Lähikauppias 09.06.2004 00:26:11 | |
---|
3 doors down saisi mennä alas samalla vessanvetäisyllä. Ja The Calling. Ja Nickelback. |
Ja The Calling. Ja Nickelback. Goodbye, nice to know you. Jos heittää Incubuksen messiin niin meneeköhän tukkoon? So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Keppis 10.06.2004 17:29:39 | |
---|
Olikos se niitten kitaristi millanen soittaja? Tilutus on sairasta. |
doolittle 10.06.2004 17:30:23 | |
---|
Terve Ollaan kaikki katu-uskottavia ja haukutaan kaikki yhdessä Creediä. Vittu niinq joo!!1 "Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue- |
Fortune 10.06.2004 20:56:35 | |
---|
Mistäs nyt saadaan edes vähän fiksunoloisia PRS-signatureja? Nyyh :) |
JuniperThree 10.06.2004 21:02:41 | |
---|
Ihme asenteita ihmisillä. Jos Iron Maiden, AC/DC, Metallica tai vastaava yhtye hajoasi ja tällainen vastaava ketju muodostettaisiin, niin "Hyvä, viimeinkin se hajosi, ei sitä paskaa jaksanut kuunnella kukaan" -kommentin kirjoittaja saisi vähintäänkin puolentusinaa tappouhkausta... |
Peoplez 10.06.2004 21:07:56 | |
---|
Ihme asenteita ihmisillä. Jos Iron Maiden, AC/DC, Metallica tai vastaava yhtye hajoasi ja tällainen vastaava ketju muodostettaisiin, niin -kommentin kirjoittaja saisi vähintäänkin puolentusinaa tappouhkausta... Creed nyt oli vain aivan uskomattoman paska bändi joka silti jostain syystä möi helvetisti levyjä. Ja jos näin moni bändiä haukkuu niin kai sitten jostain syystä? Yhtä paska bändi kuin Nickelback ja lukemattomat muut samantapaiset. Vai onko joku oikeasti eri mieltä? "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
JuniperThree 10.06.2004 22:02:31 | |
---|
Miksiköhän möivät sitten niin paljon levyjä...ehkäpä siksi, että ihmiset pitivät bändin musiikista...? |
Keppis 10.06.2004 22:10:49 | |
---|
Miksiköhän möivät sitten niin paljon levyjä...ehkäpä siksi, että ihmiset pitivät bändin musiikista...? mää ainakin tiedän yhen muijan, jolla on noitten levyjä ja se puhuu vaan siittä kuinka ihan se kitaristi on. Tilutus on sairasta. |
Lähikauppias 11.06.2004 01:48:55 | |
---|
Ihme asenteita ihmisillä. Jos Iron Maiden, AC/DC, Metallica tai vastaava yhtye hajoasi ja tällainen vastaava ketju muodostettaisiin, niin -kommentin kirjoittaja saisi vähintäänkin puolentusinaa tappouhkausta... Ei minulta. |
Pluto 12.06.2004 10:36:43 | |
---|
Sama se minulle on, miten paljon levyjä bändi sai myydyksi. Omasta mielestäni se oli silti aivan järkyttävää paskaa, ja olen oikeasti onnellinen että Creed hajosi. Dillon, you son of a bitch! |
depe 12.06.2004 10:44:29 | |
---|
Sama se minulle on, miten paljon levyjä bändi sai myydyksi. Omasta mielestäni se oli silti aivan järkyttävää paskaa, ja olen oikeasti onnellinen että Creed hajosi. Kel onni on, se onnen kätkeköön... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Evil-Chuck 12.06.2004 12:01:20 | |
---|
No, onneksi hyi Creedin kaltaiset jeesusmukametallibändit tulisi viedä saunan taakse ja tappaa! "With arms wide open" tjsp. muuten tosi kamala biisi. "As Wolfs Among Sheep We have Wandered" |
aleksi 12.06.2004 16:46:09 | |
---|
Creed nyt oli vain aivan uskomattoman paska bändi joka silti jostain syystä möi helvetisti levyjä. Vaikka herrojen tyyli ei minullekaan kovasti tipu, olen silti sitä mieltä, että hommansa he hoitivat ihan hyvin. "open hands to the wind" |
Järvihirviö 12.06.2004 17:23:51 | |
---|
No, onneksi hyi Creedin kaltaiset jeesusmukametallibändit tulisi viedä saunan taakse ja tappaa! Onhan siellä sinullekin vielä tilaa. |
Evil-Chuck 12.06.2004 19:50:50 | |
---|
Onhan siellä sinullekin vielä tilaa. No eikä oo! Creedin mulkerot vie kaiken tilan. "As Wolfs Among Sheep We have Wandered" |
Numbie 12.06.2004 23:12:04 | |
---|
Oli niillä pari kivaa biisiä. |
jamez_wannabe 14.06.2004 15:57:46 | |
---|
Mahtavaa. Toisaalta, Creedin laulaja taisi olla parhaita Eddie Vedder imitaattoreita ikinä. jep ja esiintyminen ei naurattanut niin kuin pelle-Eddien. Itse digasin varsinkin Creedin Human Clay levystä todella paljon. harmi kun ei päässyt ikinä näkemään livenä. "Elämässä ei ole encorea - pidä siis huolta itsestäsi". -Jari Sinkkonen |
Jane 16.06.2004 08:37:39 | |
---|
Yksi pois päiviltä, kolme jäljellä. Kun vielä Staind, Puddle of Mudd ja Nickelback ottaisivat ja lähtisivät, niin päästäisiin näistä uima-allasgrungevalittajista eroon. |
Rattata 16.06.2004 11:28:58 | |
---|
Jos haluaisin että kaikki bändit jotka on mun mielestä paskoja, lopettaisiva, niin siitä tulisi piiiiiitkä lista. Joten enpä jaksa vaivautua. "take seven aspirins and call me in the morning"
Disco Ensemble - Masquerade |