Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Straton mikkikytkennän ongelma
1
llarppp
21.09.2016 16:59:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En hausta hyötyä löytänyt. Eli mun stratoon edellinen omistaja on vaihtanut noiseless mikit. Ja nyt mikkivalitsimen väliasennoissa ääni on todella todella hiljainen. Mitenhän minun pitäisi tuo tuosta juottaa jotta saisin toimimaan niinkuin 5-asentoinen kytkin normaalisti toimii. Ohessa kuva.
 
https://drive.google.com/drive/fold … c8jqzeRBdjJjVlJXM2JFbEU?usp=sharing
 
"Without music, life is a mistake."
LaMotta
21.09.2016 17:03:31 (muokattu 21.09.2016 17:04:10)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keskimikki on luultavasti väärässä vaiheessa eli sen piuhat väärin päin?
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
ajansävel
21.09.2016 22:40:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai kupariteippi oikosulje ulostuloja keskimikin jalassa, kovin on likellä...
 
llarppp
22.09.2016 12:58:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ajansävel: Ei kai kupariteippi oikosulje ulostuloja keskimikin jalassa, kovin on likellä...
 
Mikit toimivat erikseen kyllä, mutta nuo väliasennot eivät, eli onko se nyt siis talla+keski ja kaula+keski jotka soivat supersuper hiljaa. Puhtaalla ei kuule juuri olleenkaan ja säröllä se on semmoinen vedenala -tyyppinen saundi. Todella hiljainen. Koitin noita kytkentäkaavioitakin kattoa mutta ymmärrä kyllä mitään, mikä olisi pielessä.
 
"Without music, life is a mistake."
Swan
22.09.2016 13:59:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

llarppp: Mikit toimivat erikseen kyllä, mutta nuo väliasennot eivät, eli onko se nyt siis talla+keski ja kaula+keski jotka soivat supersuper hiljaa. Puhtaalla ei kuule juuri olleenkaan ja säröllä se on semmoinen vedenala -tyyppinen saundi. Todella hiljainen. Koitin noita kytkentäkaavioitakin kattoa mutta ymmärrä kyllä mitään, mikä olisi pielessä.
 
Se on vastavaiheessa, eli kuuman ja maan paikat päikseen vaihtamalla korjaantuu.
 
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage."
Progorava
22.09.2016 14:13:30 (muokattu 22.09.2016 14:14:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

llarppp: En hausta hyötyä löytänyt. Eli mun stratoon edellinen omistaja on vaihtanut noiseless mikit. Ja nyt mikkivalitsimen väliasennoissa ääni on todella todella hiljainen. Mitenhän minun pitäisi tuo tuosta juottaa jotta saisin toimimaan niinkuin 5-asentoinen kytkin normaalisti toimii. Ohessa kuva.
 
https://drive.google.com/drive/fold … c8jqzeRBdjJjVlJXM2JFbEU?usp=sharing

 
Niin kuin lamotta tuossa sanoi. Vaihda keskimikin piuhojen paikat päittäin.
 
edit: jaha swaanikin jo ehti
 
Välimallin jätkä, välimallin laulu, välimallin naamataulu.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «