Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5104 105 106 107 108277 278 279 280 281
Janizio
10.10.2016 10:57:34 (muokattu 10.10.2016 11:06:09)
Seba: Biisihän ei mennyt vihkoon, sen valinta kyllä ja homma menee juurikin niin että laulajat antaa nipun biisejä ja tuotantoyhtiö päättää mitä lauletaan, eli ei ne valinnat kokonaan laulajan "virheitä" ole.
En kyllä ymmärrä miksi sä saat kritiikin otettua kaikesta henkilökohtaisesti itseesi?
Ei ne sun päätöksiä ole, tai sun vika ole jos itse dikkaat mutta brittiyleisö ei.

Se että on herttainen ja söpö ei estä kaivamasta vähän asennetta siihen touhuun.

Ei tietenkään ole ja en todellakaan ole lopettamassakaan dikkailua, vaikka brittiyleisö kääntäisi perseensä hänelle. Siinä mielessä ihan sama, mitä tekevät ja kisan voittaminenhan ei ole millään muotoa se tärkein juttu vaan niiden oikeinlaisten kontaktien ja yhteistyökuvioden saaminen vireille. Onko sellaisia viritelmiä jo olemassa, niin sitä ei kukaan tiedä. Voi toki arvailla ja joistain Saaran kommenteista vois päätellä, että ehkä voisi hyvinkin olla.

Noh nyt puhut oikeilla sanoilla, että asennetta voi kaivaa esille, mutta en mä nyt kyllä näe, että Saaralta asennetta puuttuisi.

Koska mua ärsyttää se, että jos joku on väärässä jossain tekee väärän arvion niin sitten tullaan kehuskelemaan sillä ja nimeomaan sillä asenteella, että hehee olimpas oikeassa. Sorry vaan, jos ymmärsin väärin sua, mutta mulle tuli tosta noista sun sanoista valitettavasti tälläinen fiilis ja minä en sille voi mitään. Mut voitaisko me lopettaa tästä asiasta ns. tappelemin nyt tähän. Voitaisko tehdä sellainen sopimus?
Seba
10.10.2016 11:24:47 (muokattu 10.10.2016 11:27:21)

Janizio: Ei tietenkään ole ja en todellakaan ole lopettamassakaan dikkailua, vaikka brittiyleisö kääntäisi perseensä hänelle. Siinä mielessä ihan sama, mitä tekevät ja kisan voittaminenhan ei ole millään muotoa se tärkein juttu vaan niiden oikeinlaisten kontaktien ja yhteistyökuvioden saaminen vireille. Onko sellaisia viritelmiä jo olemassa, niin sitä ei kukaan tiedä. Voi toki arvailla ja joistain Saaran kommenteista vois päätellä, että ehkä voisi hyvinkin olla.

Noh nyt puhut oikeilla sanoilla, että asennetta voi kaivaa esille, mutta en mä nyt kyllä näe, että Saaralta asennetta puuttuisi.

Koska mua ärsyttää se, että jos joku on väärässä jossain tekee väärän arvion niin sitten tullaan kehuskelemaan sillä ja nimeomaan sillä asenteella, että hehee olimpas oikeassa. Sorry vaan, jos ymmärsin väärin sua, mutta mulle tuli tosta noista sun sanoista valitettavasti tälläinen fiilis ja minä en sille voi mitään. Mut voitaisko me lopettaa tästä asiasta ns. tappelemin nyt tähän. Voitaisko tehdä sellainen sopimus?

En mielestäni tullut millään hehee asenteella kun kysyin että ymmärsitkö nyt mitä yritin selittää?
En ole vahingoniloinen, ja olisin mieluummin ollut itse väärässä tuossa asiassa.

