Juzpe 20.09.2016 13:34:52 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Itse olen tykännyt myös japanilaisten kaulaprofiileista. Paljon parempia kuin esim. nykyinen Fenderin modern c. Ok... mutta oon huomannu, että joillekin yksilöille tulee fritsuja esim. meksikolaista tai saksalaista helpommin. Töissä "Oikeasti muusikot panee vain kaikkein parhaita naisia" - Laulava Kylätohtori |
Jucciz 20.09.2016 17:52:21 | |
---|
pappasfin: Löysinpäs tuosta listasta mitä puuttuu --> sulla ei ole haitaria ;D Mulla on haitareita just sopiva määrä omaan käyttöön. |
yanera 21.09.2016 18:50:03 | |
---|
Mesa/Boogie vahvistimet. Mesa/Boogie, Peavey - Marshall 1960A + Line6 Spider II 212. |
Laulava Kylätohtori 21.09.2016 20:07:24 | |
---|
En oo tykännyt mistään. Pakkopullaa tämä on, saatana... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Osteri 21.09.2016 20:22:36 | |
---|
Jucciz: Mulla on haitareita just sopiva määrä omaan käyttöön. Tiedän täällä kotiseudulla yhden eläkemiehen jolla on yhdessä huoneessa arviolta 40 haitaria. Ne on kaikki keisseissään ja moni todella komeita ja koristeltuja. Jossain keississä tais olla vielä tehtaan suojapaperi sisällä. Ei tästä ole kuin vuosi kun niitä siellä katseltiin herran esittelyllä. Veikkaan että hän on tykännyt just niistä soittokamoista. - Rock ... erityisesti kasarirock ! - |
Guitarfreak 21.09.2016 20:32:37 | |
---|
Jucciz: Mulla on haitareita just sopiva määrä omaan käyttöön. Sen verran et saa vessahommat hoidettua. Lelut kallistuu - äijät rapistuu |
toivase 21.09.2016 23:11:09 | |
---|
Strato jonka ostin uutena n. 40 vuotta sitten ja jota en myisi pois vaikka joku siitä miljoonan tarjoaisi...tai vaikka kaksi... |
winstoni 21.09.2016 23:37:53 | |
---|
Tokkopa lienee Les Paul - Marshall-yhdistelmän voittanutta. Kaikki muu siinä ympärillä on vaan mukavaa lisämaustetta :) "Monet ihmiset antavat huolilleen uimaopetusta sen sijaan, että hukuttaisivat ne." |
s8na 21.09.2016 23:47:10 | |
---|
winstoni: Tokkopa lienee Les Paul - Marshall-yhdistelmän voittanutta. Kaikki muu siinä ympärillä on vaan mukavaa lisämaustetta :) Mikä lespa ja mikä marshall? Short neck tenon vai long. Onko marshalli mitä vuotta ja montako kondensaattoria. Kyllä nyt pitäätarkentaa tällä foorumilla. ;) |
sustain65 22.09.2016 06:17:44 (muokattu 22.09.2016 06:19:30) | |
---|
yanera: Mesa/Boogie vahvistimet. Sama täällä. Kun asiaa mietin, niin itseasiassa kaikki kitarani ovat varsin käypäisiä pelejä. Ykkösparivaljakko on kuitenkin Mesan Mark V ja soundi/hinta -suhteeltaan ylivoimainen keppi Gordon Smith GS 2.0. |
MoreK 22.09.2016 06:32:11 | |
---|
Strato, Kemper ja FC1010 midilankku. Toimineet joka keikalla. |
antikristus 22.09.2016 08:51:05 | |
---|
No nyt! Epiphonen floikallinen lespa. Tuntuu laadukkaalta soittimena ja floikan tatsin takia hyvä soittaa :D |
miklos1 24.09.2016 10:52:11 | |
---|
Juuri hankkimani Gretsch 6119 Tennessee Rose tuntuis oleyksi parhaista ostoksistani ikinä! ...Music was better in the 50s, 60s and 70`s... |
Laulava Kylätohtori: Paljon parempia kuin esim. nykyinen Fenderin modern c. Millä tavalla? (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
antnis 24.09.2016 12:25:05 | |
---|
Omat kamat tietty mut pari pitää mainita, veljen -67 tele ja sit Fano SP6 oli kyl hyvä. Nii ja Fenderin '57 Champpi oli söpö. |
Laulava Kylätohtori 24.09.2016 12:56:12 | |
---|
LaMotta: Millä tavalla? Modern c on liian ohut ja littana verrattuna näihin testaamiini japanilaisten kauloihin. Ja muutenkaan ne ei vaan tuntunut käteen yhtä mukavilta... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
LaMotta 24.09.2016 17:27:38 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Modern c on liian ohut ja littana verrattuna näihin testaamiini japanilaisten kauloihin. Ja muutenkaan ne ei vaan tuntunut käteen yhtä mukavilta... Ei tuolla asialla ole mitään tekemistä ei-japanilaisuuden kanssa, koska modern c nyt on ylipäätään kaikista niistä fenderin noin kymmenestätaijotain kaulaprofiilista juuri se kaikkein hennoin. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 24.09.2016 17:51:32 | |
---|
LaMotta: Ei tuolla asialla ole mitään tekemistä ei-japanilaisuuden kanssa, koska modern c nyt on ylipäätään kaikista niistä fenderin noin kymmenestätaijotain kaulaprofiilista juuri se kaikkein hennoin. No, mitä olen testannut jenkkistratoja, mehicolaisia ja Squjuja, missä ne sitten tehdäänkin, niin parhaiten omaan hanskaan sopii japanilaiset. Toki esim. avrit ovat myös olleet hyviä jne, mutta noin yleisesti... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
LaMotta 24.09.2016 17:54:32 | |
---|
Laulava Kylätohtori: No, mitä olen testannut jenkkistratoja, mehicolaisia ja Squjuja, missä ne sitten tehdäänkin, niin parhaiten omaan hanskaan sopii japanilaiset. Toki esim. avrit ovat myös olleet hyviä jne, mutta noin yleisesti... Jaa? Luulisi että nuo profiilit on tehtaan standardoimia ja niiden pitäisi olla suurin piirtein samat valmistuspaikasta riippumatta. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
iec 25.09.2016 12:09:40 | |
---|
LaMotta: Jaa? Luulisi että nuo profiilit on tehtaan standardoimia ja niiden pitäisi olla suurin piirtein samat valmistuspaikasta riippumatta. Taitaa hiontaprosessiin kuulua jonkin verran käsityötä, joten kaulojen profiili voi hieman vaihdella eri yksilöiden välillä. Mullakin on LP Studio, jonka kaulaprofiili on mittausten perusteella paksumpi kuin 60's mutta ohuempi kuin 50's. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |