Sami_Toivonen 14.09.2016 13:21:06 (muokattu 15.09.2016 20:02:43) | |
---|
|
Khassera 14.09.2016 21:26:50 | |
---|
Teeksä josh turnerin sovituksen mukaan vai ihanko omaa? Jostain ihmeen syystä selasin tuubia pari päivää sitten ja bongasin josh turnerin version sultansista trubaduurityyliin ja aattelin harjotella esityskuntoon sen. En jaksa videoida omaa prosessia mutta olen hengessä mukana. :) Disclaimer: Pidätän oikeudet puhua paskaa ja huudella mitä sattuu mihin sattuu tietämättä mistään mitään. |
Tervetuloa vaan seuraamaan! :) Tarkotus tosiaan on vetää lopulta samalla tavalla ku turner. Nythän toi osa 2 oli intron jälkeen vaan löysästi sinneppäin soitettu ilman lickkejä. Tota rytmiä on vaan aivan järkyttävän vaikea pitää yllä, saati sit et pystyis laulaa samalla. Mut pikkuhiljaa..! |
Sami_Toivonen 21.09.2016 23:04:13 | |
---|
Vielä hetken aikaa menee että saan uuden videon aikaiseksi. Kädet tulehtunut sen verran pahasti soittamisesta et täytyy antaa lepoa nyt jonkun aikaa. Onko viisaammilla neuvoja, kannaatko venytellä vai antaa olla kokonaan rauhassa? |
Krice 22.09.2016 00:08:17 (muokattu 22.09.2016 00:08:49) | |
---|
Sami_Toivonen: Onko viisaammilla neuvoja, kannaatko venytellä vai antaa olla kokonaan rauhassa? Jos on tulehdus niin ei kannata tehdä mitään, mikä rasittaa lisää. Venyttely ei auta tuossa tilanteessa, siitä voi päinvastoin olla haittaa. Vielä tärkeämpää on alkaa tosissaan miettimään mitä tekee väärin, että homma ajautuu tulehdukseen asti. |
Jucciz 22.09.2016 01:01:05 (muokattu 22.09.2016 01:04:53) | |
---|
Jotenkin jännältä näyttää koko soittotapa voimakkaine otelaudan paukutteluineen. En tosin tiiä, onko tällä osuutta tuohon käsien tulehtumiseen. Miksi muuten näppäilet kieliä otelaudan päältä? Paljon tavallisempaa ja normaalimpaa on viedä näppäilevä käsi (plektrakäsi) jonnekin tuonne mikkien paikkeille. Itse olen saanut käteni kipeiksi lähinnä litteäkaulaisilla kitaroilla, en tosin tulehdukseen asti silloinkaan. Toisille ne toki sopivat, mutta mulle ainakin soittaminen on paljon mukavampaa tuhdimmalla kaulalla, kun kättä on tukemassa enemmän puuta. |
Sami_Toivonen 22.09.2016 03:25:20 | |
---|
Joo taukoa vaan sitten jatkettava ja buranaa purtava. Suurin syy varmaan tohon tulehtumiseen oli lämmittelyn puute ja kolmen päivän pitkät harjotusputket kuuden vuoden tauon jälkeen. Mulla on jotenkin aina plekukäsi ajautunu tonne otelaudan kohdille, en tajuu itekkään mut se tuntuu niin paljon luonnollisemmalta asennolta. Toki aina ku huomaa sinne lipsuvansa ni koitan korjata mut aika selkärangasta se sinne menee. Onko siitä jotain käytännön haittaa? Ja siis joo ihan jäykkänä ylikorostaen noi kaikki alkuharjottelut meni jotta sai ees jonkinlaisessa rytmissä pidettyä mut täähän olikin videosarjan pointtina et näkee pikkuhiljaa jutut mitkä edistyy harjotellessa. Nyt jo päässyt tosi paljon pidemmälle noista kolmesta ekasta videosta ja tosi terapeuttista kattoa noita alkumokia ja nähdä mitkä jutut just sillä hetkellä aiheutti päänvaivaa. |