Voidaan, jos lupaat ettet pahoita mieltäsi kun esitän perusteltuja OMIA mielipiteitäni asioista.
En kritisoi niissä sinua, joten turha ahdistua muiden puolesta. Ne on vain mun näkemyksiä, sulla on omasi pertsalla omansa jne. Ei niissä ole mitään henkilökohtaista vaikka niissä kritiikkiäkin olisi.
Ei ole tapana huvikseen haukkua ja pyrin yleensä perustelemaan mitä sanon, viimeistään pyydettäessä
randombass
10.10.2016 11:27:09
Juuri äsken tuli ITV:ltä Saaran haastattelu. Menestys ei ainakaan kaadu englannin kielen taitoon. Haastattelija huomautti täysin vilpittömän oloisena: "Your English is brilliant".
lurkki
10.10.2016 11:33:23
randombass: Juuri äsken tuli ITV:ltä Saaran haastattelu. Menestys ei ainakaan kaadu englannin kielen taitoon. Haastattelija huomautti täysin vilpittömän oloisena: "Your English is brilliant".

Taitaa mennä Järvenpään asunto myyntiin. Eikö lie kiinnitys West Endin lavoille jo taputeltu.
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Janizio
10.10.2016 12:26:45
Tässä on myöskin se asia, että minä olen iso fani ja te muut todennäköisesti ette niin sekin ero mikä silloin katselukulmissa on pitäisi niinku ymmärtää, että siinä on eroja. Ja tässä ymmärryksessä olisi varmasti molemmin puolin parantamisen varaa
Janizio
10.10.2016 12:28:48 (muokattu 10.10.2016 12:43:17)
lurkki: Taitaa mennä Järvenpään asunto myyntiin. Eikö lie kiinnitys West Endin lavoille jo taputeltu.

Ei välttämättä mene . Saara on puhunut kahdesta kodista, että toinen jossain maailmalla kenties sit vaikka Lontoossa ja toinen Suomessa.

Osalla tuntuu olevan nyt se ajatuksissa, että ns. tyrkytätte Saaralle tuota musikaaliesiintyjän/laulajan paikkaa tuonne. Se voi olla, että se olisi osa hänen uraansa siellä, mutta en millään jaksa uskoa, että se ns. riittää Saaralle, että hän olis pelkkä musikaalilaulaja tai tälläinen fiilis minulla ainakin on, että kyl Saara haluaa olla myöskin ihan ns. perus keikkaileva artisti
Dirtyh
10.10.2016 12:40:21

Janizio: Tässä on myöskin se asia, että minä olen iso fani ja te muut todennäköisesti ette niin sekin ero mikä silloin katselukulmissa on pitäisi niinku ymmärtää, että siinä on eroja. Ja tässä ymmärryksessä olisi varmasti molemmin puolin parantamisen varaa

Mitä tarkoitat tällä? Sitä että me muut ei saada keskustella asioista asioiden nimillä, tai ilmaista rehellisesti mielipiteitämme, koska on aina vaara että se suuri fani ottaa kritiikin henkilökohtaisesti?
Funkånaut
10.10.2016 12:49:53

Dirtyh: Mitä tarkoitat tällä? Sitä että me muut ei saada keskustella asioista asioiden nimillä, tai ilmaista rehellisesti mielipiteitämme, koska on aina vaara että se suuri fani ottaa kritiikin henkilökohtaisesti?

Siltä vaikuttaa.

Kannattais vaan myöntää että jos on jonkun asian suuri fani niin sitä ei osaa silloin tarkastella objektiivisesti.
"Nytvtotenq nuortenosasto siis hampurilaisia ja kadonnut pyörä vittu" - haitaripartio
Janizio
10.10.2016 12:57:26 (muokattu 10.10.2016 12:59:04)
Mut se on nyt minun mielestänkin selvä, että ensi viikosta olisi hyvä selvitä Saaran ilman SING OFF:n joutumista, jos niinku aijotaan elätellä kovinkin pitkälle menemisen toiveita.

Se yksi kerta sinne joutuminen ei vielä välttämättä mitään kauheasti merkkaa, mutta jos sinne joutuu näin alku vaiheessa useamman kerran putkeen niin se on sitten jo ns. vakavempi merkki jostain. Tietysti tuostakin kokemuksesta saatta jatkossa olla hyötyä sekä kisassa, että muutenkin, että on käynyt tuonkin kuumottavan hetken läpi
Seba
10.10.2016 13:04:50

Janizio: Mut se on nyt minun mielestänkin selvä, että ensi viikosta olisi hyvä selvitä Saaran ilman SING OFF:n joutumista, jos niinku aijotaan elätellä kovinkin pitkälle menemisen toiveita.

