päänahka 04.10.2016 18:06:38 | |
---|
lurkki: Hesalaiselta. Ei ripaustakaan pohjoisen Suomen naisesta. Olen hämilläni. No ei murre ainakaan mihinkään ollut hävinnyt. En sitten tiedä mitä tarkoitit hesalaisuudella, jotakin asennejuttua? |
evo 04.10.2016 18:27:21 | |
---|
päänahka: No ei murre ainakaan mihinkään ollut hävinnyt. En sitten tiedä mitä tarkoitit hesalaisuudella, jotakin asennejuttua? Toimeentuloa ilman aluetukia. I drink and I know things. |
Janizio 05.10.2016 08:16:40 (muokattu 05.10.2016 09:13:36) | |
---|
Mulle toi MTV3 uutisten kahden minuutin haastattelu tosiaan kiteytti kaiken oleellisen ja oikeastaan kertoi kaiken sen, mitä tässä on viimeistään WildCard valinnan jälkeen ollut aistittavissa, että hyvin menee ja hyvältä kuullostaa jne. Tottakai siellä on olemassa vielä niitä muttiakin ja sen takia ei ihan vielä nosteta käsiä ylös ja tuuleteta. Niinku tiedetään vähänkin liian aikainen tuuletus voi kostautua. Et eikös sitä sanota, että fanitettava tekee faneistaan kaltaisiaan niin tässä kohtaa se tarkoittaa sitä, että uskelletaan unelmoida, uskalletaan iloita ja olla positiivisia, mutta kaikesta tästä isosta iloista ja tunteista huolimatta jalat pysyy maassa ja järki siinä mielessä mukana, että tiedostetaan kaiken ilon jne. keskellä, että työ on vielä kesken ja myöskin realistisuuden taju pysyy asioissa mukana |
lapio 05.10.2016 11:47:01 | |
---|
|
lurkki 05.10.2016 12:10:33 | |
---|
Nyt tämä ketju on ihan oikeassa paikassa. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
ErkkiErakko 05.10.2016 12:41:03 | |
---|
LiemiKuutio: Lainaan suomi24.fi -julkkispalstalta bongattua kirjoitusta, joka kuvaa sitä mitä itsekin yritän ajaa takaa, mutten osaa näin hyvin sanoa: Nimim. Pika-analyysí: "Mulla on itselläni vielä (toivottavasti olen väärässä) sellainen fiilis, että Saaraa pidetään tuolla sen takia, että on joku kummajainen, vähän kuin se ikääntyvä räppäri. Saadaan katsojia tällä tavoin ja vähän taustaa niille laulajille, joihin oikeasti uskotaan. Kun Simon tai Sharon puhuu Saaralle, he puhuvat vähän kuin vammaiselle tai henkilölle jonka akku ei oikein enää lataa täyteen. Simonhan kertoi, että kun näki Saaran ensimmäistä kertaa hän luuli, että hän on joku pilailuversio. Saaran (29v) lumikeiju- ja prinsessapuheet vielä jotenkin antavat ymmärtää, että hän olisi jotenkin jälkeenjäänyt." Miten viitsit alentua suosimaan tollasta kura palstaa? Näkeehän tuon miten alaarvoista juttua tuolla on, jatkuvasti halveksutaan. Jotain naurettavaa tekstiä Saarasta, kuten tuossa suosimassasi lainauksessa. "Kun Simon tai Sharon puhuu Saaralle, he puhuvat vähän kuin vammaiselle tai henkilölle jonka akku ei oikein enää lataa täyteen" Nyt meni vähän överiksi. |
öl m 05.10.2016 13:23:22 | |
---|
Hetkinen, ylläpito... Onko tämän ketjun perimmäinen tarkoitus värvätä lisää jäseniä Mnettiin? Jos on, niin hyvin toimii. Jos ei, niin hyvin toimii siitä huolimatta. Pitäisiköhän itsekin rekisteröidä nimimerkki, että voi kommentoida Janiz--- Saaran maailmanvalloituspyrkimyksiä... Eiku... "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
Janizio 05.10.2016 14:56:20 (muokattu 05.10.2016 14:57:40) | |
---|
lapio: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001920249.html "Brittilehdet uutisoivat näyttävästi Saara Aallon suuresta salaisuudesta: Jätti poptähtipoikaystävänsä superfanin takia" Eli kannattaa superfanittaa? Niin mä vaan kysyn, että kuuluuko se meille ja meidän arviotavaksi, miten siinä on käynyt ja toisaalta mua ei kyllä edes kiinnosta. Se on Saaran,Merin ja Teemun ja ehkä heidän läheistensä välinen asia. Meille se ei kuulu pätkän vertaa, miten siinä on käynyt Ja olipas sit totuus mikä tahansa niin mitään ihmeellistä dramatiikkaa asiasta on turha hakea |
Alfons Åberg 05.10.2016 15:29:45 | |
---|
Kenen rölötunnus LiemiKuutio on? "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
evo 05.10.2016 15:35:33 | |
---|
Presidentti: Kenen rölötunnus LiemiKuutio on? Mietin samaa. Vahva kutina on... I drink and I know things. |
Epämuusikko 05.10.2016 15:44:32 | |
---|
ErkkiErakko: " Miten viitsit alentua suosimaan tollasta kura palstaa? Näkeehän tuon miten alaarvoista juttua tuolla on, jatkuvasti halveksutaan. Jotain naurettavaa tekstiä Saarasta, kuten tuossa suosimassasi lainauksessa. "Kun Simon tai Sharon puhuu Saaralle, he puhuvat vähän kuin vammaiselle tai henkilölle jonka akku ei oikein enää lataa täyteen" Nyt meni vähän överiksi. Ilmoita itsesi. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
LiemiKuutio 05.10.2016 19:44:50 | |
---|
ErkkiErakko: " Miten viitsit alentua suosimaan tollasta kura palstaa? Näkeehän tuon miten alaarvoista juttua tuolla on, jatkuvasti halveksutaan" (...) Nyt meni vähän överiksi. Niin, Simon kertoi alussa (et ilmeisesti seurannut X-factoria alusta asti) luulleensa Saaraa joksikin tuotannossa aina mukana olevista pelleistä ja yllättyi siitä että SA osasikin laulaa. Mistähän oikein tulkitset minun "suosivan" jotain palstaa? Kunhan siteerasin kirjoitusta, jossa oli tehty ihan samanlaista analyysiä, mitä täälläkin näkee. |
LiemiKuutio 05.10.2016 20:07:37 | |
---|
lapio: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001920249.html "Brittilehdet uutisoivat näyttävästi Saara Aallon suuresta salaisuudesta: Jätti poptähtipoikaystävänsä superfanin takia" Eli kannattaa superfanittaa? Muistan kylläkin Voice of Finlandin ajalta ip-lehtien juoruista asioiden menneen niin päin, että Saaralle paljastui finaalien aikana poikaystävän salarakas ja suhteen kaatumisesta Saara sai jesuismaladeen luontaistakin tuskaa. Saaran itsensä mukaan äänensäkin siitä tragediasta oli kärsinyt eikä palaa entiselleen? Olihan tästä lehdissä. |
öl m: Hetkinen, ylläpito... Onko tämän ketjun perimmäinen tarkoitus värvätä lisää jäseniä Mnettiin? Jos on, niin hyvin toimii. Jos ei, niin hyvin toimii siitä huolimatta. Pitäisiköhän itsekin rekisteröidä nimimerkki, että voi kommentoida Janiz--- Saaran maailmanvalloituspyrkimyksiä... Eiku... Käsittääkseni kommentoimiseen ja kirjoittamiseen nimenomaan tarvii rekisteröityä. :-D Vai onnistuuko se mahdollisesti jotenkin muutenkin? |
Janizio 05.10.2016 21:01:57 (muokattu 05.10.2016 21:02:53) | |
---|
LiemiKuutio: Muistan kylläkin Voice of Finlandin ajalta ip-lehtien juoruista asioiden menneen niin päin, että Saaralle paljastui finaalien aikana poikaystävän salarakas ja suhteen kaatumisesta Saara sai jesuismaladeen luontaistakin tuskaa. Saaran itsensä mukaan äänensäkin siitä tragediasta oli kärsinyt eikä palaa entiselleen? Olihan tästä lehdissä. Mun muistaakseni se juttu meni jotenkin näin silloin Voice of Finlandi aikaan, että Teemun oli nähty vievän joku kukkapuska jollekin pimulle jossain muistaakseni oliko se vieläpä joku risteilylaivan työntekijä tai jotain, mutta jostain tälläisesta se juttu sai alkunsa. Mulla on jotenkin sellainen muistikuva, että se kukkapuska oli pelkkä kiitoksen osoitus, jolla ei ollut salarakkaan kanssa mitään tekemistä. Tämä salarakas sanan käyttö ja päättely oli vain meidän ns. hömppälehtien päättelyä. |
aivokuolio 05.10.2016 21:04:50 | |
---|
