Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5116 117 118 119 120277 278 279 280 281
Seba
15.10.2016 22:46:41

Juoppis: Näköjään tuolla on jo koko soittolista: https://open.spotify.com/album/6Fm26i1c5ThPcPBIR7kHAp

Kuuntelin tuon Saaran vedon tuolta listalta ja...

no, Hairspray _on_ kyllä tosi hyvä musikaali.

No mutta parempi sovitus biisistä kuin mitä osasin odottaa. Ei ollut niin kellertävä.
Tuomas
15.10.2016 23:06:10

Seba: No mutta parempi sovitus biisistä kuin mitä osasin odottaa. Ei ollut niin kellertävä.

Se on totta. Täytyy kyllä vaan silti sanoa, että on kyllä motown melko hankalaa hommaa.
Liian ilkeä hipiksi.
Janizio
15.10.2016 23:43:59 (muokattu 16.10.2016 00:10:33)
Et sellainen. Joo olihan taas sellainen veto et hui huijakkaa. Toi ääni on niin timantista kuunneltavaa, että Saara tekee biisistä kuin biisistä isoa taidetta'

Saara lupasi meille iloisen revittelyn ja sellainen tuli. En mä taas niinku oikei löydä sanoja. Kun on talenttia niin on talenttia.
Janizio
16.10.2016 00:34:19
Lautuma: Mutta jos Saaran prinsessamekko on Suomessa kiristänyt niin ettei henki ole kulkenut, niin miksi se sama mekko ei ole yllä siellä saarivaltakunnassa missä on nyt helpompaa hengittää? Aletaanko Aaltoa nyt ohjailla siitä mitä hän oli Suomessa? Sanoin jo vuosia sitten Saaran olevan eksyksissä, vaikka ei ole edes tainnut tajuta sitä itse. Ehkä se nyt tapahtuu, aikuistuminen ja maailman kohtaaminen siellä missä kaksikerroksisen punaisen bussin kyljessä ei lue Onnibus.

Minä tietääkseni sanoin, että se prinsessa look voi jäädä vähän enemmän taka-alalle, mutta ei se välttämättä kokonaan jää unholaan.
Lautuma
16.10.2016 00:57:35
Janizio: Minä tietääkseni sanoin, että se prinsessa look voi jäädä vähän enemmän taka-alalle, mutta ei se välttämättä kokonaan jää unholaan.

Mutta eikö se ollut juuri se Saaran juttu? Sitä se on ollut ainkin tähän syksyyn saakka - asia jota suomalaiset levy-yhtiömogulit eivät ymmärtäneet. Siis tämä disneyprinsessameiminki. Nyt jos Saara halutaan balladipuolelta pois ja revitään hörhelömekkokin yltä, niin eikö Saara tee juuri kuten Suomessa hänet haluttiin muuttaa? Eikä siinä mitään, menestymisen takia voi olla vääjäämäntä. Kuten aiemmin totesin, nyt Saaran kannattaa tehdä juuri sitä mitä sanotaan, muuten en näe hällä olevan sananvaltaa, vuorta josta saarnata. Antaisi nyt muiden rakentaa sen vuoren alleen.
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
LiemiKuutio
16.10.2016 01:17:02 (muokattu 16.10.2016 01:31:07)
Tulipa katottua suorana koko shöy.
Ehdottomasti paras oli 5 After Midnight päivitetyllä Motownillaan. Sykähdytti kuulla Four Topsia, sitä oikeaa Motownia noin taidokkaasti päivitettynä. Näiden jätkien ei tarvitse riehua vaan ihan musiikki puhuu. Nautin todella paljon.

https://www.youtube.com/watch?v=HT3zKV7lWa0

Ihan huikeaa.

Matt Terry taitaa kuitenkin olla kisan voittaja. Koska tyttöjen ja äitien äänet menee aina söpölle pojalle. Tässä tapauksessa osaaa laulaakin. Onnistui järjettömän hyvin lempparikappaleessani. Todellista lavakarismaa, huhhuh.

https://www.youtube.com/watch?v=5GJhCBfdCPs

Saara oli hyvä, meni kyllä yli omien rajojensa. Siitä saa olla iloinen. Näki vähän erilaista Saaraa, kuin sitä pliisua ja mitäänsanomatonta rakkauspoppia kovalla äänellä huudettuna. Hieno show Saaralta. Mutta kun lukee suomalaislehtien kommentteja esityksistä, niin voi johtaa hieman harhaan tuo Saaralle osoitettujen kehujen nosto lööppeihin. Kun muut nimittäin sai sitä kehua vielä enemmän kuin Saara. Tuolla kuuluu kehua, se on osa shöytä.
LiemiKuutio
16.10.2016 01:20:35
Janizio: Noh mietipäs sitä ihan itseksesi, jos et ymmärrä miksi ei ole lähtenyt tähän menessä Suomesta?

Vastaukset on minusta niin ilmi selviä, että jos et niitä löydä niin älä sitten löydä?

Argumentin esittäjän kuuluu perustella väitteensä, ei muiden. Jos vastaus on niin ilmiselvä, niin mikset sitten pysty kertomaan sitä?
blackmore81
16.10.2016 01:24:21
LiemiKuutio: Tulipa katottua suorana koko shöy.
Ehdottomasti paras oli 5 After Midnight päivitetyllä Motownillaan. Sykähdytti kuulla Four Topsia, sitä oikeaa Motownia noin taidokkaasti päivitettynä. Näiden jätkien ei tarvitse riehua vaan ihan musiikki puhuu. Nautin todella paljon.

https://www.youtube.com/watch?v=HT3zKV7lWa0

Ihan huikeaa.

Oli kyllä kova veto. Tuossa oli sitä aitoa Motown meininkiä. Ja kuten sanoit ilman mitään suurempia maneereita.
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
ErkkiErakko
16.10.2016 01:27:51
No, mitäs veikkaatte meneekö jatkoon? Matt ja pojat oli illan paras.

http://blogit.apu.fi/kupliabyemilia … -yhtaan-hahahaa-fiilis-saara-aalto/

Mielestäni kaunottarelle olisi sopinut Teemu Roivainen, sentään 9 vuotta yhdessä?
LiemiKuutio
16.10.2016 01:32:07
blackmore81: Oli kyllä kova veto. Tuossa oli sitä aitoa Motown meininkiä. Ja kuten sanoit ilman mitään suurempia maneereita.

Todellakin. Ihan fiiliksissä. Uskomattoman hienot sovitukset. Ei ollu kusenpolttamia versioita, Saarankaan.
LiemiKuutio
16.10.2016 01:42:57
Janizio: Et sellainen. Joo olihan taas sellainen veto et hui huijakkaa. Toi ääni on niin timantista kuunneltavaa, että Saara tekee biisistä kuin biisistä isoa taidetta'

Saara lupasi meille iloisen revittelyn ja sellainen tuli. En mä taas niinku oikei löydä sanoja. Kun on talenttia niin on talenttia.

Joo. Mutta jotenkin sinä Saaraa tuijottaessasi estät itseäsi näkemästä mitään muuta. Seuraatko kenenkään muiden esityksiä, siis kuinka hyviä ne on? Motown-illassa kaikki muut onnistuivat yhtä hyvin tai paremmin kuin Saara. Kyse ei ole taitokisasta vaan kokonaisvaltaisesta fiiliksestä, siitä X-Factorista. Etkö pysty näkemään Saaraa yhtenä muiden joukossa? Kiistämättä Saaran talenttia, etkö näe muiden vielä suurempaa talenttia varsinkin tunnelman luojana?
ErkkiErakko
16.10.2016 01:49:52
http://www.tellymix.co.uk/reality-t … -factor-poll-best-weekend-vote.html

Saara Aalto äänestyksien kärkikahinoissa, loistavaa.

Toivon sydämestäni Saaralle jatkoa kisassa.
evo
16.10.2016 01:57:47
LiemiKuutio: Argumentin esittäjän kuuluu perustella väitteensä, ei muiden. Jos vastaus on niin ilmiselvä, niin mikset sitten pysty kertomaan sitä?

Ei mikään velvoita, argumentin esittäjä perustelee, jos haluaa. Jos et tajua, et tajua. Kaikki muut täällä taitavatkin tajuta kun ainoana jankkaat asiasta.
I drink and I know things.
LiemiKuutio
16.10.2016 02:05:09
evo: Ei mikään velvoita, argumentin esittäjä perustelee, jos haluaa. Jos et tajua, et tajua. Kaikki muut täällä taitavatkin tajuta kun ainoana jankkaat asiasta.

