evo 09.09.2016 21:30:15 | |
---|
santakasa: Muistaakseni tuo ykkönen on ollut koossa Helsingin mm-kisoissa jokunen vuosi sitten. Ei ollut pöllömpi, jos oikein muistelen. Korpikoski ei ole oikein kakkosketjun miehiä. Sopii paremmin rouhintaketjuihin. Kolmonen olisi hauska yhdistelmä. Itse laittaisin Haulan keskelle. Ei toiminut Haula laidassa Valko-Venäjällä. Nelonen voisi olla muuten ok, mutta Laine menee pelaajana tuossa kyllä aivan hukkaan eikä ole pelaajana raataja. Sitten se on about: Filppula-Koivu-Jokinen Laine-Barkov-Donskoi Granlund-Teräväinen-Haula Komarov-Lehterä-Korpikoski Haulan pidän laidalla. Kuten hyvänä esimerkkinä Floridan Huberdeau-Barkov-Jagr -ketju on osoittanut. Sitä kyllä. Mutta se vaatii vahvan mentorin, mitä Jagr on. I drink and I know things. |
santakasa 09.09.2016 21:37:48 | |
---|
evo: Sitten se on about: Filppula-Koivu-Jokinen Laine-Barkov-Donskoi Granlund-Teräväinen-Haula Komarov-Lehterä-Korpikoski Haulan pidän laidalla. Pidä sinä Haula sitten laidalla. Kertoo kuitenkin hyvin, kuinka hauskaa näiden ketjujen miettiminen on eri variaatioiden kanssa. Sitä kyllä. Mutta se vaatii vahvan mentorin, mitä Jagr on. No, Jagr on pelaava legenda. Jokinenkin varmaan saanut aikamoista tietämystä ja innostusta saadessaan pelata tuon hepun kanssa samassa jengissä. Kyllä mä kuitenkin luulen aika vahvasti esimerkiksi Koivun olevan Granlundille sekä Haulalle vahva mentori Minnesotassa. Toki sitten samassa ketjussa pelaaminen on sitten eri asia ja varmasti molemmissa skenaarioissa on vahvuudet ja heikkoudet. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
evo 09.09.2016 21:44:09 (muokattu 09.09.2016 21:46:15) | |
---|
I drink and I know things. |
santakasa 09.09.2016 21:46:33 | |
---|
Ensi yönä muuten sitten varsinaista viihdettä, kun Kanada ja USA pelaa vastakkain. Jännä nähdä, kuinka monen pelaajan Tortorella huutaa suohon sekä kuinka moni kanukki joutuu telakalle USAn fyysisen pelin johdosta. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
evo 09.09.2016 21:47:51 (muokattu 09.09.2016 21:48:52) | |
---|
santakasa: Ensi yönä muuten sitten varsinaista viihdettä, kun Kanada ja USA pelaa vastakkain. Jännä nähdä, kuinka monen pelaajan Tortorella huutaa suohon sekä kuinka moni kanukki joutuu telakalle USAn fyysisen pelin johdosta. Hahaha Tortorella jenkkienkö valmentaja? :D:D:D USA!USA!USA! Tortorella on tunnetusti eniten voittoja raapinut jenkkivalmentaja NHL:ssä. Aliarvostettu nero. Renesanssinero, kuten joku sanoisi. I drink and I know things. |
santakasa 09.09.2016 21:52:25 (muokattu 09.09.2016 21:52:52) | |
---|
evo: Hahaha Tortorella jenkkienkö valmentaja? :D:D:D USA!USA!USA! Tortorella on tunnetusti eniten voittoja raapinut jenkkivalmentaja NHL:ssä. Aliarvostettu nero. Renesanssinero, kuten joku sanoisi. Juu Tortorellahan se siellä niitä jenkkejä valmentaa. Päässyt jo otsikoihin ennen kuin kisat ovat ehtineet edes alkaa kunnolla: http://www.suomikiekko.com/2016/09/ … t-sen-aikana-he-istuvat-koko-pelin/ Hieno miesss! Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
evo 09.09.2016 21:55:13 | |
---|
I drink and I know things. |
Angra Mainyu 09.09.2016 22:12:47 | |
---|
jokinen ja barkov ei tainnu kertaakaan pelata samassa ketjussa floridassa. ykkönen oli hurblelau-barkov-jagr ja jokinen oli kakkosessa |
Funkånaut 09.09.2016 23:15:07 | |
---|
santakasa: Itse tarkoitin tasapainottamisella enemmän kahdensuunnan pelaamista. Kuin myös. Ainahan kovissa hyökkäysketjuissa yks on ollut se puolustavempi kahden suunnan hyökkääjä tasapainottamassa. "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Funkånaut 09.09.2016 23:15:07 (muokattu 09.09.2016 23:15:25) | |
---|
Ei se nyt niin tärkeätä ollut, että tuplana piti lähteä. "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
DirtyFingers 09.09.2016 23:15:17 (muokattu 09.09.2016 23:15:32) | |
---|
Angra Mainyu: jokinen ja barkov ei tainnu kertaakaan pelata samassa ketjussa floridassa. ykkönen oli hurblelau-barkov-jagr ja jokinen oli kakkosessa On ne joitakin pelejä pelanneet. Ja selostajakeskusteluun. Kuka siellä pitäisi olla? Luojan kiitos ei Anteroa eikä Mika "panee" Saukkosta. Come with me for fun in my buggy |
Henri Henri Olavi 09.09.2016 23:24:35 | |
---|
Näkeekö näitä matseja jostain? Siis ilmaiseksi. ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio |
santakasa 09.09.2016 23:29:26 (muokattu 09.09.2016 23:29:57) | |
---|
Henri Henri Olavi: Näkeekö näitä matseja jostain? Siis ilmaiseksi. Suomen ottelut näyttää ainakin nelonen. Sitten viasatin kautta näkyisi muutkin. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Henri Henri Olavi 09.09.2016 23:33:31 | |
---|
santakasa: Suomen ottelut näyttää ainakin nelonen. Sitten viasatin kautta näkyisi muutkin. Näkyykö siis nelonen.fi:ssä? En löytänyt sieltä. Ei mulla ole mitään tv:tä, mistä voisi katsella. ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio |
santakasa 09.09.2016 23:36:21 (muokattu 09.09.2016 23:37:17) | |
---|
Henri Henri Olavi: Näkyykö siis nelonen.fi:ssä? En löytänyt sieltä. Ei mulla ole mitään tv:tä, mistä voisi katsella. http://www.nelonen.fi/ohjelmat/jaakiekon-world-cup Tuossa ainakin nelosen ohjelmasivu tapahtumasta. Itse en tuota nelosen toistoa paljon ole käyttänyt. On jotenkin sekava. niin ja redditistä varmaan löytyy ottelupäivinä streamit Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Henri Henri Olavi 09.09.2016 23:45:08 | |
---|
santakasa: http://www.nelonen.fi/ohjelmat/jaakiekon-world-cup Tuossa ainakin nelosen ohjelmasivu tapahtumasta. Itse en tuota nelosen toistoa paljon ole käyttänyt. On jotenkin sekava. niin ja redditistä varmaan löytyy ottelupäivinä streamit No huh, ovat kyllä sekavan oloiset! Kiitos avusta. ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio |
santakasa 09.09.2016 23:46:40 | |
---|
Henri Henri Olavi: No huh, ovat kyllä sekavan oloiset! Kiitos avusta. Eipä mitään. Yle Areenasta, kun otettaisiin mallia niin kaikilla olisi mukavampaa. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Nelosen suoratoisto vaatii vissiinkin kirjautumisen maksulliseen Ruutu+ -palveluun. Sitä voi kokeilla ilmaiseksi, mutta tuolla sanotaan notta Nelonen ei ole oikeussyistä katsottavissa World Cup -otteluiden ollessa käynnissä. Pahoittelemme!http://www.ruutu.fi/tv/nelonenBut where the heck is magenta? |
santakasa 10.09.2016 02:24:21 | |
---|
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Antti1997 10.09.2016 02:29:51 | |
---|
santakasa: Muita kanada-usa katsojia? https://muusikoiden.net/extra/chat/ Herösin, en tiedä pitäöisikö tilata pizzaa- Tietäisikö vittuttaako har mittaako jotaikuat jos Antti Mäkinen selostaa. Vitun pellet :D Pasi on nähny Frederikin Linnatuulessa. |