Lennu 16.09.2016 09:03:03 | |
---|
Presidentti: Miltäköhän kuulostaisi sellainen kahvipöytä-small talk kun äänessä olisi janizio, mpekkanen ja megatherium? Haitaripartio pitää olla kans. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
Zed 16.09.2016 09:25:35 (muokattu 16.09.2016 09:26:05) | |
---|
Lennu: Haitaripartio pitää olla kans. Mutta Haitaripartio on sentään hauska, vaikka ei välttämättä itse sitä tiedä. Pistetään mieluummin velipesonen, niin saadaan lisää absoluuttisia totuuksia tiskiin. Veikkaanpa että universumia koodatessa ei kuvatunlaiseen tilanteeseen ole varauduttu, mistä johtuen siitä seuraisi mitä luultavimmin järjestelmän kaatuminen ja maailmanloppu. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
Dirtyh 16.09.2016 11:49:32 | |
---|
Zed: Mutta Haitaripartio on sentään hauska, vaikka ei välttämättä itse sitä tiedä. Pistetään mieluummin velipesonen, niin saadaan lisää absoluuttisia totuuksia tiskiin. Veikkaanpa että universumia koodatessa ei kuvatunlaiseen tilanteeseen ole varauduttu, mistä johtuen siitä seuraisi mitä luultavimmin järjestelmän kaatuminen ja maailmanloppu. Boyakasha voisi kirjoittaa siitä blogitekstin. |
Funkånaut 16.09.2016 13:41:28 (muokattu 16.09.2016 13:41:47) | |
---|
Dirtyh: Boyakasha voisi kirjoittaa siitä blogitekstin. Josta danny avaa uuden ketjun nimellä "Boyakasha- Musiikin pelastaja?" "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Vessajono 16.09.2016 14:41:34 | |
---|
Funkånaut: Josta danny avaa uuden ketjun nimellä "Boyakasha- Musiikin pelastaja?" Ja kun koko keskustelu käydään tanssimusapalstalla niin nollalla jakaminen on tosiasia. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Epämuusikko 16.09.2016 17:25:15 | |
---|
Jätkät keksii täällä jotain tuomionpäivänkonetta ihan 100-200. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Janizio 16.09.2016 18:05:30 | |
---|
Mikäs nyt noin teitä muutamaa kismittää. Makuasioita en puhu missään nimessä sen.kohdalla absoluuttisena totuutena sitä mitä minä olen asioista itse mieltä, mutta on myös Saarankin kohdalla asioita joista on totaalista faktapohjaa niitä pidän ilmanmuuta totuutena. Minä veikkaan, että olen paremmin perillä kuin teistä kukaan Saaraan liittyvissä asioissa. Eikä minulla ole mitään syytä vääristellä ja puhua niistä ns. paremmassa valossa kuin mitä ne oikeasti on. Itselleen valehteleminen on yksi tyhmimmistä jutuista, mitä elämässä voi tehdä koskipa asia sitten mitä tahansa |
carnation 16.09.2016 18:57:14 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Topa- 16.09.2016 19:37:16 | |
---|
Janizio: Mikäs nyt noin teitä muutamaa kismittää. Makuasioita en puhu missään nimessä sen.kohdalla absoluuttisena totuutena sitä mitä minä olen asioista itse mieltä, mutta on myös Saarankin kohdalla asioita joista on totaalista faktapohjaa niitä pidän ilmanmuuta totuutena. Minä veikkaan, että olen paremmin perillä kuin teistä kukaan Saaraan liittyvissä asioissa. Eikä minulla ole mitään syytä vääristellä ja puhua niistä ns. paremmassa valossa kuin mitä ne oikeasti on. Itselleen valehteleminen on yksi tyhmimmistä jutuista, mitä elämässä voi tehdä koskipa asia sitten mitä tahansa älä sinä puutu tähän. |
