Videogamemusicfan13 16.10.2016 11:21:26 | |
---|
Moi! Haluaisin hioa keikkalookkini kohdilleen ja tarvitsen siinä osaavaa ulkopuolista apua. Mulla on jo aika hyvä visio siitä mitä haluan keikkalookilta ja haluaisin käydä kokonaisuuden jonkin tyylitaitoisen ihmisen kanssa läpi. Osaisiko joku täällä suositella hyvää/hyviä tyylikonsultteja? Omat genret liikkuvat rock / metal - linjoilla. |
ÄrGee 16.10.2016 20:50:42 | |
---|
En usko että täältä löytyy kyseisten palveluiden käyttäjiä, ja tuntuu että tuollaiset vaatimukset ovat lähinnä isompien bändien ja levy-yhtiöiden välisiä asioita mihin on asetettu tietyt kriteerit. Saati että siitä kannattaisi mennä maksamaan. Miksi et luota omaan tyylitajuusi? Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
EilaPertti 16.10.2016 22:43:27 | |
---|
"Only Heino and Venom would get her to leave". |
Kiitos kommenteista, toivottavasti täältä löytyy kuitenkin joku jolla on hyviä kokemuksia ko. palveluista. Itse lähestyn asiaa aika pragmaattisesti. Kun mietin juhla- tai työasusteita, on tyylikonsultti monesti mielessä varteenotettavana palveluna. Miksei siis tässäkin asiassa. Olen tyyliltäni tajuton (ehehe,hehe), ammattiapu on ihan tervetullutta. Ja tuo kuvan herra on kyllä hyvillä jäljillä. Juuri jotain tuollaista on hakusessa. :D :D |
ÄrGee 17.10.2016 15:18:58 | |
---|
No, alan itse sitten tryylikonsultiksi :) Vaikutteita varmaan löytyy artisteilta joiden tyylistä pidät, ota niistä mallia. Mutta älä lähde suoraan kopioimaan, vaan osta vartalollesi ja budjetillesi sopivia vaatteita mitkä myös toivottavasti sopivat jotenkin esittämäsi musiikin henkeen. Saman sanoisi myös joku alan ammattilainen. Jos on tarkoitus teettää esiintymisvaatteita mittatilauksena, niin sanon että se on kallista puuhaa. Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
Brownie 17.12.2017 18:10:05 | |
---|
Teuvo Loman |
mifsa 09.04.2019 19:14:06 | |
---|
|