Alfons Åberg 25.09.2016 08:47:31 | |
---|
"Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
Janizio 25.09.2016 09:52:41 | |
---|
Voi kuulkaa. Tiedon todellakin missä se raja menee. |
Funkånaut 25.09.2016 10:01:34 | |
---|
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Sjömanni 25.09.2016 10:04:54 | |
---|
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Sjömanni: Meillä samikset. Ks. kolme viestiä aiemmin. Selkeästi syynä samaan mielikuvaan on "Great minds think alike". Tai sitten nuo vastaukset vain pelottavat. 100. Katso taaksesi, onko hän siellä? - eipäs ole ainakaan elävänä "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Sjömanni 25.09.2016 10:43:06 | |
---|
Janizio: Lyhyesti ja ytimekkäästi. On Mä voisin kysyä teiltä vasta kysymyksen. Miksi teidän osan pitää aina kiusata minua`? Ei todellakaan ole tarkoitus kiusata. Kiintymyksesi tähän Aaltoon henkilönä vaan ylittää normaalin rajat ja oli pakko vähän tiedustella, että mikä menininki. Sinähän olet ympäri nettiä tätä touhua pitämässä ja puhut, niinkuin olisitte joku tiimi: "Ollaan saatu yleisöä jne." Totuus on kuitenkin varmaan se, että Aalto vastailee sulle niin kuin muillekin faneille ja sinulle ei liene olemassa mitään erityisasemaa tarjolla palavasta rakkaudestasi huolimatta. Se nimittäin on varmaan aika yksipuolista sinun ihastuksesi. Toivottavasti et ole sellainen kaveri, joka hiippailee tuon naisen kodin lähellä ja kurkistelee, että mitä hän katsoo illalla televisiosta. Joskus uteliaisuus voi ylittää hyvän maun rajat ja tällä tykittämisellä sinä olet jo aika lähellä sitä. Joskus se väärä askel voi tulla otettua kun itsekontrolli pettää ja horjahtaa. Unelmia tietysti pitää olla, mutta kannattaa realiteetit silti pitää ettei pettymyksestä joskus tule liian suurta. Siinä voi vaikka katkeroitua. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Alfons Åberg 25.09.2016 11:47:36 (muokattu 25.09.2016 11:49:03) | |
---|
Sjömanni: Ei todellakaan ole tarkoitus kiusata. Kiintymyksesi tähän Aaltoon henkilönä vaan ylittää normaalin rajat ja oli pakko vähän tiedustella, että mikä menininki. Sinähän olet ympäri nettiä tätä touhua pitämässä ja puhut, niinkuin olisitte joku tiimi: "Ollaan saatu yleisöä jne." Totuus on kuitenkin varmaan se, että Aalto vastailee sulle niin kuin muillekin faneille ja sinulle ei liene olemassa mitään erityisasemaa tarjolla palavasta rakkaudestasi huolimatta. Se nimittäin on varmaan aika yksipuolista sinun ihastuksesi. Harva täällä ilkeyttään (toivottavasti) kirjoittaa, vaan itsekin näkisin asian näin. Aloitteleva, koko kansan suosiota tavoitteleva artisti ei voi oikein sanoa kenellekään että "painu nyt vittuun", vaikka siltä tuntuisi imagotappion pelossa. Eikä täällä syytetä mistään eikä pilkata vaan vähän sparrataan, että missä mennään ja mikä meininki. Se on kuitenkin ihan tervettä tarkastella omaakin toimintaa vähän kriittisemmin. "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
LiemiKuutio 25.09.2016 16:06:36 | |
---|
