01:03) | |
---|
oksatboys: Näilä hengellistä musiikkia soittavilla on kato vähä erilaiset keikkapalkkiot ku perusrokkarilla. Vai oliks se rabitti näi että hengellisen suuntaa on? Vois kyl kokeilla. Samat biisit mitä jo nyt vetää, kävis ihan suoriltaan pienin muutoksin. Esim Levottomasta Tuhkimostahan tulee gospelia jo sillä kun vaan muuttaa yhden sanan kertistä: Ja elämä on helppoo sillon kun on Jeesus josta pitää kii Ei tarvitse mennä nukkumaan itkeäkseen itsensä unelmiin Ja elämä on päivästä päivään vieraiden pilkkaa sinullekin Päivästä päivään levoton tuhkimo tekee itsestään marttyyrin Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Bonham 28.10.2016 17:39:46 | |
---|
rabitti88: Nyt tarvitaan vatusti enemmän massia, mitä aluksi ajattelin. Nyt puhutaan jo 100 tuhannesta eurosta. Eli miten on saanko lainan 10 vuoden ajalla bändi toimintaan.... Jos vaikka floppaisin 2 vuodessa niin silti saan myytyä tavarat noin 70% hinnasta mitä ne on ollut uutena eikö totta? Taitaa 50% olla lähempänä totuutta... |
Funkånaut 30.10.2016 18:40:44 (muokattu 30.10.2016 18:41:52) | |
---|
Bonham: Taitaa 50% olla lähempänä totuutta... Torilla kaikki menee aina Thomannin hinta * 0,7. :) Tai sitten ei. Sisältääkö toi sata donaa myös yleisön vuokran? E: Vahvasti epäilen, että ketjun takana saattaisi olla jopa itse Legenda. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Vessajono 30.10.2016 21:48:07 | |
---|
Funkånaut: E: Vahvasti epäilen, että ketjun takana saattaisi olla jopa itse Legenda. Toisaalta aloittajalla on pidempään tuntunut olevan useampaakin lajia näitä suurisuuntaisia projekteja, en oo ihan varma riittäisikö Hänellä-jonka-nimeä-ei-saa-mainita kärsivällisyys. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Onks tätä räbitin bändiä jossain kuultavissa? |
ferodoz 04.10.2018 23:28:22 | |
---|
Mitäs tälle projektille kuuluu? Just a face in the crowd. |
Arkka 04.10.2018 23:34:49 | |
---|
ferodoz: Mitäs tälle projektille kuuluu? Dude... Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |