Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 575 76 77 78 79277 278 279 280 281
juha_p
10.09.2016 21:17:43 (muokattu 11.09.2016 12:02:22)
Janizio: Lopetetaanko meidän kaikkien jännitys ja arvailu miten Saaran käy X-Factorissa. Tihkuu tietoja joiltaan jotka on Britti TV:n kautta katselleet, että Saara olisi jo pudonnut Bootcamp-vaiheessa pois.

En ole itse katsonut sieltä kautta, mutta en usko, että nämä ihmiset valehtelevat, joten lienee niin, että Saara ei ole enää mukana kisassa. Siinä valossa, että tuli tuossa jo vähän aikaa sitten Suomeen, niin mä vähän epäilinkin, että asia saattaa olla näin, koska noin vaiheet mitä tuon koelauluosion jälkeen on niin vaikuttivat niin intensiivisiltä, että jos olis vielä mukana niin ei olisi ollut mahdollisuutta tulla vielä Suomeen.

Joten kaikien tietoja valossa niin pidän tätä tietoa suhteellisen todellisena ja ns. aitona

Itsekin olen seurannut kisaa IPTV:n kautta. Mistähän britti TV:stä lienee kyse ? Käsittääkseni ITV ja STV ovat ainoat kanavat jotka esittää X-Factor kisan ja siellä ollaan menossa vielä noissa koe-esiintymisissä (episodi 5 tulee ulos tänään ja viimeinen koe-esiintyminen (episodi 6) huomenna).

https://en.wikipedia.org/wiki/The_X_Factor_(UK_series_13)

Tokihan putoaminen on voinut tapahtuakin mutta olisiko saamasi tieto kuitenkaan peräisin britti TV:stä.

EDIT: Linkki ei toimi koska forumsofta ei ota urliin mukaan tuota viimoista sulkumerkkiä!
Janizio
10.09.2016 21:22:22 (muokattu 10.09.2016 21:25:08)
juha_p: Itsekin olen seurannut kisaa IPTV:n kautta. Mistähän britti TV:stä lienee kyse ? Käsittääkseni ITV ja STV ovat ainoat kanavat jotka esittää X-Factor kisan ja siellä ollaan menossa vielä noissa koe-esiintymisissä (episodi 5 tulee ulos tänään ja viimeinen koe-esiintyminen (episodi 6) huomenna).

https://en.wikipedia.org/wiki/The_X_Factor_(UK_series_13)

Tokihan putoaminen on voinut tapahtuakin mutta olisiko saamasi tieto kuitenkaan peräisin britti TV:stä.

En tiedä. On yksityis henkilön kertoma tieto. Jota en voi sen enempää vahvistaa. Kuin että kertoi Saaran pudonneen Bootcamp vaiheessa
janezki_
11.09.2016 10:43:32 (muokattu 11.09.2016 10:44:14)
Janizio
11.09.2016 10:49:19 (muokattu 11.09.2016 11:04:58)
janezki_: Tääkö?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2652 … on-tippuminen-x-factorista-spoileri

En oo tätä nähnyt, mutta tämähän vaikuttaa aika niinku luotettavalta jutulta asiasta.

Erikoisinta mikä minun korvaan ns. särähtää on se, että tuostahan saa käsityksen, että Saara olis itse vähän niinku heittänyt loppuen lopuski niinku pyyhkeen kehään.

Sit tuolla toi yksi kommentti tekee asiasta erikoisen, että tosiaan, että jos Saara on niinku kisasta pudonnut jo heinäkuussa niin miksi se olisi käynyt Lontoossa n. viikko sitten. Muu asia siitä ei tee erikoista kuin se, että Saara oli niin vaitonainen ja ei kertonut mitään miksi sinne oli menossa jne. Ja kuitenkin oli siellä ainakin n. viikon

Ajatellaampa nyt niin, että Saara olisi tippunut siitä kisasta jo tuolla heinäkuussa ja kävi nyt siis siellä olemassa ehkä noin viikon. Ei kertonut mitään miksi oli siellä. Et ihan selväsi asia oli niin, että Saara ei saanut kertoa mitään miksi meni käymään nyt siellä.

Eli onko muuta vaihtoehtoja miksi Saara ei saisi kertoa miksi oli siellä. Siis olisiko mahdollista, että jos Saara olisi mennyt juttelemaan joistain yhteistyökuviosta niin hän ei saisi kertoa asiasta jostain syystä ulospäin vai onko ainut vaihtoehto, että Saara olisi ollut nyt vielä elo -ja syyskuun vaihteessa kisassa mukana. Ja tämän takia ei olisi saanut hiiskua asiosta?

