Niskamies 09.06.2004 10:59:40 | |
---|
Itse välttäisin noita Tonelok iboja. Mulla on ollut Ts-7, ja ihan lyhyen ajan sisään rupesi kytkin temppuilemaan. Bossin SYB-3:sta voisin suositella, kauppatestin perusteella kuulosta aika hauskalta. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
bize 09.06.2004 12:38:51 | |
---|
Hätäisesti lukaisin vain otsikon... "synapedaalien" kuningas: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-136916.html Tämän kyllä omien kokeilujeni perusteella allekirjoitan. Bossin syna vaatii tekniikalta jo paljon enemmän ja saa olla tosissaan varovainen että ääniä ei jää soimaan päällekkäin. Ei vastannut mielestäni ollenkaan niin luontevasti soittoon kuin Electro Harmonix, ja kärsi vielä latenssista. Eduksi SYB:lle voisi laskea koon, muotoilun ja kestävämmän rakenteen. EH:n minisliderit voi heppoisuudellaan häiritä monia, mutta tässä on IMO vastakkain kökömpi design ja soundi. "Hardware rule number one: NO FUCKING RACK SYSTEMS OF ANY KIND!!! " |
balzary 09.06.2004 12:59:31 | |
---|
dlx:n sivuilla mainostetaan pedaalia karvan verran yli 159e. siis eh:n purkki. ilmeisesti väärä hinta, mutta mites on, onko pakko myydä sillä hinnalla jos sen sieltä sivulta tilaa ? Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |
bize 09.06.2004 13:00:27 | |
---|
dlx:n sivuilla mainostetaan pedaalia karvan verran yli 159e. siis eh:n purkki. ilmeisesti väärä hinta, mutta mites on, onko pakko myydä sillä hinnalla jos sen sieltä sivulta tilaa ? Siis bass microsynth 159 e?? "Hardware rule number one: NO FUCKING RACK SYSTEMS OF ANY KIND!!! " |
balzary 09.06.2004 13:03:00 | |
---|
Siis bass microsynth 159 e?? juu näin mie sen sieltä ponkasin. kysyin liikkeessä niin sanoivat jotain 340e tms. käy kahtelemassa sieltä sivuilta Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |
Karlsson 09.06.2004 13:05:17 | |
---|
juu näin mie sen sieltä ponkasin. kysyin liikkeessä niin sanoivat jotain 340e tms. käy kahtelemassa sieltä sivuilta Olis jo ns. sika-halpa. Excuse me while I kiss my bass... |
bize 09.06.2004 13:06:27 | |
---|
juu näin mie sen sieltä ponkasin. kysyin liikkeessä niin sanoivat jotain 340e tms. käy kahtelemassa sieltä sivuilta Joo, no täällä meilläpäinkin hinnan sai neljästä puolesta poljettua tiukkaan kolmeensataan.. "Hardware rule number one: NO FUCKING RACK SYSTEMS OF ANY KIND!!! " |
balzary 09.06.2004 13:06:27 | |
---|
Olis jo ns. sika-halpa. eikös tästä ollu joskus keskustelua? eli miten on, netissä väärä hinta, onko liikkeen myytävä? monessa paikassahan näkee jonkun "emme ota vastuuta virheellisistä hinnoista" -tekstin Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |
eikös tästä ollu joskus keskustelua? eli miten on, netissä väärä hinta, onko liikkeen myytävä? monessa paikassahan näkee jonkun "emme ota vastuuta virheellisistä hinnoista" -tekstin Jos ei sivuilta moista mainintaa löydy, niin sitten kaupan tulee myydä ilmoitettuun hintaan. Etenkin jos sivuilla ei ole missään ilmoitettu tästä poikkeavaa hintaa. Kuluttajalla pitäisi näin ollen olla oikeus ostaa tuote ilmoitettuun hintaan. Vertaa, esim. väärä hinta lehdessä mainostetulla tarjoustuotteella. |
chief 09.06.2004 15:20:50 | |
---|
juu näin mie sen sieltä ponkasin. kysyin liikkeessä niin sanoivat jotain 340e tms. käy kahtelemassa sieltä sivuilta Kyllä siellä netissä lukee 158e. Hittolainen, tohon hintaan toi ois melkeinpä pakko ostaa... Ihanko sä kysyit nyt lähiaikoina liikkeestä? Jos ton ostaa verkkokaupasta niin mitenköhän sen väärän hinnan kanssa sitten käy? Anyway varmaan kantsii printata toi sivu missä toi hinta kerrotaan. Mutta älkää kertoko niille DLX:ssä ennekuin mä ehdin ostaa omani halvalla. ;) Kävin muuten joku aika sitten kattomassa bassokamoja siellä ni hinnat oli vähän mitä sattuu. Hartken 4x10TP kaapissa tais lapussa lukee hinta jotain yli 800e... "Musiikki
on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi."
-Schopenhauer |
balzary 09.06.2004 15:23:51 | |
---|
Kyllä siellä netissä lukee 158e. Hittolainen, tohon hintaan toi ois melkeinpä pakko ostaa... Ihanko sä kysyit nyt lähiaikoina liikkeestä?
viime lauantaina kysyin ja testailin sitä vähän aikaa. onhan se aika pörinäpurkki. Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |
Reddie 09.06.2004 16:26:06 | |
---|
Itse välttäisin noita Tonelok iboja. Mulla on ollut Ts-7, ja ihan lyhyen ajan sisään rupesi kytkin temppuilemaan. Tästäkin on vähän ristiriitaista tietoa. Mulla on kolme ToneLokkia ja yhdestäkään ei oo kytkin reistaillu. Vanhin taitaa olla nytten sen kolme vuotta vanha.. |
Quu 09.06.2004 18:53:50 | |
---|
Mä kuuntelin niitä sampleja iban sivuilta ja ei ne ollu sellaista kun mä haen. Nauhoituksiin se soundi tulisi, joten syna vois ehkä olla paikallaan myös. Mistäs tollaista microkorgia kannattais katella? http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 420e/En tingi. |
absqua 09.06.2004 21:53:25 | |
---|
Mä kuuntelin niitä sampleja iban sivuilta ja ei ne ollu sellaista kun mä haen. Nauhoituksiin se soundi tulisi, joten syna vois ehkä olla paikallaan myös. Mistäs tollaista microkorgia kannattais katella? www.stpaulssound.fi jos oikein muistan. Sama hinta kuin T-kaupassa about. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |