Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Harjoitusvahvari + rytmi
1
fields
29.09.2016 08:22:08 (muokattu 29.09.2016 11:24:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys,
Kotiin pitäisi saada microcuben tilalle uutta vahvistinta, osaisiko joka vinkata sopivaa? Metronomin nakutuksen mukana treenaaminen ei innosta, haluaisi komppia taustalle.
Bossin JS-10 vekotinta olen katsellut mutta tuo alkaa olemaan 5 vuotta vanhaa tekniikkaa, olisiko jotain muuta laitetta tiedossa?
Tai onko jotain hyvää ja helppokäyttöistä ohjelmaa macbookille missä saisi tehneen helposti taustat?
Osaisiko joku suositella jotain hyvää pakettia? Musatyylit menevät blues-rock-hard linjalla.
 
Edit: Line6 amplifi ja jammun THR mallit voisivat olla ok, kommenttia?
 
blues guitar
29.09.2016 21:20:56 (muokattu 29.09.2016 21:28:59)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rytmin saa helposti TRIO Band creatorista. Bonuksena saat myös basistin. :D
 
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
steelduck
29.09.2016 21:59:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yamaha THR ja kännykkään joku rumpukomppi sovellus.. tai Guitar Prolla tietokoneesta.
 
hallu
29.09.2016 23:10:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

steelduck: Yamaha THR ja kännykkään joku rumpukomppi sovellus.. tai Guitar Prolla tietokoneesta.
 
Tai googleen kännykkään hakusanaksi "backing track for guitar" ja siitä vaan sitten menemään :-) itse tulee nykyisin paljon treenailtua noiden kanssa. Tosin itse käytän metronomia ihan nakutusmoodissa lähes kaikessa soitossa ja harjoittelen paljon ilman mitään taustoja pelkän metronomin kanssa. Mielestäni metronomin pulssi on parempi kuin rumpujen "rytmi" koska pulssi jättää sen rytmin varioitavaksi ja pitää huomion timessä paljon rytmiä tehokkaammin varsinkin kun kitaralla varioi erilaisia rytmejä. Näin siis minulla muilla sitten muulla tavalla.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
fields
03.10.2016 14:59:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä tullut mieleen katsoa googlella, sieltähän löytyy aivan tuhottomasti backintrackeja eli mitään rumpukonetta ei tosiaankaan tarvita vahvariin.
 
Tuota Jammun THRrää on kohuttu yleisesti, ilmeisesti päihittää muut hintaluokassaan? Siis jos kriteereinä on siedettävät (putkimaiset)saundit ja aux-in?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «