Aihe: Ibanez DE-7 temppuilee: vain "digitaalinen delay"-puoli toimii
1
fridgebuzz
08.06.2004 19:10:47

Kaivelin tuossa DE-seiskaa taas esiin kokeillaakseni sitä pitkästä aikaa, mutta ihmetyksekseni "echo"-puoli (eli se analogista delayta/nauhakaikua mallintava) ei toiminut ollenkaan; signaali tulee läpi, mutta ei minkäänlaista delayta. Digitaalinen puoli (delay) toimii kuten pitääkin. Missä voi olla vika? Delay/Echo -kytkimessä?
"Majatalossa, huonossa hapessa; teen matkan, untani jatkan."
OSTETAAN: True Bypass -boksi, Volume-boosteri (itsetehdytkin kelpaavat)
fridgebuzz
09.06.2004 12:28:05

Tämä mahdollisuus tuntuisi ainakin miellyttävämmältä kuin ajatella että itse piiristä olisi rapsahtanut jotain. Jos saat auki ja pystyt kurkkaamaan sitä sielunelämää hieman tarkemmin, niin ehkäpä näet jotain?

Pitääpä aukaista ja kurkkia, kiitoksia vaan neuvoista. Tuossa on muuten kans yksi parhaista "nauhakaiku/analoginen echo"-simulaatioista joihin olen törmännyt. Sääli jos on rikki mennyt lopullisesti. Vaikka onkin jo nelisen vuotta hyvin palvellut.. Saapa nähdä.
zepeteus
09.06.2004 14:43:42
Juu, ihan asiallisia arvostelujahan tuosta DE-7:stä on kuulunut. Toivottavasti näkyy esim. irrallinen johto tms. ...olisi helppo korjaus.

Aiheeseen liittyen, ilmaantuiko tuo vika aivan yhtäkkiä ja mahtoiko siihen vaikuttaa mikään kolahdus, pudotus, nesteiden läikkyminen yms. tapahtuma?

Jos olisit lähempänä, niin tsekkaisin kyllä ihan ilmaiseksi tuon vian, aivan mielenkiinnosta. Minkäänlaista takuutahan minun "pajassani" ei kyllä ole, paitsi etten hajoita mitään lisää... ;)
fridgebuzz
09.06.2004 17:59:14

Aiheeseen liittyen, ilmaantuiko tuo vika aivan yhtäkkiä ja mahtoiko siihen vaikuttaa mikään kolahdus, pudotus, nesteiden läikkyminen yms. tapahtuma?

Olin jonkin aikaa soittelematta tuon kautta, se lojui ympäriinsä hyllyillä, lattialla ja kitaralaukussa. Pistin sen pitkästä aikaa kiinni ja ei fudaa. Kunhan pääsen täältä reissusta kotiin, avaan sen ja katson. Eli tuossa viikon päästä. Ilmoittelen sitten miten kävi!
zepeteus
09.06.2004 18:30:46
Hyvä homma, ihmetellään sitten lisää...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)