Vessajono 26.10.2016 20:11:32 | |
---|
Kampela77: Honey G tekee kyllä omaa juttuaan kumartelematta kenellekään, eikä ajattele kisaa vain ponnahduslautana uralle ja muokkaa juttuaan muiden mukaan. Tämmöisiä artisteja syntyy vain kerran vuosisadassa. Aivan huikea muija. Jos Honey G:n taustabändiksi saataisiin Dream Theater niin siinähän olisi kuusi maailman taitavinta muusikkoa. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
ukko idänmies 26.10.2016 20:27:45 | |
---|
Vessajono: Jos Honey G:n taustabändiksi saataisiin Dream Theater niin siinähän olisi kuusi maailman taitavinta muusikkoa. No nyt on kyllä aika suppea otanta. Missä on esimerkiksi tämä mies: https://www.youtube.com/watch?v=ZlXux_B5HGQ Huone 105, saavu sinne siis. |
Lautuma 26.10.2016 20:32:02 (muokattu 26.10.2016 20:32:24) | |
---|
ukko idänmies: No nyt on kyllä aika suppea otanta. Missä on esimerkiksi tämä mies: https://www.youtube.com/watch?v=ZlXux_B5HGQ Jos Suomen talentissa olisi tuo ja Motoriikka-Miikka vastakkain, kirjoittaisi Arvostettu.com asiasta näin: "Emme voineet uskoa, mitä tapahtuu - nyt emme voi lakata itkemästä liikutuksesta." Ja kainalopierumies voittaisi, ylivoimaisesti. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
Janizio 26.10.2016 20:34:48 | |
---|
Eläkeläissoittaja: Hyvin vetää. :) Niin tekee ja vaikka äänessä ei ole samanlaista voimaa ja monipuolisuutta jne. Eikä sellaista niinku super Wau efektiä, niin se mikä laulamisessakin Saaraa ja Suvia minusta yhdistää on se, että molempien laulamista on pirun helppo kuunnella. Se on puhdasta, helpon näköistä ja kuulloista sekä ääni soi todella hyvin ja heleästi ja sellaiset tunnelman luojan taidot on kohdillaan |
Nelisormimangusti 26.10.2016 22:39:23 | |
---|
Vessajono: Jos Honey G:n taustabändiksi saataisiin Dream Theater niin siinähän olisi kuusi maailman taitavinta muusikkoa. Säähh... Ota plussa, kun niitä jostain kumman syystä voi tässä ketjussa antaa. Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen. |
juha_p 27.10.2016 13:09:54 (muokattu 27.10.2016 14:30:16) | |
---|
|
Janizio 27.10.2016 14:48:13 (muokattu 27.10.2016 14:52:58) | |
---|
juha_p: Ilmeisesti Lady Gagan "Bad Romance" tulossa ensi lauantaina. Olkoon Saaran biisivalinta melkein ihan mitä tahansa. Teemaan sopivaa se on kuitenkin ja teema on Saaralle hyvinkin sopiva. Mahdollistaa taas hyvän ja näyttävän kokonaisen lavashown rakentamisen, jollaisen esittämisessä Saara on parhaimmillaan. http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001939954.html: Näitähän alkaa nyt putoilla vähän väliä, että joku jonkinsortin maailman stara tykästyy Saaraan tyyliin esiintyä ja laulaa. |
Vessajono 27.10.2016 16:07:06 | |
---|
Janizio: Se on puhdasta, helpon näköistä ja kuulloista sekä ääni soi todella hyvin ja heleästi ja sellaiset tunnelman luojan taidot on kohdillaan Ja molemmilla on se sama mitäänsanomaton "konsatyttö, joita menee 13 tusinaan" -pohjavire. Janizio: Olkoon Saaran biisivalinta melkein ihan mitä tahansa. Teemaan sopivaa se on kuitenkin ja teema on Saaralle hyvinkin sopiva. Mä en kyllä hakemallakaan löydä Bad Romancesta tai koko Lady Gagasta mitään kauhua mutta ehkä se oon vain minä. Jos ois tullu vaikka Type O Negativea tai Opethia niin siinä vaiheessa ois ehkä voinu ja vähän ruveta kiinnostamaankin. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
kyseinen 27.10.2016 16:40:35 (muokattu 27.10.2016 16:41:55) | |
---|
Vessajono: Lady Gagasta mitään kauhua Olihan tuo American Horror Storyssä, heh. E: eiku sekoitin nimimerkin Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Janizio 27.10.2016 16:40:57 (muokattu 27.10.2016 16:43:35) | |
---|
Vessajono: Mä en kyllä hakemallakaan löydä Bad Romancesta tai koko Lady Gagasta mitään kauhua mutta ehkä se oon vain minä. Jos ois tullu vaikka Type O Negativea tai Opethia niin siinä vaiheessa ois ehkä voinu ja vähän ruveta kiinnostamaankin. Niinhän tuota epäiltiin kauheasti viime viikonkin biisivalintaa ja sepäs olikin sitten illan näyttävin ja parhaimpien esitysten joukossa. Ja sovituksella ja lavashowlla tuosta Gagan biisistäkin voidaan saada vaikka ja mitä. |
lurkki 27.10.2016 16:50:39 (muokattu 27.10.2016 17:02:49) | |
---|
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Epämuusikko 27.10.2016 17:50:51 | |
---|
Odotan Saaran kommentteja mahdolliseen X Factor -voittoon. Eikö se jomman kumman Iltapölön sivuilla aikoinaan kuitannu Talent - rahavoittonsa "oikeestaan aika pikkusumma"ksi. Tough talk. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
sustain65 27.10.2016 17:52:34 | |
---|
Vessajono: Mä en kyllä hakemallakaan löydä Bad Romancesta tai koko Lady Gagasta mitään kauhua mutta ehkä se oon vain minä. Jos ois tullu vaikka Type O Negativea tai Opethia niin siinä vaiheessa ois ehkä voinu ja vähän ruveta kiinnostamaankin. Taitaahan ko. biisissä sanat psycho ja vertigo vilahtaa, mutta tietty siinä ei vielä kovin hulppeasti kauhua ole, ainakaan tämän päivän mittapuilla. |
aivokuolio 27.10.2016 17:56:42 | |
---|
Janizio: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001939954.html Näitähän alkaa nyt putoilla vähän väliä, että joku jonkinsortin maailman stara tykästyy Saaraan tyyliin esiintyä ja laulaa. "Viesti liittyi Saara Aallon kirjoittamaan ihailevaan päivitykseen, jossa hän hehkutti Lambertia ja kuvaili miehen olevan teatraalinen esiintyjä aivan kuten hänkin." Eli Lambert vastasi Aallon alkuperäiseen viestiin ja twiittasi että "Moi Saara! Sending luv from Sydney and @thexfactorau ! Thanks for the kind words!". Missä kohti tuota äijä kertoo tykästyneensä Aallon tyyliin esiintyä ja laulaa? Mulla meni ainakin ohi :D |
Janizio 27.10.2016 17:57:25 | |
---|
sustain65: Taitaahan ko. biisissä sanat psycho ja vertigo vilahtaa, mutta tietty siinä ei vielä kovin hulppeasti kauhua ole, ainakaan tämän päivän mittapuilla. Ei mutta sovituksella ja lavashowlla taas saadaan se aikaiseksi ja kun on nimenomaan tuossa porukassa Saara Aallosta kyse niin se lavashow voi taas olla ihan mitä tahansa teemaan sopivaa maan ja taivaan väliltä. |
|
Janizio 27.10.2016 18:15:20 | |
---|
Johan on taas lauantaita kohti mielenkiintoiset ainekset keitoksessa. X-Factorin tiimi, Saara Aalto, Fright Night-teema ja Lady Gaga: Bad Romance |
Lautuma 27.10.2016 18:25:43 (muokattu 27.10.2016 18:26:06) | |
---|
Janizio: Johan on taas lauantaita kohti mielenkiintoiset ainekset keitoksessa. X-Factorin tiimi, Saara Aalto, Fright Night-teema ja Lady Gaga: Bad Romance Paska valinta, vaikka biisi sinänsä hyvä onkin. On vain loppuun soitettu laulu. Ellei sitten tule joku aivan uusi ja freesi näkemys - kauhuteema nyt ainakin mahdollistaisi siihen. Odotin Time Warpia (Rocky Horror Picture Show), jossa Saara olisi päässyt revittelemään ääninäyttelijänä ja laulajana, mutta onhan sekin biisi kuultu eri yhteyksissä aika monta kertaa. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
Janizio 27.10.2016 18:33:58 | |
---|
Lautuma: Paska valinta, vaikka biisi sinänsä hyvä onkin. On vain loppuun soitettu laulu. Ellei sitten tule joku aivan uusi ja freesi näkemys - kauhuteema nyt ainakin mahdollistaisi siihen. Odotin Time Warpia (Rocky Horror Picture Show), jossa Saara olisi päässyt revittelemään ääninäyttelijänä ja laulajana, mutta onhan sekin biisi kuultu eri yhteyksissä aika monta kertaa. Niinku mä jo sanoin sovituksella ja lavashowlla kyetään tekemään vaikka ja mitä ja kuten jo itsekin viittaisti tuohon kauhuteemaan |
aivokuolio 27.10.2016 18:56:17 | |
---|
Janizio: Johan on taas lauantaita kohti mielenkiintoiset ainekset keitoksessa. X-Factorin tiimi, Saara Aalto, Fright Night-teema ja Lady Gaga: Bad Romance Kun täällä on tapana tarttua yksityiskohtaisesti kaikenlaisiin juttuihin niin selvennätkö tuota Lambert-juttua vielä vähän mitä kysyttiin? :) |