Aihe: Hyvä videoidenkatseluohjelma.
1
Billsner
08.06.2004 20:26:00
Sanokaa joku hyvä ohjelma videoiden katseluun joka tukee niin montaa kuvaformaattia kuin mahdollista. Ärsyttää kun mediaplayerin ja divx-playeriä saa vuoronperää käynnistellä. Siltikin jotkut videot eivät aukea kummallakaan (codecit?). Mediaplayerille jonku codecci paketin kerran asensin ja videot toimi hyvin, mutta tilt-o-kone alkoi pätkimään ja samalla tuli spywarea.
Cursed Ibanez 7-string of molestation.
jwalk
08.06.2004 22:42:05
Poista KAIKKI epämääräiset koodekit koneelta ja asenna,
-ffdshow
-ac3 filter
-vobsub
Googlella löytyy....
Varmin paketti tietääkseni ja pällistele vaikka mediaplayerillä
BotneLapio
09.06.2004 05:12:29 (muokattu 09.06.2004 05:13:17)
MediaPlayerClassic. Siis ei mikään Microsoftin paska.

Asenna DivX, Xvid, AC3 ja VobSub, ei mitään ylimääräsiä playereita.

Kaikki kodekit erikseen valmistajien sivuilta, eikä mitään kodekkipaketteja.
-=Botnee!!=-
Billsner
09.06.2004 15:44:24 (muokattu 09.06.2004 15:45:38)
Onko mitään ohjelmaa jossa oli nämä kaikki samassa paketissa? Tarkoitan siis että kaikki codecit ja hässäkät olisi itse siinä ohjelmassa eikä mitään erillisiä codec ohjelmia.
Cursed Ibanez 7-string of molestation.
Skinwalker
09.06.2004 16:50:17
Oma kokoonpano:

soittimet
- BSplayer
- Media player classic

codekit
- kazaa lite codec pack
- real alternative
- quicktime alternative

Noilla olen pärjännyt hyvin, mutta toisaalta en mene sanomaan että tuo olisi se toimivin ja paras ratkaisu. Varsinkin kodekkien toiminta milloin milläkin kokoonpanolla taitaa olla hieman henkimaailman juttuja.
Big man, pig man, ha ha, charade you are
Jibbe
09.06.2004 19:29:08
Kodekkeja ei tarvitse ensimmäistään asentaa jos tarkoituksena on pelkästään katsella videoita. Katselutarkoitukseen riittää pelkkä filtteri, ja ffdshow lienee useimmille riittävä. Se löytyy mm. osoitteesta

http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/v … o_ohjelmat/videocodecit/ffdshow.cfm

Tuolla pyörivät Xvidit, Divx:t sun muut. Itse soittimesta jos puhutaan niin Media Player Classicista olen itse pitänyt.

http://www.doom9.org/Soft21/Players/mpc2kxp6482.zip
jwalk
10.06.2004 02:24:33
MediaPlayerClassic. Siis ei mikään Microsoftin paska.

Joo, erittäin hyvä.Bsplayerit ja muut semmoset tuntuu olevan pirun bugisia.Latasin aamulla mediaplayer 10 betan ja hyvin tuntuu toimivan.Onhan noissa turhia härpäkkeitä minulle,mutta tarviiko niitä käyttää?Kyllä mulla mediaplayer9:kin toimi leffahommissa ihan moitteettomasti.Edellämainituilla koodekeilla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)