Topah 11.05.2004 21:39:43 | |
---|
Mä tykkään maksalaatikosta ja sunkin pitää tykätä siitä kans. Ja mun isi on parempi, kuin sun isi. Sori oli pakko. :D ! Todellinen tutkimusmatka ei ole uusien maisemien etsimistä, vaan uusin silmin katsomista. "Marcel Proust" |
66.7 11.05.2004 22:05:07 | |
---|
...Etkä sä voi tietää maksalaatikosta mitään jos oot tosiaan vaan syönyt 8 laatikollista, ja nekin kaikki oot ostanu samasta kaupasta... |
sarkjan 11.05.2004 22:16:34 | |
---|
...Etkä sä voi tietää maksalaatikosta mitään jos oot tosiaan vaan syönyt 8 laatikollista, ja nekin kaikki oot ostanu samasta kaupasta... Mutta jos kaiken on syönyt samalla kertaa niin tulos on kyllä sitä myöten selvä ja ymmärrettävä (pienoinen pahoinvointi) :D Ei muuta kuin pipoa löysemmälle molemmissa 'leireissä' niin kyllä se siitä. c|-ò-ô| |
Pande 12.05.2004 08:08:29 | |
---|
Ei muuta kuin pipoa löysemmälle molemmissa 'leireissä' niin kyllä se siitä. Myönnän että tuo 1. kirjotukseni oli aika provosoiva, mutta se selittyy tuon Explosure -biisin aiheuttamalla huimanhuikealla testo- ja adrenaliinipiikillä. Muuten pipo on niin löysällä että sitä voi käyttää vaikka pesukarhut kylpyammeena. Ps. Maksalaatikko on hyvää yli 8 laatikon kokemuksella :) If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit. |
kid ego 12.05.2004 14:05:46 | |
---|
Tiivistän sananne yhteen virkkeeseen: Maksalaatikko on hyvää niin kuin edellä mainitut kitaristitkin, tosin eri tavalla nautittuna. Just kid-ding. |
saukkinen 12.05.2004 14:10:32 | |
---|
No mutta, Satrianillahan hirveää sontaa on kirkkaasti yli 98% tuotannosta. No ei kyllä ole. Vähintäänkin puolet ovat kuunneltavia ja 20% loistavia. Go ahead, JUMP! :D |
skinkarde 12.05.2004 14:15:53 | |
---|
No ei kyllä ole. Vähintäänkin puolet ovat kuunneltavia ja 20% loistavia. jeps. satriani on kumma mies, saa kaiken kuulostamaan hyvältä. mahtava tatsi ja hieno meininki livenä. "Siitä puhe mistä puhutaan" |
StoRBa 13.05.2004 19:59:57 | |
---|
jeps. satriani on kumma mies, saa kaiken kuulostamaan hyvältä. mahtava tatsi ja hieno meininki livenä. Totta! Satriani vetää ihan KAIKEN vähintäänkin yhtä hyvin ko levyllä ja usein PAREMMIN. Ja usein kaikista nopeimmissa biiseissä on vielä nopeempi tempo niin et on oikeen kunnon meno päällä! :D I want YOU to join the swedish army! |
superfly 13.05.2004 20:04:51 (muokattu 13.05.2004 20:05:40) | |
---|
jeps. satriani on kumma mies, saa kaiken kuulostamaan hyvältä. mahtava tatsi ja hieno meininki livenä. Ilmeisesti et sitten ole nähnyt sitä ensimmäistä G3-liveä, missä Satrianin soitossa ei ollut mitään järkeä. Kauhea kaahaus päällä, ei pienintäkään melodista ideaa. Noh, makuja on monia. Itse en jaksa Satriania kuunnella yhtään biisiä loppuun asti. Harppu on alaston piano |
StoRBa 14.05.2004 17:54:03 (muokattu 14.05.2004 17:54:13) | |
---|
Ilmeisesti et sitten ole nähnyt sitä ensimmäistä G3-liveä, missä Satrianin soitossa ei ollut mitään järkeä. Kauhea kaahaus päällä, ei pienintäkään melodista ideaa. Noh, makuja on monia. Itse en jaksa Satriania kuunnella yhtään biisiä loppuun asti. Katoppa vaikka live in San Francisco. Siinä on kyllä järkeä. Ei katoo tyyli hetkekskään vaikka meno on hurjaa. I want YOU to join the swedish army! |
Jucciz 15.05.2004 18:19:45 | |
---|
No ei kyllä ole. Vähintäänkin puolet ovat kuunneltavia ja 20% loistavia. Hoho! Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Jucciz 15.05.2004 18:20:27 | |
---|
jeps. satriani on kumma mies, saa kaiken kuulostamaan hyvältä. mahtava tatsi ja hieno meininki livenä. Kumma mies. Tosin, mielestäni aivan päinvastaisista syistä. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Voisitteko suositella Frippiltä jotain tuotantoa kuunneltavaksi jota luultavasti soittaa G3:ssa? -Toi saksofooni ei oikein sovi tohon kappaleeseen.
-Niin. Siihen vois laittaa
säröä.
Keskustelua koulun juhlassa esitetystä kappaleesta. |
RomeoWannabe 09.06.2004 16:03:37 (muokattu 09.06.2004 16:05:48) | |
---|
Kumma mies. Tosin, mielestäni aivan päinvastaisista syistä. Kiitos että kerrot mielipiteesi Satrianista kolmatta kertaa, Frippiä käsittelevässä topicissa, herra Kitarat:soittaminen-palstan pelastaja. |
Kärpäsruoska 09.06.2004 16:53:51 | |
---|
The ConstrucKtion Of Light on hassu levy. Suosittelen :-) Kääntänyt takkini? tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
paranoid android 09.06.2004 18:59:43 | |
---|
EDIT: Ja juu, tähdennetään nyt vielä että itse lähden G3-keikalle vain ja ainoastaan Robert Frippin vuoksi. Niin minäkin. Naurettavaa keskustelua tämä. Satrianihan on ihan paska, Vailla on joitain ihan hauskoja tilutuksia, vaikka en nopeasta kitaransoitosta olekaan kiinnostunut. Jos hieman haastavampi musiikki ei aukea, niin ei sitä kannata ruveta heti huonoksi väittämään. |
stratocaster 09.06.2004 22:31:49 | |
---|
Kaikki huippuja (PISTE) Mutta makunsa kullakin. Voimaa!! Nopeutta!! |
Tony Narrows 09.06.2004 22:36:17 | |
---|
Naurettavaa keskustelua tämä. Satrianihan on ihan paska, Vailla on joitain ihan hauskoja tilutuksia, vaikka en nopeasta kitaransoitosta olekaan kiinnostunut. Jos hieman haastavampi musiikki ei aukea, niin ei sitä kannata ruveta heti huonoksi väittämään. Aika huono alkaa arvosteleen tätä keskustelua sun omien mielipiteitesi perusteella. Tämä on hyvä keskustelu,vaikka Satriani ja Vai eivät sinua mielytäkään. Taas turhia tekstejä täällä.
G3,Fripp,mikä miehiään? Todella hyvä kitaristi. Soittanut King Crimsonissa perustamispäivästä saakka. Erittäin kokeilunhaluinen mies ja sen kyllä kuulee soundeista ja efekteistäkin. Tutustumisen arvoinen kitaravelho. Kitaristina edistäjä. Toni A Salmi |
Da Make 09.06.2004 22:42:34 | |
---|
Todella hyvä kitaristi. Soittanut King Crimsonissa perustamispäivästä saakka. Erittäin kokeilunhaluinen mies ja sen kyllä kuulee soundeista ja efekteistäkin. Osaatko kertoa mitä ovat ns. Fripptronics:it? |
G-mies 09.06.2004 23:24:39 | |
---|
Main screen turn on. |