Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 594 95 96 97 98277 278 279 280 281
Seba
03.10.2016 19:42:25

Lautuma: Olemme aatteen miehiä, kuomaseni: https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=12709090#p12709090

Viimeistään silloin jossain taannoisessa talentissa tuo biisi viimeistään kuoli kun se vanhempi herrasmies sitä hoilotti, ja veti sen jopa useamman kerran kun oli niin mahtavaa että.
Kuolin sisältä vähän, ja nykyään alkaa fyysisesti oksettaa jos kuulee pätkänkin ko pökälettä.
Janizio
03.10.2016 19:49:04 (muokattu 03.10.2016 19:51:32)
Seba: Juu, en sitä tarkoittanutkaan, hyvä jos tuntee olonsa kotoisaksi ja hyväksytyksi, tartuin vaan siihen että haluat että kaikki saa olla sellaisia kuin on, mutta samalla et halua että joku kertoo negatiivisia mielipiteitään rakastamastasi artistista. Se vähän niinkuin kumoaa itsensä koko lausuntosi kun et anna muiden olla sellaisia mitä on, vaan "suutut" ihan perustelluista mielipiteistä.

Sellaisia ihmiset vaan on, toiset tykkää Saarasta, toiset sen mummosta jne.

On se kiva, että te koette sen suuttumiseksi, että minä sanon oman mielipiteeni teidän mielipiteeseen ja etenkin jos olen erimieltä niin minä ole muka suuttunut teidän mielipiteestänne.

En ole suutunut yhdestäkään järkevästi kerrostu mielipiteestä oli mielipide mikä tahansa. Mut musta välillä tuntuu, että mulla ei ole oikeutta sanoa siihen vasta mielipidettä, kun heti te koette näköjään, että olen muka suuttunut

Et ihan niinku mun pitäisi myöntää, että Saara on huono tai tympeä ihminen tai jotain vastaavaa. Sittenkö te olisitte tyytyväisiä kun minä myöntäisin sen.
Janizio
03.10.2016 20:15:02
Sitten me ei ymmäretä toisiamme oikein, jos koette/koet että olen suuttunut, koska en ole
Lautuma
03.10.2016 20:25:03
Janizio: Sitten me ei ymmäretä toisiamme oikein, jos koette/koet että olen suuttunut, koska en ole

Se voi olla passiivisaggressiivisuutta, mikä viesteistäsi välillä välittyy. Itse olin passiivisaggressiivinen enkä myöntänyt olevani suutuksissa, mutta olin kuitenkin. Pääsin siitä eroon opettelemalla suuttumaan. Parisuhde opetti minutkin riitelemään lopulta, enää en kuro itseäni kuoreen, vaan saatan sanoa ensin sanottavani ja sitten vasta vetäytyä turvaan. Prosessi on siis vielä kesken - ollut jo monta vuotta. Saatana. Että vihaan tätäkin ketjua. Vitun tyhmät ihmiset tänne kirjoittelee täysin vähä-älyisiä kirjoituksia, joista ei saa joskus mitään selvää ja samat tekstit vilisevät joka helvetin tunti silmien ohitse kun kuvaa vierittää. Näin tyhmää aihetta ei ole missään muualla, hyi helvetti teitä aikuisia ihmisiä. Vihaan kaikkia jotka tänne kirjoittaa, vetäkää itsenne jojoon, kiitos.

Kutakuinkin näin siis, aidosti aggressiivisella otteella jo muutaman vuoden ajan.
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
Janizio
03.10.2016 20:33:23
Lautuma: Se voi olla passiivisaggressiivisuutta, mikä viesteistäsi välillä välittyy. Itse olin passiivisaggressiivinen enkä myöntänyt olevani suutuksissa, mutta olin kuitenkin. Pääsin siitä eroon opettelemalla suuttumaan. Parisuhde opetti minutkin riitelemään lopulta, enää en kuro itseäni kuoreen, vaan saatan sanoa ensin sanottavani ja sitten vasta vetäytyä turvaan. Prosessi on siis vielä kesken - ollut jo monta vuotta. Saatana. Että vihaan tätäkin ketjua. Vitun tyhmät ihmiset tänne kirjoittelee täysin vähä-älyisiä kirjoituksia, joista ei saa joskus mitään selvää ja samat tekstit vilisevät joka helvetin tunti silmien ohitse kun kuvaa vierittää. Näin tyhmää aihetta ei ole missään muualla, hyi helvetti teitä aikuisia ihmisiä. Vihaan kaikkia jotka tänne kirjoittaa, vetäkää itsenne jojoon, kiitos.

