Aihe: täältä parit harjoitusklipsit..
1
musakko
07.06.2004 23:08:15
Skebaristi
08.06.2004 22:42:01

Tuommonen tiluttaja, eikä soita edes sooloja Solutionissa. :)
Onpa tosi opetusvideoita, haluaa vain elvistellä...
"Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy"
JS
09.06.2004 09:28:13
Vaikutan nyt kyllä vittumaiselta valittajalta mutta noi ei valitettavasti menny puhtaasti... Klipeissä 2, 3 ja 4 kielet soi päällekkäin ja ei tiedä mitä muuta sieltä särön ja dilein alta paljastuis jos pääsis tonkimaan :)
"mikä vitun ongelma sulla saatana on?"-PoLFus
Herra Rapu
09.06.2004 09:31:58

Vaikutan nyt kyllä vittumaiselta valittajalta mutta noi ei valitettavasti menny puhtaasti... Klipeissä 2, 3 ja 4 kielet soi päällekkäin ja ei tiedä mitä muuta sieltä särön ja dilein alta paljastuis jos pääsis tonkimaan :)

Eihän alaikäiset voi olla poliiseja!
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
JS
09.06.2004 09:39:36
Eihän alaikäiset voi olla poliiseja!

Mää oon niin nopee ettei toi alaikäsyys vaikuta :)
Topah
09.06.2004 14:17:15

Mää oon niin nopee ettei toi alaikäsyys vaikuta :)

Eli onko sulla jo soitettuja nuotteja kuuskymppiseksi asti? Siis määrällisesti, ei laadullisesti. :D !
Todellinen tutkimusmatka ei ole uusien maisemien etsimistä, vaan uusin silmin katsomista. "Marcel Proust"
JS
09.06.2004 16:29:29
Eli onko sulla jo soitettuja nuotteja kuuskymppiseksi asti? Siis määrällisesti, ei laadullisesti. :D !

Ohan mulla :) Ainakin Wolf Marshallin tabukirjan mukaan... Väittää mm. Ynkän soittavan Far Beyond the Sunin soolossa enemmän nuotteja kuin blueskitaristit koko elinaikanaan.

Ja vielä mun nuottien laadusta sen verran että mullahan on taatusti maailman karmein ja yliampuvin hevivibraatto, joka tietenkin muissa tyyleissä (kuin hevanderissa) kuulostaa aika huvittavalta (vaikka huvittavaltahan se hevissäkin kuulostaa). Eli määrällisesti museokamaa ja laadullisesti munasolu tjsp.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)