juha_p 17.09.2016 14:15:02 | |
---|
varpio: ... Minulla on oma sukunimi nimimerkkinä. Hauska tavata, Toivottavasti laaja suku tuo Var-pi-o. |
varpio 17.09.2016 14:21:01 | |
---|
juha_p: Toivottavasti laaja suku tuo Var-pi-o. Ei se kovin laaja ole. Miksi tavutit sen? |
juha_p 17.09.2016 14:24:12 (muokattu 17.09.2016 14:24:32) | |
---|
varpio: Ei se kovin laaja ole. Miksi tavutit sen? Kokeilin onko hauska tavata kuten väitit viestissäsi. |
Janizio 17.09.2016 14:49:31 | |
---|
Lennu: Täytyyhän siinä jotain olla. Ei kukaan sano, että Susan Boylessa olis jotain päälleliimattua. Tai Adelessa. Jostain se tulee, ei ihmiset ilkeyttään niin sano. Aika epäreilua kyllä verrata yhtään ketään Adeleen, joka nyt on melkolailla ainutlaatuinen, tai ainakin harvinainen lahjakkuus. Minusta ylipäätään artistien vertaaminen toisiinsa on aikalailla turha. Jokainen muusikko tekee hommansa omalla tavallaan ja tuo siihen oman persoonansa, joka tekee jokaisesta muusikosta/ laulajasta uniikin. Saara antaa itsestään tosi paljon ulos ja ne jotka siihen ns. Saaran asettamaan syötiin tarttuu niin ymmärtää kyllä kuin upeasta ihmisestä on kokonaisuudessaan kyse niin muusikkona kuin persoonana. Ei hänestä kaikki saa ns. otetta eikä se ole mahdollistakaan, eikä sellaista ole kukaan vaatimassakaan. Ainut mitä ihmettelen on se että osa teistä hirveästi yrittää tehdä Saarasta epäonnistuneen artistin. |
carnation 17.09.2016 14:54:43 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
ukko idänmies 17.09.2016 16:58:37 | |
---|
Huone 105, saavu sinne siis. |
Janizio 17.09.2016 17:28:49 | |
---|
Pöljäilyssä ja vitsin heitossakin on hyvä pitää ns. järki mukana. Tarkoitan sitä että vitsiä ja huulta saa keskustelun lomassa heittää, mutta se pöljäily menettää hauskuutensa, jos jokainen viesti on ns. hölynpölyn puhumista, että väliin olisi hyvä heittää muutama asiallisempi viesti |
Henri Henri Olavi 17.09.2016 17:30:55 | |
---|
Janizio: Pöljäilyssä ja vitsin heitossakin on hyvä pitää ns. järki mukana. Tarkoitan sitä että vitsiä ja huulta saa keskustelun lomassa heittää, mutta se pöljäily menettää hauskuutensa, jos jokainen viesti on ns. hölynpölyn puhumista, että väliin olisi hyvä heittää muutama asiallisempi viesti Josko sä vaikka viimein aloittaisit? ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio |
Alfons Åberg 17.09.2016 17:31:06 | |
---|
Ei kannata tulla F1-Forumin vapaalle "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
Bonham 17.09.2016 19:57:22 | |
---|
Janizio: Minusta ylipäätään artistien vertaaminen toisiinsa on aikalailla turha. Jokainen muusikko tekee hommansa omalla tavallaan ja tuo siihen oman persoonansa, joka tekee jokaisesta muusikosta/ laulajasta uniikin. Saara antaa itsestään tosi paljon ulos ja ne jotka siihen ns. Saaran asettamaan syötiin tarttuu niin ymmärtää kyllä kuin upeasta ihmisestä on kokonaisuudessaan kyse niin muusikkona kuin persoonana. Ei hänestä kaikki saa ns. otetta eikä se ole mahdollistakaan, eikä sellaista ole kukaan vaatimassakaan. Ainut mitä ihmettelen on se että osa teistä hirveästi yrittää tehdä Saarasta epäonnistuneen artistin. Eikös toi X Factorin idea ole vähän just niinku verrata noita tyyppejä toisiinsa??? |
Janizio 17.09.2016 20:41:32 | |
---|
Yksi juttu mulla on jäänyt epäselväksi, että mihin te osa tuolla pöljäilyllänne ja jatkuvalla hölmöllä huuleen heitollanne pyritte. Et yritättekö huijata tai ärsyttävää minua vai itsellennekö te valehtelette vai mitä. |
lurkki 17.09.2016 21:19:51 | |
---|
Entäs sellainen joka kirjottaisi tänne ihan itteensä ärsyttääkseen. Vrt. itsetyydytys. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Janizio: Yksi juttu mulla on jäänyt epäselväksi, että mihin te osa tuolla pöljäilyllänne ja jatkuvalla hölmöllä huuleen heitollanne pyritte. Et yritättekö huijata tai ärsyttävää minua vai itsellennekö te valehtelette vai mitä. Jos eivät kirjottaisi, niin tää olis yhden ainoon käyttäjän ketju ja semmonen on aika hölmö ketju se (kts. Inkvisitor). Jos niiden mielestä meillä ei oo tarttuvia koukkuja nii menkööt uistinkauppaan -Frank Epätoivo |
Alfons Åberg 17.09.2016 22:04:41 (muokattu 17.09.2016 22:06:29) | |
---|
Janizio: Yksi juttu mulla on jäänyt epäselväksi, että mihin te osa tuolla pöljäilyllänne ja jatkuvalla hölmöllä huuleen heitollanne pyritte. Et yritättekö huijata tai ärsyttävää minua vai itsellennekö te valehtelette vai mitä. Vastakysymys: miksi sä vastailet näihin pöljäilyihin? Ihan niihin pienimpiinkin heh heh-sanaleikkeihin? Siinä tulee nyt vähän sellainen vaikutelma, että sä olet ulkona siitä porukasta mihin haluaisit kuulua ja tavallaan tiedostat sen itsekin. Dannymaisen näyttävällä poistumisella avattu kirjoitustauko on tehnyt ihan hyvää, kirjoituksista huomaa että vähän on kivekset jo kesällä laskeutuneet. Mutta silti jotain pientä sanailua tai jopa aitoa mielipidettä seuraa paatoksellinen tekstimuuri. Sitä jo ennen kevään poistumista varovasti vihjattiin, että mikäli joutuu illasta toiseen itku kurkussa täällä kertomaan mitä Saara Aalltosta saa sanoa, onko tämä oikea forumi? Varmasti sellaisia on, joissa saa kritiikitöntä vastakaikua ajatuksille. "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
Janizio 17.09.2016 22:05:21 (muokattu 17.09.2016 22:14:23) | |
---|
HulluNieminen: Jos eivät kirjottaisi, niin tää olis yhden ainoon käyttäjän ketju ja semmonen on aika hölmö ketju se (kts. Inkvisitor). Parempi sekin kuin jatkuva pöljäily, jossa ei ole järkevästä keskustelusta tietoakaan. Et parempi jopa sekin, että tää keskusteluketju ns. kuolisi kokonaan kuin että se on tälläistä hölmöä pöljäilyä osan kommentoijien osalta, josta ei synny yhtään minkäänlaista järkevää keskustelua asioista, että jos keskustelun aihe ei kiinnosta ja siitä ei ole koskaan mitään järkevää sanottavaa itse aiheesta niin olisi järkevää ja muiden kirjoittajien kunnioittamista, että jättäisi kokonaan kommentoimatta. |
Danko 17.09.2016 22:09:37 | |
---|
Janizio: Parempi sekin kuin jatkuva pöljäily, jossa ei ole järkevästä keskustelusta tietoakaan Ai siksikö tämä keskustelu on "Viihde"-alueella... "Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903 |
Janizio 17.09.2016 22:23:28 | |
---|
Presidentti: Vastakysymys: miksi sä vastailet näihin pöljäilyihin? Ihan niihin pienimpiinkin heh heh-sanaleikkeihin? Siinä tulee nyt vähän sellainen vaikutelma, että sä olet ulkona siitä porukasta mihin haluaisit kuulua ja tavallaan tiedostat sen itsekin. Dannymaisen näyttävällä poistumisella avattu kirjoitustauko on tehnyt ihan hyvää, kirjoituksista huomaa että vähän on kivekset jo kesällä laskeutuneet. Mutta silti jotain pientä sanailua tai jopa aitoa mielipidettä seuraa paatoksellinen tekstimuuri. Sitä jo ennen kevään poistumista varovasti vihjattiin, että mikäli joutuu illasta toiseen itku kurkussa täällä kertomaan mitä Saara Aalltosta saa sanoa, onko tämä oikea forumi? Varmasti sellaisia on, joissa saa kritiikitöntä vastakaikua ajatuksille. Ja mihinkähän porukkaan sinä kuvittelet minä haluaisin kuulua. Sinä ilmeisesti kuvittelet en olisi saanut lukea ja kuunnella kriittisiä kommentteja Saarasta. Voi hyvänen aika. Eihän sellaista artistia ole olemassakaan, kenestä ei saisi kriittistä kommentointia lukea. Mutta se suurin pointti onkin siinä miten kommentinsa esittää. Eikä siinä onko se tässä tapauksessa Saarasta negatiivinen vai positiivinen kommentti. |
Alfons Åberg 17.09.2016 22:26:50 | |
---|
Janizio: Ja mihinkähän porukkaan sinä kuvittelet minä haluaisin kuulua. En mä sulle tähän vastaa, sun pitää ite miettiä. Jos et hiffaa niin et. "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
Janizio 18.09.2016 07:47:44 (muokattu 18.09.2016 07:51:30) | |
---|
Presidentti: En mä sulle tähän vastaa, sun pitää ite miettiä. Jos et hiffaa niin et. Siksi minä sitä sinulta kysyin, koska mä en koe ja tunne halua kuuluvani mihinkään muualle kuin mihin nyt kuulun. Et mulla on elämässä hyvä olla ja tapahtunut negatiivisia ja positiivisiä asiota, mutta niinpä niitä tapahtuu kaikille. Et en tiedä viittaako tämä sinun ajatuksesi jotenkin Saaraan liittyvään asiaan vai johonkin ihan muualle. |
juha_p 18.09.2016 23:35:25 (muokattu 18.09.2016 23:35:43) | |
---|
|