Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soittaako Radio Nostalgia covereita??!!
1
pentd
14.09.2016 00:21:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuanoi.. joudun öisin duunissa kuuntelee tota radio nostalgiaa, nii oonks mä ainoa, kenen korvaan mikään ei kuulosta ihan oikealta, vaan ns. näköiscovereilta? eli joku on jossain duunaillu + tuunaillu tosi tarkkaan mallintavia versioita "klassikoista".. koko ajan pientä heittoo timbreissä, tempoissa, yleisgruuveissa.. täh?? kuvittelenko vaan?? ihan ku olis koko ajan joku "alt take" tai "alt mix" tms menossa.. pää räjähtää..
 
DirtyFingers
14.09.2016 00:39:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai ne soittaa myös toisknpäin? prönts
 
Come with me for fun in my buggy
Decadetroll
14.09.2016 14:40:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juontajat soittavat biisit itse livenä...
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
ekikoo
14.09.2016 15:04:19 (muokattu 14.09.2016 15:04:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostalgia oli kesäduuneissa meikästä huippu. Mikään biisi ei sinänsä alkanut päivän aikana vituttamaan, kun vaikutti siltä että juontajat valitsee ne ja kertoo biiseistä jopa vähän.
 
Toki nämä vanhat suomalaiset käännösbiisit on alkuperäisiin verrattuna noloa kamaa, mutta tuli sieltä niitä originaalejakin paljon.
 
I would if I could...! Bitch!
juhokoo
14.09.2016 15:13:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ekikoo: Nostalgia oli kesäduuneissa meikästä huippu. Mikään biisi ei sinänsä alkanut päivän aikana vituttamaan, kun vaikutti siltä että juontajat valitsee ne ja kertoo biiseistä jopa vähän.
 
Toki nämä vanhat suomalaiset käännösbiisit on alkuperäisiin verrattuna noloa kamaa, mutta tuli sieltä niitä originaalejakin paljon.

 
Kieltämättä, ja soittolista on aika helvetisti laajempi kuin jollain tämän päivän hittejä soittavalla kanavalla. Ei kovin useasti tule sama piisi yhden työpäivän aikana.
 
kid ego
14.09.2016 15:17:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juhokoo: Ei kovin useasti tule sama piisi yhden työpäivän aikana.
 
Mutta seuraavana aamuna ne tulevat taas samassa järjestyksessä.
 
"Ehkä se on ihan hyvä ettet juo sitä viinaa. Ihan kaikki lähtee aina lapasesta." - Karvamammutti
pentd
17.09.2016 17:48:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eli kukaan ei osaa vahvistaa tai tyrmätä mun epäilystä?
 
Prophet
17.09.2016 19:24:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan sama, mutta pääasia on, että eivät soita vihattua ja kusenpolttamaa biisiä "Faija käyttää napapaitaa".
 
ukko idänmies
17.09.2016 21:02:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pentd: eli kukaan ei osaa vahvistaa tai tyrmätä mun epäilystä?
 
Jotain tämän suuntaista olen kyllä itsekin huomannut jollain kanavalla. Pitääpä kuunnella Nostalgiaa tarkemmin.
 
Huone 105, saavu sinne siis.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «