Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Perus Rock-rumpalit TOP 5
1 2 3 4 511 12 13 14 15
statistiÖ
07.09.2016 23:23:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huh, kovalevyni eli yläpääni tilttasi pahan kerran, näitähän on riittänyt. Tai perus ja perus, mitä se nyt sitten rokissa kellekin ja-tai kenelläkin on.
Viime aikoina minua enemmin kiehtoneet ja liehtoneet Roger Taylor, Chad Cromwell, John Densmore.
 
¤ jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ olennainen ¤ sidonnainen ¤ puolinainen ¤ moninainen ¤ kokonainen ¤ ainainen ¤ ihanainen ¤
miguli
09.09.2016 15:24:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1. Phil Rudd
 
2. Charlie Watts
 
3. Ringo Starr
 
4. Ian Paice
 
5. John Bonham
 
Luovalla ihmisellä on halu saavuttaa, ei päihittää toisia.
rintapek
19.09.2016 17:14:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku nosti vanhan ketjun, mä nostan lisää.
 
Tossa kun haetaan p e r u srockirumpalia niin mä jotenkin ymmärrän toisin kuin mitä monia (hyviä) rumpaleita on ketjuun laitettu.
 
Remu - on ainoa kuviteltavissa oleva Ganes- rumpali, mutta mielestäni kaukana siitä perusrumpalista. Jos hänet laitettais tuuraamaan ACDC:n niin eihän siitä tulis mitään.
 
Keith Moonin kanssa sama juttu. Löysi bändin jossa sai (piti) olla KeithMoon mutta semmoisia bändejä on harvassa, joten ei kait ihan perusrokkirumpaloinnista kohdallaan voi puhua?
 
Ringonkin "tatsi" on hyvinkin tunnistettavissa ja mun mielestä "Ringomaisesti" soittaminen on hyvinkin hankalaa. Ja Ringon "istuttaminen" ACDC:n tai vaikkapa Popedaan vois olla yhtä lailla hankalaa?
 
Eli jos ja kun haetaan perusrumpaleita niin minun mielestäni siinä puhuttais enempi studiorumpaleista joilla se persoonallinen tatsi ei ole tarkoituskaan olla levyn kulmakivenä?
 
Jos maailma olis mun suunnittelema, niin hyttyset söis porkkanoita.
Kefiiri
19.09.2016 18:48:58 (muokattu 19.09.2016 18:58:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perusrockrumpalin löytämiseksi pitäisi kai määritellä perusrock, ja sitten etsiä sitä soittava rumpali joka pysyy lestissään. Mutta en tiedä edes mitä on perusrock... Johnny B. Goode?
 
Edit: perus rock-rumpali on kai sittenkin eri asia kuin perusrockrumpali, joten perun edeltävän spekulaation.
 
Oli miten oli, Freen rumpali Simon Kirke kuuluu listalle.
 
En ole musiikin asiantuntija.
velipesonen
20.09.2016 18:44:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Perusrockrumpalin löytämiseksi pitäisi kai määritellä perusrock, ja sitten etsiä sitä soittava rumpali joka pysyy lestissään. Mutta en tiedä edes mitä on perusrock... Johnny B. Goode?
 
Edit: perus rock-rumpali on kai sittenkin eri asia kuin perusrockrumpali, joten perun edeltävän spekulaation.

 
Ei tarvitse perua jos haetaan perulaista rumpalia (Peru's rock).
 
"I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 511 12 13 14 15

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «