Aihe: 28.5. Keikasta: Kuka veti paremmin; Jordison vai Ulrich?
1 2 3 4
mr_b
06.06.2004 00:16:56 (muokattu 06.06.2004 00:17:35)

Jos nyt jotain muuten kiinnostaa niin uusimman Rhythmin kannessa komeilee Joridison.

(Ja edellisen Ulrich, heh...)
Before I talk I should read a book.
lateq
06.06.2004 00:22:11
Luin jutun Metallican perustamisprosessista jossa sanottiin et Lars oli jotain pari kertaa soitto-opetuksessa kunnes tajus et "Ei tästä tuu v****jakaan" ja päätti sit kehitellä omaa tyyliään... Hatunnoston paikka!!!

No enpä tiiä..
Laavassa on ikävä saatanaa.
Postmortem
06.06.2004 00:53:51
Olen katsonut netistä poimittuja Slayer-livepätkiä ja kyllähän se oli yllätys, että Lombardokin oli aikans ala-arvoinen.

Mitesse ala-arvonen oli?Paska time?

Itellä Sleijerin 2002 Provinssin keikka cdllä ja kyllä siinä muistaakseni Lombardolla ihan jees meininki on mitä niistä saundeista nyt saakaan selvää.Virveliä äijä tosin pieksee vähän vaihtelevalla voimakkuudella.
AP
07.06.2004 11:14:10
Jaskalta tuli kyllä pari viestillistä aivan täyttä asiaa. Olen täsmälleen samoilla linjoilla tuon kanssa, enkä ymmärräkään minkä takia sitä Larsia pitää niin kamalasti aina haukkua. Varmasti on olemassa huonompiakin rumpaleita kuin hän, mutta heistä ei koskaan mainita mitään. Onko se sitten oikeutettua, että toinen rumpali saa paskaa niskaan joka puolella, vaikka on yhdessä maailman suosituimmista bändeistä, kun toinen samantasoinen rumpali 'jää täysin haukkumatta', jos ei ole aivan niin menestynyt.
.

No, eikö sama ilmiö ole useinkin harrastelijamuusikoiden keskuudessa havaittu. Niin kauan jostain digataan, kun se on kenties hiukan marginaalinen ja "suurelle yleisölle" vaikeaa musiikkia soittava yhtye/artisti. Siinä vaiheessa, kun ko. pumppu breikkaa jollain hitillä kansan syvien rivien tietoisuuteen, se lakkaa monia meistä harrastelijamuusikoita kiinnostamasta.

Olisipa ollut m.net silloin kun metallica vasta julkaisi jotain omanauhoittamiaan demoja. Varmaan olisi täälläkin otettu enemmin myönteistä kantaa -- myös Larsiin.
K100 #7
Youni
07.06.2004 13:34:39
Minä en Larssia ole niin paljoa kuullut, ettäkö voisin sanoa herrasta mitään.

Slipknotista en pidä, mutta se rumpali on yhtä ilmiömäinen kuin Lombardo...no lähes. Onhan Lombardo yksi suosikeistani.

Tosiaan...kuunnelkaa vaikka Ringo Starria. Siinä teille rumpali ;-D
Joku vaa
07.06.2004 23:41:13

Mitesse ala-arvonen oli?Paska time?

Itellä Sleijerin 2002 Provinssin keikka cdllä ja kyllä siinä muistaakseni Lombardolla ihan jees meininki on mitä niistä saundeista nyt saakaan selvää.Virveliä äijä tosin pieksee vähän vaihtelevalla voimakkuudella.

Mistä tota levyä/keikan biisejä saa? Olisin kiinnostunut hommaamaan...
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
Finnpeak
08.06.2004 01:38:21
Yesterday (06/06) at the 2nd annual Donington Park Download festival, Slipknot drummer Joey Jordison made a bit of metal history: Joey played drums for Metallica. Metallica drummer Lars Ulrich was not present at the festival (Lars was apparently hospitalized earlier in the day), a festival that Metallica was to headline. Drummers from other bands on the bill were auditioned on the spot, and Joey - along with Slayer's Dave Lombardo and Lars' drum tech Flemming Larsen - were chosen for the gig (Joey getting the majority of the playing time).

So, in mask and all, Joey was Metallica's drummer for the night. Metal History. Make note of it, and store it away for future use. Metallica's set list for the night (along with drummer for each song) is as follows:
01. Battery (w/ Lombardo)
02. The Four Horsemen (w/ Lombardo)
03. For Whom The Bell Tolls (w/ Jordison)
04. Creeping Death (w/ Jordison)
05. Seek And Destroy (w/ Jordison)
06. Fade To Black (w/ Flemming Larsen)
07. Wherever I May Roam (w/ Jordison)
08. Last Caress (w/ Jordison)
09. Sad But True (w/ Jordison)
10. Nothing Else Matters (w/ Jordison)
11. Enter Sandman (w/ Jordison)

lähde http://www.roadrunnerrecords.com/artists/Slipknot/news.asp#5629

ja hieno kuva http://www.virtualfestivals.com/pix … A203-AC61-10C3-A83FFB3CC3E0100E.jpg
TheImp
08.06.2004 10:50:15
Tänään oli Keskisuomalaisessa juttua tuosta Ulrichin sairastumisesta. Tuon keikan ois kyllä halunnu nähdä.
Mutta eivät nuo silti Ulrichia syrjäytä. LerssiLarssi on se ainoa oikea Metallica rumpali, vaikka ei ehkä maailman tarkimpia rumpaleita olekaan. Hoitaa tonttinsa silti hyvin.
myrtonen
08.06.2004 12:30:33
Kakka on katoava luonnonvara.
Finnpeak
08.06.2004 12:46:48
Kato perkele olikin vanha juttu jo, mutta luenkin vaan tätä rummut osiota niin en huomannut.
Bacchus
09.06.2004 12:08:51
Itse menin Metallican keikalle kuuntelemaan musiikkia, en tarkkailemaan Larsin jokaista basariniskua tai filliä. En ota kantaa siihen kiilaako tai laahaako Ulrich biiseissä, mutta ainakin se vetää niin asenteella ja energisesti etten itse mitään virheitä edes huomannut. Ylipäänsä koko Metallica veti niin helvetinmoisella energisyydellä ja ilolla, että ihmettelen miten joku jaksaa urputtaa Hammetin sooloista tai Ulrichin puuttuvasta basariniskusta biisissä X kohdassa Y. Omasta mielestäni koko keikka oli ihan uskomaton, ja olin itse aivan hurmiossa!
pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain)
Phiiter
09.02.2007 12:33:46 (muokattu 09.02.2007 12:36:04)
plä...... ä
Kuuntelee, niin kuulee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)