Et tämän viimeisen Britannian käynnin vaitonaisuus miksi siellä oli niin tekee asiosta vähän ristiriitaisen taas näiden juttujen ajankohdan kanssa. Koska tosiaan tää linkkaamasi tapahtuma on toden totta tapahtunut jo heinäkuussa
aivokuolio
11.09.2016 11:16:57
Eipä ollut yllätys että Aalto oli loppupeleissä täysi floppi.
Janizio
11.09.2016 11:31:33 (muokattu 11.09.2016 11:32:47)
Et jos mun nyt pitää veikata jotain, niin se voisi olla totta, että Saara on jo ns. ulkona kisasta, mutta sit tosiaan herää kysymys tämän viimeisimmän Brittanian reissun kohdalla, että mikä sen päämäärä on ollut. Ainakin kaksi asiaa tekee siitä mielenkiintoisen. Ensimmäinen on se, että miksi Saaran on pitänyt pitää suunsa kiinni siitä mikä oli matkan tarkoitus ja toinen juttu on sitten se, että matkan aikana on käyty vähintäänkin kahdessa eri kaupungissa eli Lontoossa ja jossain muualla.

Et siis mun kysymys kuuluu teitä ns. viisaampia kohtaan tässä näissä asioissa, että mikä voisi olla muu syy kuin kisassa mukana olo, että Saara piti pitää suu kiinni matkan tarkoituksesta n. 2 kuukautta kisasta oletetun tippumis ajankohdan jälkeen. Eli onko niin, että levy-yhtiö/yhteistyökumppani voi vaatia, että pitää suunsa kiinni, että he puhuvat yhteistyökuviosta ja mä mietin mikä voisi olla sellainen syy, että tämä mahdollinen yhteistyökumppani näin vaatisi niin tuli mieleen, että jos se yhteistyökumppani liittyisi jotenkin X-Factorin tuotantotiimiin tai siinä ohjelmassa mukana olevaan musaihmiseen, niin voisiko tämä olla syy, että yhteistyökuviosta pitäisi olla vielä hiljaa, kun kisa on käynnissä?

Koska sen näki ihan selvästi, että Saaran piti olla hiljaa siitä miksi meni Britteihin tämän viimeisimmän kerran käymään. Et minusta se vaikuttti siltä, että se ei ollut Saara vain ihan oma valinta olla hiljaa matkan tarkoituksesta, vaan että se vaatimus oli tullut jostain ns. korkeammalta taholta
Lennu
11.09.2016 11:52:47

Tuolla linkin viimeisimmässä kommentissa oli aika mielenkiintoinen pointti, että Saara vois olla mielenkiintoisempi ihan normiheterona. Voi pitää paikkansa, kannattais ehkä sitäkin markkinoinnissa kokeilla.
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
carnation
11.09.2016 13:24:18
janezki_: Tääkö?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2652 … on-tippuminen-x-factorista-spoileri

Mahtavaa laittaa spoilerivaroitus vasta itse spoilerin perään :D

Janizio: Ruveta esittämään jotain mitä ei oikeasti ole. Ei kuullosta järkevältä. Minusta on parempi olla oma itsensä tykkäsi siitä joku tai jotku tai ei.

Esittäähän Tomi Putaansuukin Lordi-hirviötä, en ymmärrä mikä tässä ois niin erikoista?
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Janizio
11.09.2016 13:28:30
carnation: Mahtavaa laittaa spoilerivaroitus vasta itse spoilerin perään :D

Ai vastata itse mihin. Tuota linkkiä en muuten ole sitten itse laittanut jos sitä tarkoitit. Mä en ole koko linkkiä/juttua nähnyt ikinä ennen tuota
Lennu
11.09.2016 14:37:46

Janizio: Ai vastata itse mihin. Tuota linkkiä en muuten ole sitten itse laittanut jos sitä tarkoitit. Mä en ole koko linkkiä/juttua nähnyt ikinä ennen tuota

https://assets.rbl.ms/132322/980x.jpg
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Funkånaut
11.09.2016 19:42:40

carnation: Esittäähän Tomi Putaansuukin Lordi-hirviötä, en ymmärrä mikä tässä ois niin erikoista?

Ja eihän Village Peoplen hepuista ollut homojakaan kuin kaks.
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
Börje
12.09.2016 00:18:37
Funkånaut: Ja eihän Village Peoplen hepuista ollut homojakaan kuin kaks.

Joo, mutta ne lykki kyllä sitte niitä muitankin sen verran, että niidenkin heterous alko oleen siinä ja siinä.
Vessajono
12.09.2016 00:26:23
carnation: Esittäähän Tomi Putaansuukin Lordi-hirviötä, en ymmärrä mikä tässä ois niin erikoista?

Ja eikös Bowiekin väittänyt 70-luvulla olevansa homo vaikka ei ollut kuin bi eikä lopulta oikeastaan sitäkään?
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
Tympee Huttunen
12.09.2016 07:07:03
Tuollahan oli spekua, että Aalto olisi Cowellin wildcard ja siksi jatkossa.
Janizio
12.09.2016 07:09:12 (muokattu 12.09.2016 07:37:23)
Tympee Huttunen: Tuollahan oli spekua, että Aalto olisi Cowellin wildcard ja siksi jatkossa.

Okei! Tämä selittäisikin jo ihan kaiken
juha_p
12.09.2016 08:36:21 (muokattu 12.09.2016 08:43:11)
Tympee Huttunen: Tuollahan oli spekua, että Aalto olisi Cowellin wildcard ja siksi jatkossa.

Näinhän on menty monessa Cowellin kisassa että joku kilpailija (usein jopa voittajasuosikki (esim. Melanie Amarrolle kävi näin (Amarrohan voitti sitten kisan)) putoaa yllättäen ja sitten haetaan kotoo takas kisaan.

Kaikki koe-esitykset katsoneena voisin todeta ettei niiden joukossa kovin montaa 'laulajaa' ollut tällä kertaa mukana.
Janizio
12.09.2016 08:56:01 (muokattu 12.09.2016 09:15:35)
juha_p: Näinhän on menty monessa Cowellin kisassa että joku kilpailija (usein jopa voittajasuosikki (esim. Melanie Amarrolle kävi näin (Amarrohan voitti sitten kisan)) putoaa yllättäen ja sitten haetaan kotoo takas kisaan.

Kaikki koe-esitykset katsoneena voisin todeta ettei niiden joukossa kovin montaa 'laulajaa' ollut tällä kertaa mukana.

Okei!

Noh jos Cowell on nostanut Saaran takaisin kisaan mukaan niin se ei voi olla huono juttu/huono merkki.

Mut tosiaan niinku jo edellisessä kommentissa sanoin niin tää et Cowell olisi Saara nostanut takaisin kisaan niin selittäisi oikeastaan kaiken tämän ristiriidan mitä kävi tässä näiden ns. huhujen kohdalla ilmi, että Saara olisi kokonaan pudonnut kisasta ja taas sitten tämän viimeisimmän Britannian matkan ajankohdan kanssa ja ennen kaikkea sen vaitonaisuuden syyn. Tavallaan palaset loksahtaa niin hyvin pakoilleen, että tää skenaario, että Cowell olisi näin tehnyt kuullostaisi aika todennäköiseiltä

Tätähän ei toki voi pitää varmana tietona, että näin on käynyt, mutta toisaalta taas nähdään, että kun odotellaan ja katsellaan ympärillemme niin yleensä ainakin jonkinlainen järkevä selitys asiolle löytyy ja vähän vaikuttaisi siltä, että tähänkin kohtaan sellainen taisi löytyä
Janizio
12.09.2016 15:46:19
https://www.forum24.fi/sivut/artikk … -unelmaansa-Britannian-X-Factorissa

Nyt se löytyi se lause muoto/ sanomis muoto siitä miten Saara ajattelee menestyksestä ja tunnettavuudesta jne.

Tuon haastattelun ihan viimeinen kokonainen lause kuullostaa täydelliseltä kiteytykseltä yhdeksi lauseeksi asiasta.
Seba
12.09.2016 19:02:07

Janizio: https://www.forum24.fi/sivut/artikk … -unelmaansa-Britannian-X-Factorissa

Nyt se löytyi se lause muoto/ sanomis muoto siitä miten Saara ajattelee menestyksestä ja tunnettavuudesta jne.

Tuon haastattelun ihan viimeinen kokonainen lause kuullostaa täydelliseltä kiteytykseltä yhdeksi lauseeksi asiasta.

Ai tuo?:
että saan omalla tavallani auttaa ihmisiä musiikin avulla.

;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)