Se yksi kerta sinne joutuminen ei vielä välttämättä mitään kauheasti merkkaa, mutta jos sinne joutuu näin alku vaiheessa useamman kerran putkeen niin se on sitten jo ns. vakavempi merkki jostain. Tietysti tuostakin kokemuksesta saatta jatkossa olla hyötyä sekä kisassa, että muutenkin, että on käynyt tuonkin kuumottavan hetken läpi

Yhtälailla se voi olla käsikirjoitettu juttukin jolla pedataan "tuhkimotarinaa", mistä näistä tietää. Nuo kisat nyt on paljon muutakin kuin miltä ne laitetaan näyttämään.

Mutta joka tapauksessa tuohon putoamusuhkaan pitää reagoida nyt heti, ja muuttaa asioita, eikä mennä samalla linjalla ja katsella miten ensi kerralla käy.
Toisaalta jos simonin kanssa on diilintynkää tehty, niin ei ole pelkoa että se sieltä tippuu, vaan päinvastoin sille pedataan ruutuaikaa, dramaattisia käänteitä jne kirjoitetaan sisään tuossa ohjelman aikana.
Janizio
10.10.2016 13:10:53 (muokattu 10.10.2016 13:13:14)
Seba: Yhtälailla se voi olla käsikirjoitettu juttukin jolla pedataan "tuhkimotarinaa", mistä näistä tietää. Nuo kisat nyt on paljon muutakin kuin miltä ne laitetaan näyttämään.

Mutta joka tapauksessa tuohon putoamusuhkaan pitää reagoida nyt heti, ja muuttaa asioita, eikä mennä samalla linjalla ja katsella miten ensi kerralla käy.
Toisaalta jos simonin kanssa on diilintynkää tehty, niin ei ole pelkoa että se sieltä tippuu, vaan päinvastoin sille pedataan ruutuaikaa, dramaattisia käänteitä jne kirjoitetaan sisään tuossa ohjelman aikana.

Tai sitten Nicole on toinen vaihtoehto kenen kanssa voisi olla jotain vireillä noista tuomareista jos mietitään, mutta joo jos se vielä on Simon niin vielä parempi.

Joo olen samaa mieltä, että pitää nyt niinku jotkut hälytyskellot soida Saarankin päässä, että näin ei voi jatkua ns. loputtomiin, että ollaa SING OFF tilanteessa viikko viikon perään. Tai toki siinä mielessä voi jatkua, että jos siellä on jo ns. sopparin tykä taskussa niin sittenhän asioilla ei ole oikeastaan enää mitään väliä, mitä kisassa tapahtuu ja niin kuin sanoit jos se vielä on Simonin kanssa niin Hupsista!

Niin mitä sitten Simon tarkoittikin sillä, että tää Sing Off oli kuin että ravihevonen olis taistellut marsuja vastaan. Siis tarkoittaen, että Saara olis se ravihevonen ja nää poitsut ne marsut. Et pitikö se ymmärtää niin kuin se voisi, että Saara suurinpiirtein jyräsi näistä poitsuista yli vai miten?
nirzin
10.10.2016 13:15:41
Ennustus: Ensi viikollakin Saara on kahden viimeisen joukossa, ja jos vielä tuomarit pelastaa, niin seuraavallakin. Ja viimeistään silloin tuomarien on pakko pudottaa pois.

Koska onhan nuo britit sellainen junttikansa, että ihan siitä riippumatta mitä Saara laulaa ja miten hyvin, niin ratkaisevaa on se, että on ulkomaalainen EU-kansalainen. Kyllähän se kansan junttius tuli esille siinä tuolihomman ranskan kielen yhteydessä.
Dirtyh
10.10.2016 13:17:04

Janizio: Et pitikö se ymmärtää niin kuin se voisi, että Saara suurinpiirtein jyräsi näistä poitsuista yli vai miten?

Joo. Mutta ennen kaikkea se pitää ymmärtää että vaikka tuossa sing offissa olisi ollut ketkä tahansa niin tuo kommentti olisi silti heitetty. Tuo on tyyppiesimerkki noiden ohjelmien käsikirjoituksesta.
Janizio
10.10.2016 13:35:24 (muokattu 10.10.2016 13:36:49)
Dirtyh: Joo. Mutta ennen kaikkea se pitää ymmärtää että vaikka tuossa sing offissa olisi ollut ketkä tahansa niin tuo kommentti olisi silti heitetty. Tuo on tyyppiesimerkki noiden ohjelmien käsikirjoituksesta.

Kohta sinä sanot, että sekin saattoi olla käsikirjoitettua draamaa, että Saara oli SING OFF tilanteessa

Tavallaan tietenkin olis hieno jos näin olisi, mutta oliko?
Seba
10.10.2016 13:39:27

Dirtyh: Joo. Mutta ennen kaikkea se pitää ymmärtää että vaikka tuossa sing offissa olisi ollut ketkä tahansa niin tuo kommentti olisi silti heitetty. Tuo on tyyppiesimerkki noiden ohjelmien käsikirjoituksesta.

Ja ihan yhtä hyvin se 2 viimeisen joukkoon jääminen voi olla käsikirjoitettua sekin, ihan sama miten jengi on äänestänyt.
Niiden manipulointi muiden tarkoitusperien vuoksi ei liene kovin tavatonta. Paremmin jää mieleen kun on enemmän ruudussa kuin että olisi harmaan massan mukana mennyt jatkoon.

Jos näin on, niin veikkaan että ensi kerralla on kärjessä ja sitten hehkutetaan kun meinasi viimeksi pudota ja teki hurjan nousun :)

Jos äänestys on rehellinen, se on todennäköisesti pohjilla ensi kerrallakin, teki mitä tahansa.
Jää nähtäväksi.
Seba
10.10.2016 13:40:31

Janizio: Kohta sinä sanot, että sekin saattoi olla käsikirjoitettua draamaa, että Saara oli SING OFF tilanteessa

Tavallaan tietenkin olis hieno jos näin olisi, mutta oliko?

No, mä sanoin ainakin :)
Janizio
10.10.2016 13:43:59
Seba: No, mä sanoin ainakin :)

Uskotko oikeasti, että se olisi ollut käsikirjoitettua ns. lisä draamaa, että Saaran kohdalla draamaksi ei riittänyt että on WildCard vaan vielä lisää tuli tässä?
Dirtyh
10.10.2016 13:47:43

Janizio: Uskotko oikeasti, että se olisi ollut käsikirjoitettua ns. lisä draamaa, että Saaran kohdalla draamaksi ei riittänyt että on WildCard vaan vielä lisää tuli tässä?

Pidän sitä jopa todennäköisenä.

Noita äänestysjuttuja on manipuloitu suomessakin erillaisilla konsteilla. Jos se tuolla vietäisiin pidemmälle niin en olisi lainkaan yllättynyt. Jännästi juuri näissä tv-kisoissa sitä draaman kaarta löytyy.

Ei virallisissa presindentin vaaleissa 20% äänistä ekalla kierroksella saanut saa toisella kiekalla 80%. Mutta näissä kykykisoissa niin käy. Aina.
Janizio
10.10.2016 13:50:20 (muokattu 10.10.2016 13:56:37)
Dirtyh: Pidän sitä jopa todennäköisenä.

Noita äänestysjuttuja on manipuloitu suomessakin erillaisilla konsteilla. Jos se tuolla vietäisiin pidemmälle niin en olisi lainkaan yllättynyt. Jännästi juuri näissä tv-kisoissa sitä draaman kaarta löytyy.

Ei virallisissa presindentin vaaleissa 20% äänistä ekalla kierroksella saanut saa toisella kiekalla 80%. Mutta näissä kykykisoissa niin käy. Aina.

Tämähän saa todistusaineistoa ensi viikonloppuna mikäli Saara meneekin sitten hienosti jatkoon. Silloin tämä sinun teoriasi saisi todisteet

Toki Saaran pitää onnistua esityksessääkin. Voi olla että minulla on tässäkin ajatuksessa liialliset Saara lasit päässä, mutta jotenkin minusta Saara vaikuttaisi tuotannolle liian mielenkiintoiselta ns. hahmolta pudottaa kovin aikaisin pois tuolta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)