Ymmärrän fanituksen ja idoliin kohdistetun rakkauden ja kunnioituksen, jopa palvonnankin. Se on jollain lailla hienoakin, kun pystyy nauttimaan jonkun lahjoista ja musiikista ja näkee sellaista mitä muut eivät välttämättä näe. Ihan nimeltä ketään mainitsematta haluaisin tuoda oman näkemykseni asiasta. Muutamana päivänä olen omin silmin lukenut, että on olemassa sellaista palvontaa, jossa fani "tietää" kaikkia muita ihmisiä paremmin (ilmeisesti paremmin kuin palvonnan kohde itse) mitä idoli ajattelee, tuntee, suunnittelee ja mitkä hänen visioitaan muutenkin on. Fani hyökkää aggressiivisena sellaisten kimppuun, joka yrittääkään asettaa palvotun idolin samalle viivalle muiden kuolevaisten ja muiden artistien kanssa. Fani ei myöskään ymmärrä leikinlaskua asialla, haluaa kontrolloida keskustelua täysin omilla ehdoillaan eikä suvaitse mitään muita kuin oman tapansa lähestyä ihailtua artistia. Fani vertaa kaikkia muita laulajia ja artisteja palvontansa kohteeseen, mutta ei halua, että kukaan muu tekee samoin. Säännöt ovat siis jostain syystä erilaiset kirjoittajalla X ja kirjoittajalla Y tällä twilight zonella. Fani kirjoittaa blogissaan, että on nähnyt idolinsa nukkuvan (:-0) ja syövän, rakastaa tätä ja ajattelee tätä jatkuvasti. Tämänlaatuisen omistautumisen ymmärtää teinillä ohimenevänä ja asiaankuuluvana seksuaalisen heräämisen vaiheena. Mutta kun kyseessä on kolmeakymppiä lähestyvä ihminen, asia alkaa saada uusia piirteitä. Lisäksi fani kertoo, ettei hänellä ole eikä ikinä ollutkaan oikeaa ihmissuhdetta ja tämä "suhde" idoliin on ainut tunnesuhde niin on aivan luonnollista, että tolkun ihminen alkaa miettiä mistä tässä on kyse. Tuollaisessa tilanteessa olisi kyllä asiallista alkaa herättelemään joko fania tai sitten artistia. |
Janizio 25.09.2016 17:10:43 (muokattu 25.09.2016 17:11:52) | |
---|
LiemiKuutio: Ymmärrän fanituksen ja idoliin kohdistetun rakkauden ja kunnioituksen, jopa palvonnankin. Se on jollain lailla hienoakin, kun pystyy nauttimaan jonkun lahjoista ja musiikista ja näkee sellaista mitä muut eivät välttämättä näe. Ihan nimeltä ketään mainitsematta haluaisin tuoda oman näkemykseni asiasta. Muutamana päivänä olen omin silmin lukenut, että on olemassa sellaista palvontaa, jossa fani "tietää" kaikkia muita ihmisiä paremmin (ilmeisesti paremmin kuin palvonnan kohde itse) mitä idoli ajattelee, tuntee, suunnittelee ja mitkä hänen visioitaan muutenkin on. Fani hyökkää aggressiivisena sellaisten kimppuun, joka yrittääkään asettaa palvotun idolin samalle viivalle muiden kuolevaisten ja muiden artistien kanssa. Fani ei myöskään ymmärrä leikinlaskua asialla, haluaa kontrolloida keskustelua täysin omilla ehdoillaan eikä suvaitse mitään muita kuin oman tapansa lähestyä ihailtua artistia. Fani vertaa kaikkia muita laulajia ja artisteja palvontansa kohteeseen, mutta ei halua, että kukaan muu tekee samoin. Säännöt ovat siis jostain syystä erilaiset kirjoittajalla X ja kirjoittajalla Y tällä twilight zonella. Fani kirjoittaa blogissaan, että on nähnyt idolinsa nukkuvan (:-0) ja syövän, rakastaa tätä ja ajattelee tätä jatkuvasti. Tämänlaatuisen omistautumisen ymmärtää teinillä ohimenevänä ja asiaankuuluvana seksuaalisen heräämisen vaiheena. Mutta kun kyseessä on kolmeakymppiä lähestyvä ihminen, asia alkaa saada uusia piirteitä. Lisäksi fani kertoo, ettei hänellä ole eikä ikinä ollutkaan oikeaa ihmissuhdetta ja tämä "suhde" idoliin on ainut tunnesuhde niin on aivan luonnollista, että tolkun ihminen alkaa miettiä mistä tässä on kyse. Tuollaisessa tilanteessa olisi kyllä asiallista alkaa herättelemään joko fania tai sitten artistia. Suvaitse eriäviä mielipiteitä. Kyse ei ole ainakaan minun kohdallani siitä mitä mieltä on vaan miten mielipiteensä esittää, koska eriävän mielipiteenkin voi esittää ns. nätisti ja vitsin heittäminenkin on sopivassa määrin ja sopivalla tavalla täysin hyväksyttävää. Jokaisella on oikeus omaa mielipiteeseensä oli se samankaltainen kuin minun tai sitten ei. Mut mulle tulee ajoittain se fiilis, että osa ottaa siitä sitten pulttia, kun minä sanon heidän mielipiteeseensä eriävä mielipiteeni. Tähän perään heitän halaistun veikkauksin miten tänä iltana käy. Uskon sen verran noihin ns. karanneisiin juttuihin, että Saara joko putoaa kokonaan tai sitten pääsee jatkoon Wild Cardilla eli suoraan ei mene jatkoon |
Alfons Åberg 25.09.2016 19:18:47 (muokattu 25.09.2016 19:20:14) | |
---|
Janizio: Suvaitse eriäviä mielipiteitä. Näytäppä malliksi miten tämä tapahtuu... Jokaisella on oikeus omaa mielipiteeseensä oli se samankaltainen kuin minun tai sitten ei. Ei ole ihan siltä näyttänyt. "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
Janizio 25.09.2016 19:43:37 | |
---|
Presidentti: Näytäppä malliksi miten tämä tapahtuu...
Ei ole ihan siltä näyttänyt. Tapahtuu kun esittää fiksuja ja järkeviä mielipiteitä asiosta. Se, että sanon sinun tai jonkun muun mielipiteeseen omani niin ei tietääkseni tarkoita, sitä että en kunniottasi teidän eriäviää näkökulmaa. Minun tietääksini minulla on oikeus sanoa asiaa oma mielipiteenikin. Eikös olekin? |
Alfons Åberg 25.09.2016 19:49:35 | |
---|
Janizio: Minun tietääksini minulla on oikeus sanoa asiaa oma mielipiteenikin. Eikös olekin? Totta kai on. Mutta sallisit hyvä laps vastaavan myös muillekin, älä ala kiljumaan heti kun joku sanoo vähän omasta mielestäsi poikkipuoleista sanaa. "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
Janizio 25.09.2016 19:59:14 (muokattu 25.09.2016 20:03:43) | |
---|
Presidentti: Totta kai on. Mutta sallisit hyvä laps vastaavan myös muillekin, älä ala kiljumaan heti kun joku sanoo vähän omasta mielestäsi poikkipuoleista sanaa. Sallin ja edelleenkin poikki puoleiset sanat eivät ole pahasta. Pointti on siinä kuinka ne sanat esittää. Et jos se ei teistä tähän menessä ole tuntunut siltä, että kunniottaisin teidän eriäviä näkemyksiänne ja mielipiteitä niin voin käsi sydämmellä luvata, että teen tästä lähtien parhaani, että esittäisin mielipiteeni niin, että kunniotan teidän näkemyksiäni. En ole missään vaiheessa tarkoituksella todellaakaan halunnut mollata kenekään eriävää mielipidettä. |
lurkki 25.09.2016 20:03:33 | |
---|
Mun mielestä Saaran ja Merin kannattaisi brändätä jokin oma terveysjuoma ja pyytää koemaistajia Sipsikaljavegaanit -ryhmäläisistä. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Janizio 25.09.2016 20:06:34 (muokattu 25.09.2016 20:20:57) | |
---|
