Aihe: yamaha tuplapedaalit?
1
Peace
17.04.2004 14:29:19
joo mitä mieltä olette yamahan tuplapedaaleista.onko hyviä?

itse olen katellut hankkia tälläisiä yamahan tupliksia

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-122281.html

että onko hyvät tuplat?
Joona Rautiainen
Groovi
17.04.2004 15:40:18
oli kerran vuosia sitten yamahan tuplaspeddu. ei ollu kehuttavat, mutta ne olikin ketjuvetoiset eikä suoravetoiset niinku nuo sun mainitsemat. muistaakseni yhdellä keikalla paukahti nivel rikki, ja jäi vissiin traumoja.
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
Peace
17.04.2004 18:48:46
no kannattaako hankkii ketju- vai hihnavetoiset tuplat?
Joona Rautiainen
Mikko A
17.04.2004 19:44:48
joo mitä mieltä olette yamahan tuplapedaaleista.onko hyviä?

itse olen katellut hankkia tälläisiä yamahan tupliksia

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-122281.html

että onko hyvät tuplat?

On. Kokeilin kerran ja oli tosi kevyet...

no kannattaako hankkii ketju- vai hihnavetoiset tuplat?

...mutta silti ostaisin itse mieluummin hihnavetoiset.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
DimensionZ
18.04.2004 21:42:04

Oon kanssa ajatellu hommata tommoset. Ihan ammattlaistasoset pedaalit, uskomattoman hienon ja tukevan näköset, ja halvat. Thomannilta tulee vaan jotain vähän päälle 320?. En oo vielä ehtiny testaan, pitää kattoo kummassa on parempi tuntuma, direct drivessa vai tuplaketjussa, mutta ainaki käsin ku kokeilin oli helvetin sulava liike niissä. Varmasti on hyvä valinta.
Tottakai se on hyvä, se on Yamaha.
Kaneli
25.04.2004 12:53:46

Ai onko ne noin kalliit??? Mulla on Taman Iron Cobrat joista mä maksoin 270 euroa... Ja hyvin toimii... Kyl mä semmoset hankin mielummin ku Yamahan...
Peace
26.04.2004 18:16:43
Ai onko ne noin kalliit??? Mulla on Taman Iron Cobrat joista mä maksoin 270 euroa... Ja hyvin toimii... Kyl mä semmoset hankin mielummin ku Yamahan...

oot varmaan ostanu noi iron cobrat käytettynä,sillä en oo nänhny missään myyvän kukaan uuten airon cobrii 270e.......
Joona Rautiainen
lethus1
28.04.2004 14:24:33
Tuolla Tuplapedaalit- ketjussa jo jauhoin. Eli on aivan mainiot hinta/laatu suhteeltaan. Ja muutenkin. Erittäin hyvä valinta.
wes
30.04.2004 10:20:34
se 9410 josta puhuit on suoravetoinen, mutta 9310:ssa (jota itse olen hyvin tyytyväisenä käyttänyt) on SEKÄ hihna- ETTÄ ketjuveto, kumpi sitten itseä enemmän miellyttää... aloitin ketjulla ja nyt käytän hihnaa. ei oo vaikee vaihtaa. suosittelen 9310:aa.
Frankie Torpedo
08.06.2004 13:25:48
Itselläni on Yamaha DFP-9310 tuplapedaalit (eli ne kaksoisketjulla varustetut) ja täytyy sanoa, että olen erittäin tyytyväinen kyseisten pedaalien toimintaan. Soitto on luistaa hyvin, ts. tuntuma on jämäkkä ja soiton kontrolloiminen on helppoa.

Ennen käytin legendaarisia Camcon tuplapedaaleja, jotka sinänsä olivat erinomaiset, mutta niiden soittotuntuma oli huomattavasti erilainen, kontrollointi vaikeampaa ja säätömahdollisuuksia oli vähän.

Ennen ajattelin, ettei pedaaleilla sinänsä ole väliä, jos osaa soittaa niin sitten soitto kulkee vaikka millä pedaaleilla. Osittain olen edelleenkin samaa mieltä, mutta täytyy myöntää, että kyllähän se soittaminen on helpompaa kun on vehkeet jotka ovat luotettavat. Pedaaleihin kannattaa siis panostaa siinä missä esimerkiksi pelteihinkin.
Paas
08.06.2004 13:59:36
Nuo välitangon nivelet näyttävät kyllä vähän leluilta. Saattaa tulla murheita. Minulla ei kuitenkaan ole noista omakohtaisia kokemusksia joten en tiedä.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Kikka Korea
11.06.2004 09:29:08
Noi DFP9410:t on tosiaan aivan loistavat. Mulla on sellaset ja voin todellakin suositella niitä kaikille. MUN mielestä paljon paremmat kuin mitkään Iron Cobrat. Makuasia, mutta minä tykkään enemmän tuosta direct drivestä kuin ketjuvetoisesta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)