Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nyt tulee Karaoken peruskurssi
1
Anonymous-jazz
03.10.2016 02:38:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Facessa pärähti silmään ja olin jo, että "mitä v*ttua".
 
http://www.rockway.fi/laulu/karaoke … =Karaokekurssi&utm_term=Uusi+kurssi
 
Seuraavaksi varmaan konservatorioidenkin ammattilijoille sekä Sibelius Akatemiankin maisterinkoulutusohjelmaan saadaan oma karaokelaulajien linja :) Pistetään rattaat pyörimään kysynnän mukaan.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Kefiiri
03.10.2016 08:48:20 (muokattu 03.10.2016 08:50:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös se ole pelkästään positiivista, jos karaoke-esitysten taso saadaan kohenemaan... ehkä karaoken anonyymeille jatsareille tuottamat kärsimyksetkin hieman lievittyvät?
 
En ole musiikin asiantuntija.
EP
03.10.2016 09:39:08 (muokattu 03.10.2016 10:07:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koko karaoken perusajatus on täysin absurdi!
 
E: Lähes yhtä typerä on se "biisintekijän käsikirja!" Kuka vaan voi.. :/
 
Sax-pappa
03.10.2016 10:30:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Eikös se ole pelkästään positiivista, jos karaoke-esitysten taso saadaan kohenemaan... ehkä karaoken anonyymeille jatsareille tuottamat kärsimyksetkin hieman lievittyvät?
 
Mitäpä vikaa siinä on jos tämän alan harrastajat haluavat itseään kehittää. Ilmeinen tarvekin on olemassa.
 
okabass
03.10.2016 11:43:01 (muokattu 03.10.2016 11:46:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Facessa pärähti silmään ja olin jo, että "mitä v*ttua".
 
http://www.rockway.fi/laulu/karaoke … =Karaokekurssi&utm_term=Uusi+kurssi
 
Seuraavaksi varmaan konservatorioidenkin ammattilijoille sekä Sibelius Akatemiankin maisterinkoulutusohjelmaan saadaan oma karaokelaulajien linja :) Pistetään rattaat pyörimään kysynnän mukaan.

 
Kohta tans'sioilla sama. Täytyy olla vähintään saltatio-kandin opinnot suoritettuna, että pääsee hiihtelemään reisihumppaa lattialle. Ja tanssiturvallisuuskortti pitää olla suoritettuna.
(saltatio= tanssi lat.)
 
Funkånaut
03.10.2016 12:47:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sax-pappa: Mitäpä vikaa siinä on jos tämän alan harrastajat haluavat itseään kehittää. Ilmeinen tarvekin on olemassa.
 
Melko vahvasti tämä.
 
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
Epämuusikko
03.10.2016 14:59:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komppaan kaikkia.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Eläkeläissoittaja
03.10.2016 19:17:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin aikoinani kaupunkimme ja talousalueemme ensimmäisiä karaokeisäntiä tanssimuusikkourani jatkumona ja olin lopullisesti menettää hermoni siinä toimessa juoppohuutoa kuullessani aivan liikaa.
 
Mitään kurssia ei tarvinnut hommaan käydä, mutta ilman muusikkotaustaa tai mitään äänentoistosta tietämättä, kurssitus on paikallaan ko. toimeen, ollaan sitten karaokesta mitä mieltä tahansa.
 
Nyttemmin kotipajassani rallejani värkätessäni saatan joskus harvoin käydä katsomassa nykytasoa joissain karaokekuppiloissa ja demolaulattaa lahjakkaimpia solisteja kaverini oikeassa studiossa pajassani tehtyjen taustojeni päälle. Pääosin hyviä kokemuksia näistä osaavimmista karaokelaulusolisteista.
 
Eläkeläissoittaja
03.10.2016 19:19:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Komppaan kaikkia.
 
Olet suvaitsevainen ja hyvä ihminen. :)
 
öl m
03.10.2016 20:54:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

okabass: Kohta tans'sioilla sama. Täytyy olla vähintään saltatio-kandin opinnot suoritettuna, että pääsee hiihtelemään reisihumppaa lattialle. Ja tanssiturvallisuuskortti pitää olla suoritettuna.
(saltatio= tanssi lat.)

