Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kilpailut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Keskustelua Jazz-skabasta
1
MadMatt
15.10.2016 14:24:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Avataan uudestaan tämäkin osio. Eli sana on vapaa jazz-skaboihin liittyen..
 
tjj2000
16.10.2016 19:44:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon aina halunnut soittaa JAZZia!
 
Kaikki lähtee ja sopii! ;)
 
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
MadMatt
21.10.2016 20:33:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Avaan äänestys-osion olosuhteiden pakosta vasta aamulla joten kaikki mahdolliset Matti Myöhäsetkin ehtivät vielä mukaan...
 
Safaweb
30.10.2016 14:09:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä osallistujat?
 
Gary Enfield
30.10.2016 19:48:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Safaweb: Missä osallistujat?
 
No sain tänään vastoin odotuksia kaatuneen koneen heräämään, juuri kun olin aikeissa kokeilla Ubuntua siihen. Päivässä parissa taas äänitysvalmis.Tausta kuulosti vaikealta, mutta voin siihen jotain sitten yrittää.
 
WanhaWetäjä
31.10.2016 15:00:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Safaweb: Missä osallistujat?
 
Tota...itse en ole kovin tarkka taustoista, useimmiten kaikki käy mutta tämä skabatausta on harmonisesti varsin haastava ja jopa epälooginen, vaatii aikamoista syventymistä että tuohon pystyy soittamaan järjellistä linjaa, freejatsi on tietty toinen vaihtoehto...
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
MadMatt
31.10.2016 17:22:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: freejatsi on tietty toinen vaihtoehto...
 
Aika hankala tuohon on freetä heittää kun tausta on noin hallitseva. Mielestäni tuo on enemmänkin, hm.. miten sen nyt sanoisi, valmiiksi sävellettyä ja sovitettua progea. Olen sen verran enemmän perinteisemmän jazzin ystävä etten lähde edes yrittämään mutta en yhtään ihmettelisi vaikka joku tuohon loihtisi ihan uskottavan jazz-soolonkin.
 
Chunga
03.11.2016 19:59:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo, kovasti olisin halunnut tähän osallistua, kun tuo ensimmäinen jassbluus-skaba meni vähän ohi silmien, mutta nyt ollaan harmonian suhteen sellasella taajamalla että en löytäisi tietä ulos (saatika sisään) edes kartalla ja kompassilla.
 
Vaikka musiikki kuulostaisi hyvältä, se ei välttämättä ole sitä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «