Kampela77 06.09.2016 23:08:35 | |
---|
Vessajono: Mites se vuoden jäähy "yleisestä paskuudesta", tirsk. Taisin puhua liian syvällisiä, eikä modet tajunneet. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Kampela77 06.09.2016 23:18:32 | |
---|
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Juoppis: Jos tsekkaa vaikka Idina Menzelin vetoa Defying Gravitysta, niin kyllä siinäkin mennään teatraalisesti muttei silti överiksi. Karaktääriä siinä joka tapauksessa piisaa. Ja överi on silloin tällöin jees. Mielummin överi kuin meh. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Tuomas 06.09.2016 23:23:08 | |
---|
Epämuusikko: Karaktääriä siinä joka tapauksessa piisaa. Ja överi on silloin tällöin jees. Mielummin överi kuin meh. Samaa mieltä, helposti. Mut eikö paras olisi saada siitä tyylistään ihanteellinen? Liian ilkeä hipiksi. |
Kampela77 06.09.2016 23:28:35 | |
---|
Juoppis: Samaa mieltä, helposti. Mut eikö paras olisi saada siitä tyylistään ihanteellinen? Ihanteellinen taas on aika subjektiivinen juttu. Niinkuin varmaan tässä ketjussa ollaan huomattu. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Epämuusikko 06.09.2016 23:51:36 (muokattu 06.09.2016 23:51:52) | |
---|
Juoppis: Samaa mieltä, helposti. Mut eikö paras olisi saada siitä tyylistään ihanteellinen? Mikä tässä on se tyyli mitä haetaan? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Funkånaut 06.09.2016 23:52:48 | |
---|
Epämuusikko: Mikä tässä on se tyyli mitä haetaan? Kalja_rokki. Ukko_mehto. "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Tuomas 07.09.2016 00:07:17 | |
---|
Epämuusikko: Mikä tässä on se tyyli mitä haetaan? Vaikea selittää, mutta ainakin mulla tuosta Frozen-videosta jää semmoinen fiilis, että ollaan vähän turhankin terhakkaita. Tekee mieli sanoa että rauhoitu ja hengitä, sulla menee oikein hyvin biisi. Saatan toki olla väärässäkin ja nuo ilmeilyt ja muut tulevat ihan luonnostaan. Liian ilkeä hipiksi. |
Janizio 07.09.2016 06:48:05 | |
---|
Juoppis: Vaikea selittää, mutta ainakin mulla tuosta Frozen-videosta jää semmoinen fiilis, että ollaan vähän turhankin terhakkaita. Tekee mieli sanoa että rauhoitu ja hengitä, sulla menee oikein hyvin biisi. Saatan toki olla väärässäkin ja nuo ilmeilyt ja muut tulevat ihan luonnostaan. Ne tulee todennäköisesti luonnostaan, koska tuolleen Saara eläytyy livenä laulaessaan oikeastaan aina. Tuo on ollut Saaran tyyli aina ja musta se on jotenkin hienoo kun tavallaan näyttää, että koko keho laulaa. |
Alfons Åberg 07.09.2016 06:58:33 | |
---|
Pierua pidätellessä on pakko laulaa koko keholla. Vähän aamu huumorria kjeh kjehhhhhhhöhööhnorttiysköshhhhh "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
Janizio 07.09.2016 07:33:05 (muokattu 07.09.2016 07:37:56) | |
---|
|
Jäärä 07.09.2016 08:28:37 | |
---|
Vessajono: Näinpä. Toki sen lisäksi se teki kaiken mitä Stewart Copelandin broidi käski bändin tehdä. Sen Copelandin veli on ollut varmaan tosi pelottava heppu ja treenikämpällä on ollut ihan jäätävän painostava tunnelma? Mitä hompit ...jne? Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Lennu 07.09.2016 08:33:07 | |
---|
Jäärä: Sen Copelandin veli on ollut varmaan tosi pelottava heppu ja treenikämpällä on ollut ihan jäätävän painostava tunnelma? Mitä hompit ...jne? "mä oon... Stewart Copelandin veli!" "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
_Petri_ 07.09.2016 09:20:23 | |
---|
Vessajono: Mites se vuoden jäähy "yleisestä paskuudesta", tirsk. Kampela olleni ottanut tuolloin Scheriproctia, ei ollut ihan oma itsensä. PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |
Epämuusikko 07.09.2016 09:48:18 | |
---|
Lennu: "mä oon... Stewart Copelandin veli!" Stewart Copelandilla oli useampi veli ja kaikilla, kuten hänellä, oli jonkinsortin ADHD tai muu krooninen hepuli. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Dr. Funkenstein 07.09.2016 10:04:50 | |
---|
Kampela77: Taisin puhua liian syvällisiä, eikä modet tajunneet. Tervetuloa. |
kyseinen 07.09.2016 10:47:28 | |
---|
Janizio: Kaikelle löytyy järjellinen selitys ja niin lyötyi nytkin Voitko kaivaa jostain tälle ketjulle järjellisen selityksen? Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Funkånaut 07.09.2016 11:05:33 | |
---|
kyseinen: Voitko kaivaa jostain tälle ketjulle järjellisen selityksen? Ollenee mahdoton tehtävä. "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Vessajono 07.09.2016 13:27:09 | |
---|
Jäärä: Sen Copelandin veli on ollut varmaan tosi pelottava heppu ja treenikämpällä on ollut ihan jäätävän painostava tunnelma? Mitä hompit ...jne? Tiiä hänen pelottavuudestaan mut pirun hyvä bisnesvainu sillä tais ainakin olla. Dr. Funkenstein: Tervetuloa. Tervetuloa. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Janizio 07.09.2016 13:49:32 | |
---|
kyseinen: Voitko kaivaa jostain tälle ketjulle järjellisen selityksen? Minä tiedän kyllä, mutta tiedätkö sinä. Vois olla ihan aiheellsta miettiä vastausta ennen kuin kommentoiketjuihin, että mistä siellä puhutaan ja miksi. Ei luulis tämänkään ketjun kohdella tämä kyseinen ns. arvoitus olevan niin kovin vaikea |