Jankkaan juu. Kun olen tieteilijä ja tottunut siihen että sekä itse että muut perustelevat väitteensä pyydettäessä ja varsinkin vaadittaessa. Muutenhan sitä voi päästää mitä tahansa paskaa a la Russellin teekannu, jos ei tarvitse selittää muille muuta kuin sanomalla että koitapa itse keksiä vastaus. Todistustaakka on väitteen esittäjällä, ei kuulijalla tai opponentilla.

Eli tosiaan, kysymys kuuluupi edelleen: Kenen toimesta ja millä tavalla Saara Aallon hengitys on ollut Suomessa vaarassa ja miksei hän ole lähtenyt hakemaan happea jo vuosia sitten muualta?
evo
16.10.2016 02:07:45
LiemiKuutio: Kun olen tieteilijä ja tottunut siihen että sekä itse että muut perustelevat väitteensä pyydettäessä ja varsinkin vaadittaessa.

Missäköhän olet tieteillyt, en minä ole ainakaan tutkimuspiireissä ihan tuon tason itseriittoisuuteen törmännyt.
I drink and I know things.
Hamsteri Kukkonen
16.10.2016 02:48:32

evo: Ei mikään velvoita, argumentin esittäjä perustelee, jos haluaa.

Juu eli ei näin. Jos ei suostu perustelemaan väitteitään ihan vaan ku ei haluu, niin sitten voi olla vaikka hilijaa.
Jos niiden mielestä meillä ei oo tarttuvia koukkuja nii menkööt uistinkauppaan -Frank Epätoivo
Janizio
16.10.2016 07:01:54 (muokattu 16.10.2016 08:33:49)
LiemiKuutio: Joo. Mutta jotenkin sinä Saaraa tuijottaessasi estät itseäsi näkemästä mitään muuta. Seuraatko kenenkään muiden esityksiä, siis kuinka hyviä ne on? Motown-illassa kaikki muut onnistuivat yhtä hyvin tai paremmin kuin Saara. Kyse ei ole taitokisasta vaan kokonaisvaltaisesta fiiliksestä, siitä X-Factorista. Etkö pysty näkemään Saaraa yhtenä muiden joukossa? Kiistämättä Saaran talenttia, etkö näe muiden vielä suurempaa talenttia varsinkin tunnelman luojana?

Katsoin ihan koko show:n suorana ja oli muitakin hyviä, mutta 3-4 vähintäänkin selvästi huonompaa ja sit tää Honey G, josta en sano yhtään mitään. Voi kuule vaikka kehun Saaran ns. maasta taivaiseen niin näen ja kuulen muidenkin hyvyyden.

Mut ilman yhtään fanin ylinmääräistä kermaa kakun päällä niin Saaran lauluääni on ihan ylivoimaisesti paras tossa porukassa. Saara tuntee oman instrumentinsa läpi kotaisin, tekee sillä ihan mitä lystää ja tekee sen kanssa biisistä kuin biisistä taidetta isolla T:llä. Kyl mulla tulee heti se fiilis, että pääsispäs jatkoon niin näkis taas mitä se seuraavaan teeman keksii. Noi molemmat Saaran live-vedot on niin valmiita kokonaisuuksia vietäväksi esitettäväksi ihan mihin tahansa.

Ja taas humahdus kävi yön aikana Youtubessa ja Saara video on jo eniten katsottu melkein 120000 kertaa. Tää Matt on ainut joka on ns. hajuetäisyyden päässä. Muut on vielä aika kaukana 100000
Dirtyh
16.10.2016 08:05:33

Janizio: Mut ilman yhtään fanin ylinmääräistä kermaa kakun päällä niin Saaran lauluääni on ihan ylivoimaisesti paras tossa porukassa.

Nimen omaan tuossa on ne fanilasit päässä. Lauluäänen hyvyys on täysin subjektiivinen näkemys ja se että se susta on täysin ylivoimainen on sun mielipide joka ei tee siitä absoluuttista totuutta. Täysin hyväksyttävä mielipide se on, kunhan annat muillekkin mahdollisuuden heidän omiin mielipiteisiinsä.

Mitä enemmän mä nyt olen Saaraa seurannut niin sen vähemmän mä pidän hänestä artistina. En ikimaailmassa seuraisi mitään noin harmaata ilman tätä kerrassaan viihdyttävää ketjua.

Muuten, eikös Saara ollut viimeksikin noissa youtube-katseluissa ylivoimainen?
Janizio
16.10.2016 08:19:21
Dirtyh:
artistina. En ikimaailmassa seuraisi mitään noin harmaata

No älä sitten seuraa. Ei kukaan pakota seuraamaan ja tykkäämään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)