Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5183 184 185 186 187444 445 446 447 448
calluna
27.09.2016 15:48:38 (muokattu 27.09.2016 15:51:42)
tuskiz:Nyt sitten on markkinat täys 70- ja 80-luvun Fendereitä ja Gibsoneita polkuhintaan mutta saman aikakauden ns. lawsuit Tokait, Grecot, Yamahat ja Ibanezit maksaa mansikoita.

Itse ymmärrän polkuhinnan ja mansikat jotenkin toisinpäin... ;)

https://reverb.com/fi/item/3098706- … aul-1976-red-sunburst-japan-vintage

https://reverb.com/fi/item/2255826- … -les-paul-deluxe-wine-red-1979-s605

Edit: onhan toki Japanista tuolloin (jo) tullut hyvää keppiä, eipä siinä. Itselläkin löytyy muikea Washburn jostain niiltä ajoilta :)
"B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen
tuskiz
27.09.2016 15:53:41
calluna: Itse ymmärrän polkuhinnan ja mansikat jotenkin toisinpäin... ;)

https://reverb.com/fi/item/3098706- … aul-1976-red-sunburst-japan-vintage

https://reverb.com/fi/item/2255826- … -les-paul-deluxe-wine-red-1979-s605

Edit: onhan toki Japanista tuolloin (jo) tullut hyvää keppiä, eipä siinä. Itselläkin löytyy muikea Washburn jostain niiltä ajoilta :)

Noh noh, katsellaan nyt edes niitä kunnollisia soittimia tosiaan. http://www.japanguitars.co.uk/
Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
metlica
27.09.2016 15:53:41

80 luvun gibsoneista vaan hyviä kokemuksia täällä.. Nii ja tori vetää miten vetää. Saa tarjota :)
What's yours?!
pappasfin
27.09.2016 16:10:30
Gabe: Kaik män! Ja vielä parissa päivässä ilman tinkimisiä. Hyvin vetää tori kyllä, ei voi muuta sanoa.

Hinnat oli kyllä ostajalle hyvät noissa. Mietin äkkiseltään sen G-systemin ostoa koska ihan hyvä laite ja hinta oli maukas. Mutta maltoin mieleni kun on tuo Axe.

Mutta oli siis todella houkuttelevan koukutteleva tarjous ;D
PappaSFin
fhtagn
29.09.2016 11:17:26
Jännä ilmiö muuten syntynyt tuon uudistuneen torin myötä. Ihmiset merkitsevät ilmoituksia muistiin, mutta eivät missään vaiheessa ota minkäänlaista yhteyttä. Vähän jää epäselväksi, että miksi onko tässä joku "sitten kun"-ilmiö tms? Harkitaan josko saisi jostain likviditeettiä investoida menemään ja sitten ollaankin huojentuneita kun ilmoitus katoaa? Hämmentävää.
TTV
29.09.2016 11:25:32
fhtagn: Jännä ilmiö muuten syntynyt tuon uudistuneen torin myötä. Ihmiset merkitsevät ilmoituksia muistiin, mutta eivät missään vaiheessa ota minkäänlaista yhteyttä. Vähän jää epäselväksi, että miksi onko tässä joku "sitten kun"-ilmiö tms? Harkitaan josko saisi jostain likviditeettiä investoida menemään ja sitten ollaankin huojentuneita kun ilmoitus katoaa? Hämmentävää.

Samaa oon ihmetellyt itsekkin, merkkaajia on mutta ei yhteydenottoja...
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Laulava Kylätohtori
29.09.2016 11:42:49 (muokattu 29.09.2016 11:44:28)
Eikös se merkkaus ole just sitä varten, ettei sillä hetkellä ole mahdollista ostaa sitä, mutta "sitten kun" klausuulin realisoituessa kaupat ovat mahdolliset. Jos samalla pystyisi ottamaan yhteyttä oston merkeissä, kun merkitsee muistin, niin eihän sillä muistiin merkinnällä olisi mitään käytännön hyötyä. Ja toisaalta, jos ei ole sillä hetkellä realistista tehdä kauppoja, niin eikö se ole vain parempi, että ymmärtää jättää renkaat potkimatta.

Jos löytyy ostohaluja, mutta pitää odottaa tilipäivää, oman romun kaupaksi menemistä, tms. niin onhan se tosi kätevää, että saa ilmoituksen musitiin, eikä tarvitse alkaa hakemaan ja ihmettelemään, että löytyykö se nyt sivulta 29 vai ei...

Itselläkin oli muutama kitara muistissa odottamassa, jos oma Gibson olisi mennyt kaupaksi, mutta tällä hetkellä muistissa ei taida olla kuin yksi Tonebender...

e. ainahan tuota muistiin merkitsemistä on ollut, mutta se ei vaan ole näkynyt ennen uudistusta myyjälle.
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska.
tuskiz
29.09.2016 12:11:46
fhtagn: Jännä ilmiö muuten syntynyt tuon uudistuneen torin myötä. Ihmiset merkitsevät ilmoituksia muistiin, mutta eivät missään vaiheessa ota minkäänlaista yhteyttä. Vähän jää epäselväksi, että miksi onko tässä joku "sitten kun"-ilmiö tms? Harkitaan josko saisi jostain likviditeettiä investoida menemään ja sitten ollaankin huojentuneita kun ilmoitus katoaa? Hämmentävää.

Mä ihmettelin tätä jo joku puoli vuotta sitten ja edelleen tapahtuu, raivostuttavaa. Merkkailijat julkiseksi ja syylliset kiinni!
Antti1
29.09.2016 12:16:01
Mitä väliä niillä yhteyttä ottamattomilla merkkailijoilla on? Se on muistilista, ei mikään lupaus ostamisesta.
TTV
29.09.2016 12:16:19
Laulava Kylätohtori: ...
e. ainahan tuota muistiin merkitsemistä on ollut, mutta se ei vaan ole näkynyt ennen uudistusta myyjälle.

Totta, nyt kun toi näkyy niin se häiritsee :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Laulava Kylätohtori
29.09.2016 12:16:33
tuskiz: Mä ihmettelin tätä jo joku puoli vuotta sitten ja edelleen tapahtuu, raivostuttavaa. Merkkailijat julkiseksi ja syylliset kiinni!

No mikäs ihme siinä nyt raivostuttaa? Jos tollanen raivostuttaa, niin kannattaisiko mietiskellä peilin edessä, että onko omat kotiasiat kunnossa...

Ja mikä sinun mielestäsi siinä merkkauksessa on pointti? Että vain samalla hetkellä, kun pistää ostokyselyn, saa merkitä? Mikä hyöty tai järki siinä merkkauksessa silloin edes olisi? Eikö siinä ole juuri se ideana, että se ilmoitus on muistissa sitä tulevaa hetkeä varten, jolloin sen vehkeen pystyy mahdollisesti itse ostamaan. Ja miksi ihmeessä pitäisi laitta kyselyitä, jos ei pysty sitä sillä hetkellä ostamaan? Sitten ulistaisiin turhista renkaan potkijoista.
Sjömanni
29.09.2016 12:17:29
tuskiz: Mä ihmettelin tätä jo joku puoli vuotta sitten ja edelleen tapahtuu, raivostuttavaa. Merkkailijat julkiseksi ja syylliset kiinni!

Ja alko sellaiseksi, ettei siellä kierrellä, vaan mennään tiskille, sanotaan mitä tilataan. Asiakaspalvelija mittailee hetken katseellaan asiakasta ja antaa pullon ruskeassa paperikassissa tiskille.
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
tuskiz
29.09.2016 12:17:46
Laulava Kylätohtori: No mikäs ihme siinä nyt raivostuttaa? Jos tollanen raivostuttaa, niin kannattaisiko mietiskellä peilin edessä, että onko omat kotiasiat kunnossa...

Ja mikä sinun mielestäsi siinä merkkauksessa on pointti? Että vain samalla hetkellä, kun pistää ostokyselyn, saa merkitä? Mikä hyöty tai järki siinä merkkauksessa silloin edes olisi? Eikö siinä ole juuri se ideana, että se ilmoitus on muistissa sitä tulevaa hetkeä varten, jolloin sen vehkeen pystyy mahdollisesti itse ostamaan. Ja miksi ihmeessä pitäisi laitta kyselyitä, jos ei pysty sitä sillä hetkellä ostamaan? Sitten ulistaisiin turhista renkaan potkijoista.

Noniin, kiinni jäit! Nyt ostat välittömästi kaikki kamat mitä oot merkkaillut, hopi hopi.
Laulava Kylätohtori
29.09.2016 12:21:19
TTV: Totta, nyt kun toi näkyy niin se häiritsee :-)

Enemmän se häiritsee, jos ei ole merkintöjä. Mitä enemmän merkintöjä, sen enemmän kiinnostusta ja sen paremmat mahdollisuudet saada tavarat kaupaksi. Ikävintähän se on, jos on nolla merkintää, eikä ketään kiinnosta omat romut...
Shredator
29.09.2016 12:23:14

Itsehän merkkailen muistiin jos kiinnostava ilmoitus on tai haluan vaikka seurata hintakehitystä tai ihan vaan jos ilmoitusta on kommentoitu hassusti. Sehän on vain kirjanmerkki, ei niistä kannata hermostua :)
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
tender.insanity
29.09.2016 12:29:17
Kävin merkkaamassa muutamat random ilmoitukset. En edes katsonut mitä merkkasin. Kiusa se on pienikin kiusa =)
tuskiz
29.09.2016 12:36:21
Hauskin asiahan on juuri se että kun viimeksi kun muka-raivosin tästä asiasta niin kaikki mun ilmot oli merkattu muistiin, hyvä että myös muilla kuin itselläni riittää huumorintajua.
Laulava Kylätohtori
29.09.2016 12:56:12
tender.insanity: Kävin merkkaamassa muutamat random ilmoitukset. En edes katsonut mitä merkkasin. Kiusa se on pienikin kiusa =)

Mä olen aina tiennyt, että sä olet pohjimmiltasi fiksu kaveri. :)
tender.insanity
29.09.2016 13:11:44 (muokattu 29.09.2016 13:12:33)
Laulava Kylätohtori: Mä olen aina tiennyt, että sä olet pohjimmiltasi fiksu kaveri. :)

No en kyllä tiedä onko joittenkin merkkauksien paljoudesta tai vähyydestä ja niiden merkityksistä kitiseminen sitten yhtään fiksumpaa. Mitä teet niillä kaikilla merkkauksilla?

EDIT: Ja ei ole suoraan sinulle vaan mikahäkkispassiivi. Kuitenkin valitat.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)