Janizio: Mun muistaakseni se juttu meni jotenkin näin silloin Voice of Finlandi aikaan, että Teemun oli nähty vievän joku kukkapuska jollekin pimulle jossain muistaakseni oliko se vieläpä joku risteilylaivan työntekijä tai jotain, mutta jostain tälläisesta se juttu sai alkunsa. Mulla on jotenkin sellainen muistikuva, että se kukkapuska oli pelkkä kiitoksen osoitus, jolla ei ollut salarakkaan kanssa mitään tekemistä. Tämä salarakas sanan käyttö ja päättely oli vain meidän ns. hömppälehtien päättelyä. Mutta eikö... Niin mä vaan kysyn, että kuuluuko se meille ja meidän arviotavaksi, miten siinä on käynyt ja toisaalta mua ei kyllä edes kiinnosta. Se on Saaran,Merin ja Teemun ja ehkä heidän läheistensä välinen asia. Meille se ei kuulu pätkän vertaa, miten siinä on käynyt Ja olipas sit totuus mikä tahansa niin mitään ihmeellistä dramatiikkaa asiasta on turha hakea |
LiemiKuutio 05.10.2016 22:09:01 (muokattu 05.10.2016 22:15:56) | |
---|
Janizio: Mun muistaakseni se juttu meni jotenkin näin silloin Voice of Finlandi aikaan, että Teemun oli nähty vievän joku kukkapuska jollekin pimulle jossain muistaakseni oliko se vieläpä joku risteilylaivan työntekijä tai jotain, mutta jostain tälläisesta se juttu sai alkunsa. Mulla on jotenkin sellainen muistikuva, että se kukkapuska oli pelkkä kiitoksen osoitus, jolla ei ollut salarakkaan kanssa mitään tekemistä. Tämä salarakas sanan käyttö ja päättely oli vain meidän ns. hömppälehtien päättelyä. Asia meni näin: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/ … hella-useita-vieraita-naisia/372827 Seiska paljasti finaalin kynnyksellä, että Saaran pitkäaikainen miesystävä Teemu Roivainen käytännössä seurustelee toisen naisen kanssa. Tämä blondi ei kuitenkaan suinkaan ole Teemun syrjähypyistä ainoa: - Lähdin Teemun mukaan hänen hyttiinsä, mutta siellä ei todellakaan juotu mitään skumppaa, vaan ryhdyimme heti hommiin, eräs Teemun kanssa lemmiskellyt nainen kertoo tänään ilmestyneessä Seiskassa. - Teemu ei maininnut mitään siitä, että hän on varattu, ihmettelee toinen. Laivamuusikkona työskentelevä Teemu on näiden seikkailujensa lisäksi siis lyönyt hynttyyt yhteen ruotsinlaivalla työskentelevän blondin kosmetiikkamyyjän kanssa ja tapaillut tätä laivan lisäksi myös naisen asunnolla Helsingissä. Seiska julkaisi muun muassa tämän kuvan Teemusta blondin ovisummerilla (Saaran kukkien kanssa!) torstaina 19. huhtikuuta. IS 19.4.2012 http://www.iltasanomat.fi/voice-of-finland/art-2000000496622.htmlPitääkö 7 päivää lehden uutinen paikkansa? Saara Aalto: - En voi kommentoida siihen mitään. http://hymy.fi/uutiset/oho-tangokun … rakkaastaan-laulaja-saara-aallosta/ Tangokuningas Teemu Roivaisen lapsuuskuvia on esitelty Hymy-lehden syyskuun numerossa. Mies kertoo jutussa lapsuudestaan ja ottaa kantaa myös ex-tyttöystäväänsä Saara Aaltoon, joka taas muistetaan menestyksestään Voice-laulukilpaformaatissa pari vuotta sitten. Parista kirjoiteltiin skandaalinhakuisesti Saaran kilpataipaleen aikana, kun Teemu bongattiin toisen naisen luona. Nyt hän seurustelee silloisen salarakkaansa kanssa. |
masterhat 05.10.2016 23:45:28 | |
---|
selvisikö saaran lesbous milloin? |
Bullitt 05.10.2016 23:50:38 | |
---|
masterhat: selvisikö saaran lesbous milloin? Voi kai se olla myös bi? On kuitenkin ukkoakin bylsinyt jne Jorma mulahti. |
LiemiKuutio 05.10.2016 23:58:24 | |
---|
Bullitt: Voi kai se olla myös bi? On kuitenkin ukkoakin bylsinyt jne Jos on seurustellut 9 v eikä olisi sinä aikana bylsinyt, miesystävän vieraisiin meno olisi todella ymmärrettävää. :) |