ÄrGee 29.09.2016 02:13:16 | |
---|
delarco: Ei ole vissiin keppejä kotiutunut, kun on niin hiljasta ketjussa? Itsellä tänään tilauspäivästä: 2 vuotta, 3 kuukautta ja 14 päivää. :D Tuo on melkein ikuisuus, ja maailma on yksilöllisiä kitaroita täynnä jos vain löytyy rahaa. Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
Gabe 29.09.2016 07:11:46 | |
---|
delarco: Ei ole vissiin keppejä kotiutunut, kun on niin hiljasta ketjussa? Itsellä tänään tilauspäivästä: 2 vuotta, 3 kuukautta ja 14 päivää. :D ... :0 On kyllä aika uskomaton odotusaika jo. "Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen." |
Räbbänä 29.09.2016 14:58:32 | |
---|
delarco: Ei ole vissiin keppejä kotiutunut, kun on niin hiljasta ketjussa? Itsellä tänään tilauspäivästä: 2 vuotta, 3 kuukautta ja 14 päivää. :D Niin mikäs se alkuperäinen toimitusaika olikaan? :-D "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
Morri 29.09.2016 18:53:06 | |
---|
delarco: Ei ole vissiin keppejä kotiutunut, kun on niin hiljasta ketjussa? Itsellä tänään tilauspäivästä: 2 vuotta, 3 kuukautta ja 14 päivää. :D Häh????!!!!! Yli 2 vuotta....??? Mitä ihmettä sä olet kitaraasi pyytänyt? Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
ÄrGee 29.09.2016 19:00:32 | |
---|
Puut on vielä kasvamassa :D Sitten ne pitää jalostaa soitinpuuksi, aikaa vievää hommaa. Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
delarco 29.09.2016 19:06:35 | |
---|
Räbbänä: Niin mikäs se alkuperäinen toimitusaika olikaan? :-D No, ihan eka arvio oli joulu 2014. Seuraava, kesä 2015. Sitten juhannus 2016. Morri: Häh????!!!!! Yli 2 vuotta....??? Mitä ihmettä sä olet kitaraasi pyytänyt? Ei siinä mun mielestä mitään erikoista ole. :/ |
Morri 29.09.2016 19:09:16 | |
---|
delarco: No, ihan eka arvio oli joulu 2014. Seuraava, kesä 2015. Sitten juhannus 2016. Ei siinä mun mielestä mitään erikoista ole. :/ No jopas... :( On kyllä pitkä aika. Itse sain ekani vajaassa 4 kk:ssa ja toisen kanssa meni 13 kk. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Laulava Kylätohtori 29.09.2016 19:10:07 | |
---|
delarco: No, ihan eka arvio oli joulu 2014. Seuraava, kesä 2015. Sitten juhannus 2016. Ei siinä mun mielestä mitään erikoista ole. :/ Paitsi toimitusaika. No joo, harmillista, sillä Aurora vaikuttaa mojokkaalta pajalta. Ihan hyvin voisin tilata sieltä straton, jos toimitusajoissa olisi jotain tolkkua... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Gabe: ... :0 On kyllä aika uskomaton odotusaika jo. Joo, näin on! Eikös 9 kk ole normaali odotusaika ;). |
Gabe 29.09.2016 19:48:22 (muokattu 30.09.2016 06:14:55) | |
---|
Morri: No jopas... :( On kyllä pitkä aika. Itse sain ekani vajaassa 4 kk:ssa ja toisen kanssa meni 13 kk. Kitarat valmistuu pärstäkertoimen perusteella? :D Kyllä minä pyytäisin ronskin alennuksen jos toimitusaika venyisi noin tolkuttomasti, sen nyt ymmärtää että kuukauden pari saattaa heittää kun käsityöstä puhutaan. Mutta tuollaiset monen vuoden venymiset on kyllä iso kysymysmerkki. Etenkin kun niitä alkaa tulla näköjään enemmänkin. Sääli näin pajasta kiinnostuneen ja diggailevan näkökulmasta. Laatuahan se Kaitsu puuhaa, mutta ei oikein näytä kaikilla osa-alueilla nyt homma pelittävän. "Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen." |
Decadetroll 29.09.2016 22:30:36 | |
---|
Alunperin mietin tilaavani tuolta 30v lahjaksi itselleni straton omaan makuuni, mutta taidanpa jättää väliin. En tosiaankaan aio odottaa keppiä yli kahta vuotta, vaikka olisi kuinka suomalaista käsityötä ja tekijänä tosi hyvä jätkä... Oisin kyllä perunu kaupat jo ajat sitten tuolla toimitusajalla. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Master of Teräskäsi 2016 |
Morri 30.09.2016 20:30:33 | |
---|
Gabe: Kitarat valmistuu pärstäkertoimen perusteella? :D Kyllä minä pyytäisin ronskin alennuksen jos toimitusaika venyisi noin tolkuttomasti, sen nyt ymmärtää että kuukauden pari saattaa heittää kun käsityöstä puhutaan. Mutta tuollaiset monen vuoden venymiset on kyllä iso kysymysmerkki. Etenkin kun niitä alkaa tulla näköjään enemmänkin. Sääli näin pajasta kiinnostuneen ja diggailevan näkökulmasta. Laatuahan se Kaitsu puuhaa, mutta ei oikein näytä kaikilla osa-alueilla nyt homma pelittävän. Jos se pärstäkertoimesta kiinni olisi niin mun kitara ei olisi valmistunut ikinä... ;) Tuossa mainitussa tapauksessa on pakko olla jotain todella ihmeellistä, tiedä sitten mistä johtuu, sepästä vai tilaajasta. Olisko koko palettia laitettu matkan varrella kokonaan uusiksi vai mitä. Jos mä olisin tekijä niin veistäsin keihään kokoon mitä pikimmin. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
delarco 30.09.2016 21:36:57 | |
---|
Alkuperäisiin spekseihin ei ole tehty yhtään muutosta. Tai no, lisätty plugille 'kolo' bodyn taakse, ala Ogre guitars. |
Morri 01.10.2016 13:11:58 | |
---|
delarco: Alkuperäisiin spekseihin ei ole tehty yhtään muutosta. Tai no, lisätty plugille 'kolo' bodyn taakse, ala Ogre guitars. Oolrait, kiitos selvennyksestä. Toivottavasti saisit kitarasi pian ja ennen kaikkea laatu olisi sitä mitä pitää. Itselläni ainakaan sen suhteen ei ole ollut valittamista. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
delarco 01.10.2016 14:41:49 | |
---|
Toivossa eletään. :D |
klobasa 01.10.2016 16:11:24 | |
---|
delarco: Toivossa eletään. :D Pelihuumoria sulla ainaki riittää. Ite olisin perunut kaupat jo viimeistään kesällä 2015 kun tuli seuraava ilmoitus, että valmistuminen viivästyy lisää. |
Laulava Kylätohtori 01.10.2016 16:20:00 | |
---|
klobasa: Pelihuumoria sulla ainaki riittää. Ite olisin perunut kaupat jo viimeistään kesällä 2015 kun tuli seuraava ilmoitus, että valmistuminen viivästyy lisää. Päinvastoin, tässähän on ymmärretty koko homman syvin olemus. Kuten lomassa, joulussa, ym. parasta on aina se odotus - siis se ajatuksella herkuttelu ja leikittely. Nythän tässä on ikään kuin ostettu pari vuotta joka päivä uusi kitara. Normaalisti se ostoa seuraava pettymys tulee muutaman kuukauden päästä ja sitten saa alkaa miettiä torimyyntiä ja rahanmeno vituttaa, mutta nyt jokainen päivä on pelkkää nousua. Nautinto lähenee asymptoottisesti itse kliimaksia, mutta ei saavuta sitä koskaan. Gas ja kaikki pysyy kurissa, kun mun uus kitara valmistuu just. Sehän on vain plussaa, että projekti venyy ja paukkuu, muttei koskaan valmiiksi tuu... :) Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
delarco 01.10.2016 18:08:25 | |
---|
Ja vielä se, että tässä pysyy muiden kamojen osalta ostohousut pois jalasta, kun ei voi tietää, miten uus skeba niiden kanssa keskustelee. ;) |
Morri 01.10.2016 20:57:07 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Päinvastoin, tässähän on ymmärretty koko homman syvin olemus. Kuten lomassa, joulussa, ym. parasta on aina se odotus - siis se ajatuksella herkuttelu ja leikittely. Nythän tässä on ikään kuin ostettu pari vuotta joka päivä uusi kitara. Normaalisti se ostoa seuraava pettymys tulee muutaman kuukauden päästä ja sitten saa alkaa miettiä torimyyntiä ja rahanmeno vituttaa, mutta nyt jokainen päivä on pelkkää nousua. Nautinto lähenee asymptoottisesti itse kliimaksia, mutta ei saavuta sitä koskaan. Gas ja kaikki pysyy kurissa, kun mun uus kitara valmistuu just. Sehän on vain plussaa, että projekti venyy ja paukkuu, muttei koskaan valmiiksi tuu... :) Tuossahan melkein jo toivoo ettei se koskaan edes valmistuisi...jos se on kuin joulu, jossa parasta on sen odotus... Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Gabe 01.10.2016 21:21:56 | |
---|
Decadetroll: Alunperin mietin tilaavani tuolta 30v lahjaksi itselleni straton omaan makuuni, mutta taidanpa jättää väliin. En tosiaankaan aio odottaa keppiä yli kahta vuotta, vaikka olisi kuinka suomalaista käsityötä ja tekijänä tosi hyvä jätkä... Oisin kyllä perunu kaupat jo ajat sitten tuolla toimitusajalla. Tilaat nyt niin saat sopivasti 40v lahjaksi. :D "Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen." |