 
Olen kuullut, että vähän tällainen meininki on jo. Vievät tanssitilan turakaisilta ja juovat pelkkää vettä. Nämä jos mitkä ovat ne tanssiravintoloiden tappajat. Mitä taas tulee karaokekursseihin, siitä vaan jos moinen nappaa. Onneksi ne aidot karaoketulkitsijat eivät kursseja tarvitse, vaan elämäm_valtti_kortit ja tuopim_jäljet kajahtavat jäljittelemättömän mikrotonaalisesti sekä polyrytmisesti kuten pitääkin. Toivon ainakin asian olevan niin.
 
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
Eläkeläissoittaja
03.10.2016 21:05:25 (muokattu 03.10.2016 21:06:43)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

öl m: Olen kuullut, että vähän tällainen meininki on jo. Vievät tanssitilan turakaisilta ja juovat pelkkää vettä. Nämä jos mitkä ovat ne tanssiravintoloiden tappajat. Mitä taas tulee karaokekursseihin, siitä vaan jos moinen nappaa. Onneksi ne aidot karaoketulkitsijat eivät kursseja tarvitse, vaan elämäm_valtti_kortit ja tuopim_jäljet kajahtavat jäljittelemättömän mikrotonaalisesti sekä polyrytmisesti kuten pitääkin. Toivon ainakin asian olevan niin.
 
Täräytin plussan, jostain kumman syystä.
 
Anonymous-jazz
04.10.2016 07:25:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

öl m: Olen kuullut, että vähän tällainen meininki on jo. Vievät tanssitilan turakaisilta ja juovat pelkkää vettä. Nämä jos mitkä ovat ne tanssiravintoloiden tappajat. Mitä taas tulee karaokekursseihin, siitä vaan jos moinen nappaa. Onneksi ne aidot karaoketulkitsijat eivät kursseja tarvitse, vaan elämäm_valtti_kortit ja tuopim_jäljet kajahtavat jäljittelemättömän mikrotonaalisesti sekä polyrytmisesti kuten pitääkin. Toivon ainakin asian olevan niin.
 
Mutta niitä ei taida vielä olla, että valtaavat karaokebaarit ja tulevat juomaan vettä :D
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Eläkeläissoittaja
04.10.2016 09:04:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Mutta niitä ei taida vielä olla, että valtaavat karaokebaarit ja tulevat juomaan vettä :D
 
Omat vesipullot vielä mukana. :D
 
EP
04.10.2016 14:51:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kapakan, baarimestarin pitäisi tehdä selväksi, että lauteille ei selvinpäin ole mitään asiaa so. pitäisi kertakaikkiaan vaatia, että selvinpäin ei saa laulaa, on ostettava esim. drinkki/ h!
 
rintapek
07.10.2016 05:08:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis karaåkehan on ihan huippulia.
Siinä saa olla ympärikännissä ja laulaa.
 
Hääkeikat ja kaikki keikat on ihan tylsiä kun pitää laulaa selvinpäin ja korkata saa vasta kun auto on tallissa, eli joskus aamuviideltä. Eihän se ole mikään sivistynyt aika aloittaa ryyppäämistä.
 
Nurkkabaarissani oli aikanaan "hevimies". Vedettiin karaåkea sillai, että mä tilasin hänen laulettavakseen "humppaa" ja hän tilas mun laulettavakseni "sukkahousuheviä". Ja täytyy sanoa, että jos mitään muistan niin hän klaarasi humpat huomattavasti paremmin kuin minä hevit.
 
Ja kaikkihan sen tietää, että viina jos mikä pistää laulattamaan.
Tossa todiste.
 
https://www.riemurasia.net/video/Tarjoilija/116620
 
Jos maailma olis mun suunnittelema, niin hyttyset söis porkkanoita.
EP
07.10.2016 06:35:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: ..
Hääkeikat ja kaikki keikat on ihan tylsiä kun pitää laulaa selvinpäin ja korkata saa vasta kun auto on tallissa, eli joskus aamuviideltä. Eihän se ole mikään sivistynyt aika aloittaa ryyppäämistä..

 
Mun mielestä taas toi oli aikanaan hiano ja sivistyny ajankohta ryypätä, ihan eri aikaan kun rahvas! :D
 
artope
07.10.2016 09:28:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mun mielestä taas toi oli aikanaan hiano ja sivistyny ajankohta ryypätä, ihan eri aikaan kun rahvas! :D
 
Aivan. Rynnäkkökännit keikan jälkeen....
 
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
Eläkeläissoittaja
07.10.2016 09:32:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artope: Aivan. Rynnäkkökännit keikan jälkeen....
 
"Rynnäkkökännit." HOHOOOZZZ !!! Miten osuvava ilmaisu. :D Plussa! :D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «