Aihe: Cain's Offering
1 2
Krameristi
20.05.2015 09:08:22
Tämä viimeisin lättyhän on upea teos. Nousee ihan kylmät väreet, jota ei nyky power tuotoksilla ole vuosiin tapahtunut:( Tätä on kaivattu, nyt sitä taas saadaan kiitos Jani ja Timo co.
janik
05.06.2015 22:24:39
Ketjun innoittamana uusinta levyä melkoisesti pyöritetty pari viikkoa, täähän on hyvää.

Tänään koitin vähän sitä vanhempaa kuunnella, mut ei oikein uponnut.
J.Newkid
07.06.2015 11:44:24

Miks noi rummut on pitäny näpytellä jollain markan Casiolla.
Äänitän kohta vitun kovan power metal -kiekon ja teen kitarat softilla!
"Katselin videotasi aiheesta Johanna Kurkela - Rakkauslaulu. En kirjoita sinulle enää ikinä mitään."
iso paha susi
07.06.2015 13:13:03 (muokattu 07.06.2015 13:13:44)
J.Newkid: Miks noi rummut on pitäny näpytellä jollain markan Casiolla.

Oon ihmetelly samaa tämän hehkutuksen keskellä että eikö muka ketään ole häirinnyt nuo (huonosti) koneella tehdyt tai jotenkin aivan luonnottomaksi editoidut rummut?
Errata
07.06.2015 20:24:19
Tää pätkä ei tosin ole mitään näpyttelyä https://www.youtube.com/watch?v=H-KDotLrl7Q

Älytöntä kyllä että tuo rumpuraita on sitten saatu noin karmeen kuuloiseksi, kaikki luomu jätetty pois symbaaleita myöten. Ikäänkuin levylle ois jääny vahingossa demoraita :)
J.Newkid
08.06.2015 13:15:07

Errata: Tää pätkä ei tosin ole mitään näpyttelyä https://www.youtube.com/watch?v=H-KDotLrl7Q

Älytöntä kyllä että tuo rumpuraita on sitten saatu noin karmeen kuuloiseksi, kaikki luomu jätetty pois symbaaleita myöten. Ikäänkuin levylle ois jääny vahingossa demoraita :)

Ei tossa oo kyllä iskun iskua oikeaa rumpua tuolla levyllä. Loukkaavaa.
"Katselin videotasi aiheesta Johanna Kurkela - Rakkauslaulu. En kirjoita sinulle enää ikinä mitään."
Ambitus
11.06.2015 21:56:30

J.Newkid: Ei tossa oo kyllä iskun iskua oikeaa rumpua tuolla levyllä. Loukkaavaa.

On siellä, koska minä sen levyn miksasin ja mulle voi laittaa kyllä haukut jos ei maistu. Kuulijalla/kuluttajalla ei koskaan ole mitään hajua mitä kulisseissa tapahtuu ja minkälaisesta puurovellistä tehdään teräsbetonia. Aina joutuu tekemään kompromissejä ajankäytön kanssa kun painitaan 150+ raitamällin kanssa per biisi ja joitain ratkaisuja, jotka on tehty jo äänittäessä, ei pysty muokkaamaan loputtomiin. En nyt ala avaamaan tätä asiaa sen enempää, koska koen sen epäeettiseksi ja moraalittomaksi osoitella sormella. Kuunnelkaa jazzia, jos haluatte kuunnella luomurumpusoundeja :D
annananna
28.07.2015 12:20:41
Ambitus: On siellä, koska minä sen levyn miksasin ja mulle voi laittaa kyllä haukut jos ei maistu. Kuulijalla/kuluttajalla ei koskaan ole mitään hajua mitä kulisseissa tapahtuu ja minkälaisesta puurovellistä tehdään teräsbetonia. Aina joutuu tekemään kompromissejä ajankäytön kanssa kun painitaan 150+ raitamällin kanssa per biisi ja joitain ratkaisuja, jotka on tehty jo äänittäessä, ei pysty muokkaamaan loputtomiin. En nyt ala avaamaan tätä asiaa sen enempää, koska koen sen epäeettiseksi ja moraalittomaksi osoitella sormella. Kuunnelkaa jazzia, jos haluatte kuunnella luomurumpusoundeja :D

HIh Matias kyllähän minä tajuan. Äläkä muista välitä. Ai että koko prosessi?? Etpä tainnu tietää sinäkään :) Terveisin aina ne hyvin laitetut hiykset ja uudet vaatteet ja se baarijaggara.
anna-elina.lappalainen.ota.fi
J.Newkid
29.07.2015 15:15:59

Ambitus: On siellä, koska minä sen levyn miksasin ja mulle voi laittaa kyllä haukut jos ei maistu. Kuulijalla/kuluttajalla ei koskaan ole mitään hajua mitä kulisseissa tapahtuu ja minkälaisesta puurovellistä tehdään teräsbetonia. Aina joutuu tekemään kompromissejä ajankäytön kanssa kun painitaan 150+ raitamällin kanssa per biisi ja joitain ratkaisuja, jotka on tehty jo äänittäessä, ei pysty muokkaamaan loputtomiin. En nyt ala avaamaan tätä asiaa sen enempää, koska koen sen epäeettiseksi ja moraalittomaksi osoitella sormella. Kuunnelkaa jazzia, jos haluatte kuunnella luomurumpusoundeja :D

Moraalitonta ja turhaa editointia ja työtä miksaajalle, jos jo rumpua äänittäessä on selvää, että ne gridataan ja sämplätään. Miksi nähdä vaivaa äänittää?
Jörgi väittää, että soitti Visionssin rummut päivässä.
Siirryn nyt kuuntelemaan jazzia.
Mennään kaljalle pian?
Epadrummer
01.10.2016 00:01:50
Vanha ketju vai?
Jokatapauksessa, bändi veti ensimmäisen klubikeikkansa Suomessa Jyväskylän Lutakossa. Näin powerin ystävänä voin sanoa, että oli perhanan hyvä keikka! Liimatainen on ihan vitun kova kepittäjä edelleen :)
"Tiesittekö että miehestäki voi tulla lesbo?" -Jonni
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)