Nyt asiaan pojat. Jos Saara olisi tarpeeksi hyvän näköinen, niin noilla laululahjoilla kyllä elättäisi itsensä maassa kun maassa. Mutta kun ei. Ja sitä on ihan turha yrittää muuksi taikoa. Surullista, mutta totta. Maailma kaipaa nukkekasvoja ja Saara ei valitettavasti ole sellainen. Tai sitten pitää olla jotain ihan ultimaattista verrattuna muihin laulajiin. Mitä? Huone 105, saavu sinne siis. |
Vessajono 16.09.2016 20:04:36 | |
---|
ukko idänmies: Nyt asiaan pojat. Jos Saara olisi tarpeeksi hyvän näköinen, niin noilla laululahjoilla kyllä elättäisi itsensä maassa kun maassa. Mutta kun ei. Ja sitä on ihan turha yrittää muuksi taikoa. Surullista, mutta totta. Maailma kaipaa nukkekasvoja ja Saara ei valitettavasti ole sellainen. Tai sitten pitää olla jotain ihan ultimaattista verrattuna muihin laulajiin. Mitä? Ei niistä hyvistä biiseistäkään varmaan haittaa olisi. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Alfons Åberg 16.09.2016 20:05:30 | |
---|
Janizio: Minä veikkaan, että olen paremmin perillä kuin teistä kukaan Saaraan liittyvissä asioissa. Kukaan ei varmaan tätä kiistä. Kannattaa kuitenkin muistaa että liian "perille" yrittäessä saattaa tullakin joku isompi setä ja täräyttää tauluun niin että vain kengät jää siihen liikuntasalin parketin pintaan. "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
varpio 16.09.2016 20:07:28 | |
---|
Presidentti: Kukaan ei varmaan tätä kiistä. Kannattaa kuitenkin muistaa että liian "perille" yrittäessä saattaa tullakin joku isompi setä ja täräyttää tauluun niin että vain kengät jää siihen liikuntasalin parketin pintaan. Saara itse varmaan on parhaiten perillä niistä asioista, mutta varmaan auttaisi jos joku muukin niistä asioista kiinnostuisi. |
Janizio 16.09.2016 21:03:34 | |
---|
ukko idänmies: Nyt asiaan pojat. Jos Saara olisi tarpeeksi hyvän näköinen, niin noilla laululahjoilla kyllä elättäisi itsensä maassa kun maassa. Mutta kun ei. Ja sitä on ihan turha yrittää muuksi taikoa. Surullista, mutta totta. Maailma kaipaa nukkekasvoja ja Saara ei valitettavasti ole sellainen. Tai sitten pitää olla jotain ihan ultimaattista verrattuna muihin laulajiin. Mitä? Paitsi, että elättää jo nyt itsensä Suomessakin niin eipäs sitä tosiaan tarvi muuksi muuta. Ja sinne toisaalle vastaan samalla. Olen asioista perillä, mutta en tungettelevasti. Eikä kiinnosta todellakaan mennäkkään ns. liian syvälle ja yksityisiin asioihin. |
jra 17.09.2016 03:17:56 (muokattu 17.09.2016 03:19:22) | |
---|
ukko idänmies: Nyt asiaan pojat. Jos Saara olisi tarpeeksi hyvän näköinen, niin noilla laululahjoilla kyllä elättäisi itsensä maassa kun maassa. Mutta kun ei. Ja sitä on ihan turha yrittää muuksi taikoa. Surullista, mutta totta. Maailma kaipaa nukkekasvoja ja Saara ei valitettavasti ole sellainen. Tai sitten pitää olla jotain ihan ultimaattista verrattuna muihin laulajiin. Mitä? En tiedä, mutta mites nämä sopivat tuohon kuvioon? https://www.youtube.com/watch?v=jca_p_3FcWAhttps://www.youtube.com/watch?v=O9VTrjOAn7E Jälkimmäinen kyllä vie SA:ta biisiosastolla, mutta lähtökohtaisesti eivät varsinaisia nukkekasvoja ole kumpainenkaan ja silti tili on ollut ok. varpio: Jos olisi vähemmän teennäinen ilme niin sitten ehkä. Tai pimeässä. Ja jos olisi hiljaa. Mistä sen tietää kuinka aitoa ilmettä sieltä pukkaisi ko. tilanteessa. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Janizio 17.09.2016 07:48:56 | |
---|
varpio: Jos olisi vähemmän teennäinen ilme niin sitten ehkä. Tai pimeässä. Ja jos olisi hiljaa. Siinä naisessa ei ole mitään päälle liimattua. Niin aito ihminen kuin vain voi ihminen olla. Toisekseen ihminen joka haluaa levittää ympärillee positiivisuutta ja iloa jne. niin eihän se suomalaisille jörö kansalaisille sovi, että ollaan yhtä hymyä, mutta miksipäs sitä murjottamaan, kun elämässä on kaikki hyvin. Mä en kyllä ymmärrä alkuunkaan, vaikka ihmisestä tai musiikista ei pidä niin miksi pitää olla noin hemmetin ilkeä noin niinku ihanalle ja lämminsydämmiselle ihmisellä joka ei varmaankaan ajattele kenestäänkään ihmisestä pahasti. Mulle Saara on opettanut paljon sekä kertoilemalla asiota, että sitten vain olemalla oma itsensä, miten elämästä tekee paremman ja mikä niinku elämässä on tärkeää. |
juha_p 17.09.2016 08:54:07 (muokattu 17.09.2016 09:15:11) | |
---|
Janizio: Siinä naisessa ei ole mitään päälle liimattua. Niin aito ihminen kuin vain voi ihminen olla. Toisekseen ihminen joka haluaa levittää ympärillee positiivisuutta ja iloa jne. niin eihän se suomalaisille jörö kansalaisille sovi, että ollaan yhtä hymyä, mutta miksipäs sitä murjottamaan, kun elämässä on kaikki hyvin. Mä en kyllä ymmärrä alkuunkaan, vaikka ihmisestä tai musiikista ei pidä niin miksi pitää olla noin hemmetin ilkeä noin niinku ihanalle ja lämminsydämmiselle ihmisellä joka ei varmaankaan ajattele kenestäänkään ihmisestä pahasti. Mulle Saara on opettanut paljon sekä kertoilemalla asiota, että sitten vain olemalla oma itsensä, miten elämästä tekee paremman ja mikä niinku elämässä on tärkeää. Ei noista epäonnistujista (paskanpuhujista) kannata välittää. Nimimerkin suojissa kun on helppo laukoa noita kieroutuneita ajatuksiaan ja mielipiteitään sekä purkaa poikkeavaa ajatusmaailmaansa anonyyminä niin sen sitten tekevät ... jos ei tällä foorumilla niin sitten jollain toisella. Noita törkyjä löytyy jokaiselta keskustelufoorumilta riippumatta missä maassa ollaan. Hakevat vaan huomiota joten parempi ohittaa ne pelkällä olankohautuksella. |
Lennu 17.09.2016 12:05:49 | |
---|
Täytyyhän siinä jotain olla. Ei kukaan sano, että Susan Boylessa olis jotain päälleliimattua. Tai Adelessa. Jostain se tulee, ei ihmiset ilkeyttään niin sano. Aika epäreilua kyllä verrata yhtään ketään Adeleen, joka nyt on melkolailla ainutlaatuinen, tai ainakin harvinainen lahjakkuus. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
Alfons Åberg 17.09.2016 12:20:41 | |
---|
varpio: Minulla on oma sukunimi nimimerkkinä. Hauska tavata, Öheisss. Touché + "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
Epämuusikko 17.09.2016 12:29:44 | |
---|
Janizio: Siinä naisessa ei ole mitään päälle liimattua. Niin aito ihminen kuin vain voi ihminen olla. Elämme selkeästi eri maailmoissa. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |