delarco 29.10.2016 00:53:36 | |
---|
Pakko myöntää, että nyt alkaa huumori olemaan hieman koetuksella... |
JaaGeRMaisTeR 29.10.2016 02:06:15 | |
---|
delarco: Pakko myöntää, että nyt alkaa huumori olemaan hieman koetuksella... Ota puhelin kouraan ja soita. Eiköhän sieltä jotain vastausta tule. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
delarco 29.10.2016 02:40:20 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Ota puhelin kouraan ja soita. Eiköhän sieltä jotain vastausta tule. Ei tämä nyt vastauksien saamisesta ole kiinni. Niitä on matkan varrella kyllä tullu. :/ Osa oikein hyviä ja perusteltuja, osa taas sangen kummallisia. Omasta mielestäni olen ollut perhanan joustava ja en ole esim. täällä kovaan ääneen retostellut. Alkaa vaan pelottamaan, että jos en pidä mitään ääntä edes semi-julkisesti, niin ollaan ens kesänä edelleen samassa tilanteessa. Toki kaupan purku olisi tässä vaiheessa helppo ja selvä keissi, mutta en tässä vaiheessa enää perhana luovuta kiusallanikaan. |
TTV 29.10.2016 09:33:04 | |
---|
delarco: Toki kaupan purku olisi tässä vaiheessa helppo ja selvä keissi, mutta en tässä vaiheessa enää perhana luovuta kiusallanikaan. Tässä kannattaisi kyllä miettiä oikeasti, että mitä sä tällä odottelulla saat? Kitaran osalta aikataulu on kussut niin paljon ja samaan aikaan muut on saaneet tilauksensa valmiiksi, eli selityksien voimalla en pitäisi enää pitää toivoa yllä. Jos kaupan voi purkaa, niin kerkeät vielä saamaan custom kitaran kesäksi 2017 jostain muualta :-) Oletko saanut kuvia tai muuta konkreettista evidenssiä kitarasi etenemisestä? Tää Auroran tukkoisuus on kyllä ikävää luettavaa ja muokkaa valitettavan tehokkaasti kaltaisteni potentiaalisten asiakkaiden mielikuvaa... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
delarco 29.10.2016 10:17:22 | |
---|
TTV: Oletko saanut kuvia tai muuta konkreettista evidenssiä kitarasi etenemisestä? Joo, ekat (ja tähän asti ainoat) kolme kuvaa tuli 30.7.2016. :D |
JaaGeRMaisTeR 29.10.2016 13:18:12 | |
---|
delarco: Ei tämä nyt vastauksien saamisesta ole kiinni. Niitä on matkan varrella kyllä tullu. :/ Osa oikein hyviä ja perusteltuja, osa taas sangen kummallisia. Omasta mielestäni olen ollut perhanan joustava ja en ole esim. täällä kovaan ääneen retostellut. Alkaa vaan pelottamaan, että jos en pidä mitään ääntä edes semi-julkisesti, niin ollaan ens kesänä edelleen samassa tilanteessa. Toki kaupan purku olisi tässä vaiheessa helppo ja selvä keissi, mutta en tässä vaiheessa enää perhana luovuta kiusallanikaan. Kyllähän niitä selityksiä tulee. Eipä itselläkään auttanut muu, kuin hermostuminen. Suurin kiusahan se on, että pitää tilauksen sisällä ja välillä muistaa soitella. Tulee sepälle melkoinen stressi siitä. Varsinkin, jos kitara on jo kokonaan maksettu. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Dunga 29.10.2016 23:16:00 | |
---|
Alkaa olla jo helvetin iso vitsi tämä puuhtasteluprojekti. Eiköhän kannattaisi jo puhaltaa peli poikki ja ottaa rahat pois kuleksimasta? War... war never changes. |
AngieRainbow 29.10.2016 23:49:40 | |
---|