lurkki: Mun mielestä Saaran ja Merin kannattaisi brändätä jokin oma terveysjuoma ja pyytää koemaistajia Sipsikaljavegaanit -ryhmäläisistä. Eihän tämä ole välttämättä ihan mahdoton skenaario, että se joskus toteusikin. Tosin voi nykyään olla niin, että nämä No Fear luennot on nyt se tärkeimpi juttu. Noista ns. musauran ulkopuolisista jutuista, että heillä on tämän positiivisen ja toisista välittimisen ja unelmien tavittelemisen ajatusten vieminen eteenpäin se isompi juttu kuin terveellisen ruokavalion jutut |
lurkki 25.09.2016 20:14:55 | |
---|
Janizio: Eihän tämä ole välttämättä ihan mahdoton skenaario, että se joskus toteusikin. Tosin voi nykyään olla niin, että nämä No Fear luennot on nyt se tärkeimpi juttu. Noista ns. musauran ulkopuolisista jutuista, että heillä on tämän positiivisen ja toisista välittimisen ja unelmien tovittelemisen ajatusten vieminen eteenpäin se isompi juttu kuin terveellisen ruokavalion jutut Ei, vaan Juice Plus+ kapselit on Saaralle tosi kova juttu. Eikä tämä ole mielipide vaan fakta. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
juha_p 25.09.2016 22:06:43 (muokattu 25.09.2016 22:12:03) | |
---|
Janizio: ... Tähän perään heitän halaistun veikkauksin miten tänä iltana käy. Uskon sen verran noihin ns. karanneisiin juttuihin, että Saara joko putoaa kokonaan tai sitten pääsee jatkoon Wild Cardilla eli suoraan ei mene jatkoon Vuodetut jutut taisi muuttua todeksi. Surkea esitys oli ja selvästi väärä kappalevalinta (tämä osio olisi ollut se yläpään käytön paikka (eli otetaan homma varman päälle)). Itse suorituskaan ei ollut läheskään sitä tasoa mitä Itse odotin (tosin se Bootcamp vetokin oli jotekin 'outo'). Vaikka pääsisikin vielä jatkoon 'mustana hevosena' niin eipä kiinnosta katsoa enää lisää. The Voice of USA ja X-Factor Australia ovatkin sopivasti vastikään alkaneet joten keskitynpä niiden seuraamiseen ... |
Alfons Åberg 25.09.2016 22:07:11 | |
---|
"Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
LiemiKuutio 25.09.2016 22:17:34 | |
---|
Janizio: Noista ns. musauran ulkopuolisista jutuista, että heillä on tämän positiivisen ja toisista välittimisen ja unelmien tavittelemisen ajatusten vieminen eteenpäin se isompi juttu kuin terveellisen ruokavalion jutut Sinäkö oikeasti arvelet tietäväsi, mitkä Saaran ja Merin (tai kenen tahansa) elämän prioriteetit, ajatukset, unelmat, pyrkimykset ja suunnitelmat on? Asiaa ei siis tarvi edes tiedustella asianomaisilta itseltään? |
Janizio 25.09.2016 22:18:32 | |
---|
juha_p: Vuodetut jutut taisi muuttua todeksi. Surkea esitys oli ja selvästi väärä kappalevalinta (tämä osio olisi ollut se yläpään käytön paikka (eli otetaan homma varman päälle)). Itse suorituskaan ei ollut läheskään sitä tasoa mitä Itse odotin (tosin se Bootcamp vetokin oli jotekin 'outo'). Vaikka pääsisikin vielä jatkoon 'mustana hevosena' niin eipä kiinnosta katsoa enää lisää. The Voice of USA ja X-Factor Australia ovatkin sopivasti vastikään alkaneet joten keskitynpä niiden seuraamiseen ... Mä en oo nähnyt kun ton Saaran vedon tosta Youtube klipistä. Perus Saara veto. Ei ehkä sieltä parhaasta päästä se on totta. Eli siis sitä ei vielä tiedetä kehen Nicole tulee Wild Cardinsa käyttämään |