Kutakuinkin näin siis, aidosti aggressiivisella otteella jo muutaman vuoden ajan.

Ymmärsin pointtisi, mutta en koe tarvista tälläiselle
Askr
03.10.2016 20:53:04
Minusta Saara Aaltoon kohdistuva aktiivisaggressiivinen antifanittaminen on hieman kysymyksiä herättävä ilmiö, mutta toki internet on ihmeellisten irratsionaalisuuksien taistelutanner.
ferodoz
03.10.2016 23:58:53

Oliskohan Mnettiin mitään mahdollisuuksia saada kiellettyjen sanojen lista? Voitais aloittaa esim sanalla "mielipide".
Just a face in the crowd.
carnation
04.10.2016 00:10:18
ferodoz: Oliskohan Mnettiin mitään mahdollisuuksia saada kiellettyjen sanojen lista? Voitais aloittaa esim sanalla "mielipide".

Sitten muut sanat vois olla vaikka "jes", "oikeesti" ja "hanuri."
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
ErkkiErakko
04.10.2016 01:59:05
"Se voi olla passiivisaggressiivisuutta, mikä viesteistäsi välillä välittyy. Itse olin passiivisaggressiivinen enkä myöntänyt olevani suutuksissa, mutta olin kuitenkin. Pääsin siitä eroon opettelemalla suuttumaan. Parisuhde opetti minutkin riitelemään lopulta, enää en kuro itseäni kuoreen, vaan saatan sanoa ensin sanottavani ja sitten vasta vetäytyä turvaan. Prosessi on siis vielä kesken - ollut jo monta vuotta. Saatana. Että vihaan tätäkin ketjua. Vitun tyhmät ihmiset tänne kirjoittelee täysin vähä-älyisiä kirjoituksia, joista ei saa joskus mitään selvää ja samat tekstit vilisevät joka helvetin tunti silmien ohitse kun kuvaa vierittää. Näin tyhmää aihetta ei ole missään muualla, hyi helvetti teitä aikuisia ihmisiä. Vihaan kaikkia jotka tänne kirjoittaa, vetäkää itsenne jojoon, kiitos.

Kutakuinkin näin siis, aidosti aggressiivisella otteella jo muutaman vuoden ajan."

Paska tekstiä, miksi Saara Aalto- aiheena on tyhmä?
Janizio
04.10.2016 08:05:42 (muokattu 04.10.2016 08:30:28)
https://en.wikipedia.org/wiki/The_X_Factor_(UK_series_13)#Finalists

Mites tota live-lähetysten systeemiä nyt pitää tulkita?

Tulkitsenko mä oikein esim. että ensimmäiseltä live lähetys viikolta putoaa kolme pois eli suoraan yleisöäänillä yksi eli se jolla on kaikista vähiten yleisöääniä, sitten kun kolme valintuu tohon sing off vaiheeseen, niin niistä kolmesta putoaa jo samantien yksi pois jolla on näistä kolmesta vähinten yleisöääniä ja sitten sing off parista toinen putoaa pois eli toisella livelähetys viikolla on 9 kisaajaa jäljellä

Eikös se menekin niin, että nää tuomarit ei puutu pudottamiseen nyt vasta kuin sing off vaiheessa ja he valitsevat sing off jatkoon meniän.

Mulla tökkii ymmärryksessä kaikkein eniten se, että millä pudottamissysteemillä toi kisa saadaan tuosta ekasta livelähetys viikonlopusta vielä kestämään 10 viikkoa eteenpäin
juha_p
04.10.2016 09:13:36
Janizio: https://en.wikipedia.org/wiki/The_X_Factor_(UK_series_13)#Finalists

Mites tota live-lähetysten systeemiä nyt pitää tulkita?

Tulkitsenko mä oikein esim. että ensimmäiseltä live lähetys viikolta putoaa kolme pois eli suoraan yleisöäänillä yksi eli se jolla on kaikista vähiten yleisöääniä, sitten kun kolme valintuu tohon sing off vaiheeseen, niin niistä kolmesta putoaa jo samantien yksi pois jolla on näistä kolmesta vähinten yleisöääniä ja sitten sing off parista toinen putoaa pois eli toisella livelähetys viikolla on 9 kisaajaa jäljellä

Eikös se menekin niin, että nää tuomarit ei puutu pudottamiseen nyt vasta kuin sing off vaiheessa ja he valitsevat sing off jatkoon meniän.

