balzary 09.06.2004 13:24:38 | |
---|
Kunhan vaan se heebo tajuaa jotain kielisoittimista. Meidän rumpalimme vaihtoi kerran kitaristimme skebaan kielet. Ei siinä muuten mitään, mutta oli onnistunut sekoittamaan A- ja D-kielet keskenään... niinpä :) pitäisikö perustaa mnetin basistien yhteinen "bassoteknikko"-kilta. tarvittaessa toisen keikalle jelppimään. varmaan esim juuri aloittelevien bändien heebot (ehkä) olisi kiinnostuneita oppimaan käytännön tilanteissa yhtä jos toista. tietty riskinä on, että tälläset tyypit on vaan hidasteena jaloissa, mutta eiköhän sitä nopeasti oppisi olemaan jo hyödyksikin. niin ja kyllähän sitä vois muutenkin kuin oppimismielessä lähteä jos toiset tarttee apua. Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |
chief 09.06.2004 13:30:05 | |
---|
niinpä :) pitäisikö perustaa mnetin basistien yhteinen "roudari"-kilta. ??? :) Joo, voishan tollanen olla ihan jees. Mua ainakin kiinnostas miten vähän kokeneemmat konkarit hommiaan hoitelee. Keikkoja kun ei oo kovin montaa vielä takanapäin. "Musiikki
on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi."
-Schopenhauer |
balzary 09.06.2004 13:31:12 | |
---|
"roudari" ??? :) Joo, voishan tollanen olla ihan jees. Mua ainakin kiinnostas miten vähän kokeneemmat konkarit hommiaan hoitelee. Keikkoja kun ei oo kovin montaa vielä takanapäin. äääh... bassoteknikko kuulostaa paljon paremmalta vrt. puhdistusteknikko/siivooja Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |
Keny 09.06.2004 13:40:09 | |
---|
äääh... bassoteknikko kuulostaa paljon paremmalta vrt. puhdistusteknikko/siivooja Heh mulla oli viime vuonna porissa yks noiri jelppimässä kamojen kanssa kun tuuppaan aina keikan jäkeen unohtaa tohkeissani jotain lavalle. Niin ja vaihdettiin kielisetti kahessa minuutissa kun katkes ekan biisin ekaan ääneen tuo E kieli.Siinä oli oikeesti apu tarpeen. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Johannes_t 09.06.2004 13:42:49 | |
---|
Joo, voishan tollanen olla ihan jees. Mua ainakin kiinnostas miten vähän kokeneemmat konkarit hommiaan hoitelee. Keikkoja kun ei oo kovin montaa vielä takanapäin. Periaatteessa mikään ei ole muuttunut keikkojen kertyessä ja vuosien vieriessä, mutta ylimääräinen sählääminen on vähentynyt. Siis nimenomaan vähentynyt, ei loppunut :D Kai siinä joku rutiini on tullut. Kuitenkin keikkatilanne on aina lähes sama, bändistä riippumatta. |
balzary 09.06.2004 13:44:06 | |
---|
Heh mulla oli viime vuonna porissa yks noiri jelppimässä kamojen kanssa kun tuuppaan aina keikan jäkeen unohtaa tohkeissani jotain lavalle. Niin ja vaihdettiin kielisetti kahessa minuutissa kun katkes ekan biisin ekaan ääneen tuo E kieli.Siinä oli oikeesti apu tarpeen. meinaaks ny roudailla molemmat millerit keikoille ettei tuu ns. hätä housuun? Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |
meinaaks ny roudailla molemmat millerit keikoille ettei tuu ns. hätä housuun? Juu näin oli tarkotus ja ajattelin muutenki vaihtaa välissä kun niis on eri soundi niin biisin mukaan kokeilen. Missään nimessä en ota niitä sen takia et pitäis näyttää.:-) On kyl ihan hyvä olla bäck-up soitin messissä varsinkin jos on keikka kauenpana tai vaikka ulkomailla. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
balzary 09.06.2004 13:56:36 | |
---|
kyllähän sitä kerran itelle lähdettiin varabassoa juoksemaan jostain kerubin bäkstagelta, vai olikohan peräti bussista asti. pitkät on minuutit odotella :) toisella keikalla napsahti ekassa biisissä poikki ja varakieltä ei tietty ollu, kiva pumpsutella koko setti läpi ilman e-kieltä. Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |
Teijo K. 09.06.2004 19:02:01 | |
---|
Munkin Emmassa on nyt pari vuotta ollu flätit. Hyvin toimii. Adoptoi orpo basisti, mukana laulaja/kosketinsoittaja. Tykkäävät vanhasta progesta. |