Toki se on Delarcon oma asia, miten toimii tai toimiiko mitenkään, mutta tulee tästä kyllä jo itsellekin paha mieli. Mä sanoisin valmistajalle, että ei me näin sovittu asian menevän ja purkaisin kaupan. Tai sitten vaatisin jonkun tarkan dead linen, jolloin kitaran on oltava valmis ja siihen vielä jonkun tuntuvan alennuksen, koska aikataulu on venynyt niin paljon. Ja kuten aiemmin sanottu, miksi helvetissä ne muiden kitarat sitten valmistuvat, vaikka tilaus on jätetty Delarcon jälkeen? Totta puhuen olen todellinen kitarakama-entusiasti ja minulla on ollut todella paljon hyviä kitaroita ja on edelleen, mutta en ole koskaan uskaltanut tilata soitinrakentajalta omaa custom-kitaraa enkä tule varmaan koskaan tilaamaankaan juurikin sen pelossa, että pettymys voi olla valtava. Siihen ei mene ainoastaan rahaa vaan myös paljon aikaa, energiaa ja mielipahaa, jos hommat menevät vituiksi. Siksi mun mielestä on turvallisempaa ostaa ns. valmis kitara oli se sitten kenen tahansa tekemä. Testaus ja rahat kouraan on paras (turvallisin) tapa. Tässä tulee mieleen myös se jäsenen Kunu Suhr-jupakka... Mutta voimia silti Delarcolle! What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
JaaGeRMaisTeR 30.10.2016 10:57:31 | |
---|
Noni.. Kitara jotakuin suunniteltu. Nyt vaan varausmaksua juonimaan. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
TTV 30.10.2016 13:23:39 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Noni.. Kitara jotakuin suunniteltu. Nyt vaan varausmaksua juonimaan. Ja paja tulee olemaan ... ? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
JaaGeRMaisTeR 30.10.2016 14:28:27 | |
---|
TTV: Ja paja tulee olemaan ... ? Lukee otsikossa. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Räbbänä 30.10.2016 14:36:50 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Noni.. Kitara jotakuin suunniteltu. Nyt vaan varausmaksua juonimaan. Pitkää ikää ja valiojogurttia. "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
Kivijalka 30.10.2016 16:37:15 | |
---|
Räbbänä: Pitkää ikää ja valiojogurttia. Kitaraa pääsee soittelemaan jo joskus 2020? ;) "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Joees 30.10.2016 18:03:27 | |
---|
Kivijalka: Kitaraa pääsee soittelemaan jo joskus 2020? ;) Kauan ennen delarcon ruoskaa. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
JaaGeRMaisTeR 30.10.2016 19:43:20 (muokattu 30.10.2016 19:44:05) | |
---|
Kivijalka: Kitaraa pääsee soittelemaan jo joskus 2020? ;) Tavoite olis 2018 eikä yhtään aiemmin :D Mitäs specsejä delarcolla olikaan siinä skebassa? Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
JaaGeRMaisTeR: Tavoite olis 2018 eikä yhtään aiemmin :D Mitäs specsejä delarcolla olikaan siinä skebassa? No onhan toikin nyt ihan vitummoisen pitkä aika yhen kitaran valmistumiselle. |
Little Savage 30.10.2016 20:04:36 | |
---|
Täytyy myöntää että olen vahingoniloisena seurannut muusikoiden netin kustomkitara buumia ja mikäs sen hauskempaa kun asiat ei suju odotetusti. Gibsonit ei näköjään riitä enää pätemiseen musanetissä niin se käsintehty kitara pitää hommata hinnalla millä hyvänsä tai siis kunhan jonkun löytää ja halvalla. ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana. Olen aina oikeassa. Ei kannata väitellä. |
delarco 30.10.2016 20:23:42 | |
---|
Aika vitun typerä kommentti. Ehkä säkin saat vähän perspektiiviä asiaan, sitten kun oot soittanut yli 30 vuotta. Siihen taitaa vielä hetki vierähtää? |
heviäijä 30.10.2016 20:30:27 | |
---|
Little Savage Kaverin nimimerkki ja allekirjoitus kertoo kaiken tarvittavan, itse pitäisin tuollaiset mielipiteet omana tietonani. Jännää, että toisten kamahankinnat menee noin tunteisiin. SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life. |
heviäijä 30.10.2016 20:30:27 (muokattu 30.10.2016 20:30:48) | |
---|
EDIT: tuplat
SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life. |