Mulla tökkii ymmärryksessä kaikkein eniten se, että millä pudottamissysteemillä toi kisa saadaan tuosta ekasta livelähetys viikonlopusta vielä kestämään 10 viikkoa eteenpäin

Philippiineillä edettiin live -osuus 10 viikon kaavalla joten, mikäli tuo linkittämällesi Wiki -sivulle tehty taulukko pitää paikkansa, on mahdollista että samantyyppinen systeemi nyt käytössä. http://tinyurl.com/jhfll9l

Kannattaa kuitenkin odottaa että julkaisevat systeemin virallisesti koska tuo nyt käytävän kilpailun Wiki -sivu näyttää muuttuvan välillä melko tiuhaan tahtiin ja radikaalistikin.
Janizio
04.10.2016 09:50:16
juha_p: Philippiineillä edettiin live -osuus 10 viikon kaavalla joten, mikäli tuo linkittämällesi Wiki -sivulle tehty taulukko pitää paikkansa, on mahdollista että samantyyppinen systeemi nyt käytössä. http://tinyurl.com/jhfll9l

Kannattaa kuitenkin odottaa että julkaisevat systeemin virallisesti koska tuo nyt käytävän kilpailun Wiki -sivu näyttää muuttuvan välillä melko tiuhaan tahtiin ja radikaalistikin.

Joo mäkin löysin tuolta X-Factor UK:n historiasta samanlaisen kaavio, jossa oli 12 kisaajaa enää tässä kohtaa mukana ja kyllä se homma todennäköisesti menee juuri noin, että joka viikko putoaa vain yksi pois. Ja systeemi menee niin, että yleisö äännestää ne jotka joutuu joka viikko Sing off jutun laulamaan ja niistä aina toinen putoaa pois ja sen valitsee tuomaristo nelikko.
Janizio
04.10.2016 12:47:18
http://www.katsomo.fi/#!/jakso/3300 … to-menestyy-britannian-x-factoryssa

Enpäs sanoo mitään enempää. Kuunnelkaa haastis ja sanokaa te miltä asiat kuullostaa teistä?
Dirtyh
04.10.2016 13:52:16

Janizio: http://www.katsomo.fi/#!/jakso/3300 … to-menestyy-britannian-x-factoryssa

Enpäs sanoo mitään enempää. Kuunnelkaa haastis ja sanokaa te miltä asiat kuullostaa teistä?

Heh, koita nyt Jani pysyä pöksyissäsi :)
Funkånaut
04.10.2016 14:39:38

Janizio: http://www.katsomo.fi/#!/jakso/3300 … to-menestyy-britannian-x-factoryssa

Tarkoittanet "kuulostaa"?
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
Janizio
04.10.2016 14:51:08 (muokattu 04.10.2016 14:52:08)
Dirtyh: Heh, koita nyt Jani pysyä pöksyissäsi :)

Helposti pysyn pöksyissäni. Mulle ei jäänyt oikeastaan mikään epäselväksi tuosta haastattelusta. Luulen että ymmärsin kaiken just oikein.

Siksipäs kysyinkin et miltä se teistä kuulosti?
LiemiKuutio
04.10.2016 16:26:23
Janizio: Helposti pysyn pöksyissäni. Mulle ei jäänyt oikeastaan mikään epäselväksi tuosta haastattelusta. Luulen että ymmärsin kaiken just oikein.

Teatraaliselta yliyrittämiseltä eleineen ja ilmeineen. Samalla operettihuutamisella kaikki biisit läpi ilmeisesti tästä eteenkin päin. Irvistely vähentynyt, mikä on hyvä juttu. Mutta pitääpä nähdä miten live-esitys menee. Sortuuko Saara taas niihin kauheisiin maneereihinsa?
lurkki
04.10.2016 16:47:16
Janizio: Helposti pysyn pöksyissäni. Mulle ei jäänyt oikeastaan mikään epäselväksi tuosta haastattelusta. Luulen että ymmärsin kaiken just oikein.

Hesalaiselta. Ei ripaustakaan pohjoisen Suomen naisesta. Olen hämilläni.
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Janizio
04.10.2016 17:50:39
LiemiKuutio: Teatraaliselta yliyrittämiseltä eleineen ja ilmeineen. Samalla operettihuutamisella kaikki biisit läpi ilmeisesti tästä eteenkin päin. Irvistely vähentynyt, mikä on hyvä juttu. Mutta pitääpä nähdä miten live-esitys menee. Sortuuko Saara taas niihin kauheisiin maneereihinsa?

Jopas voi haastattelut tulkita erillä tavoin :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)