Janizio 05.09.2016 16:48:29 | |
---|
Kimmo72: Janizio = saara aalto -ketjun mpekkanen. Mjoo, taitava laulaja kyllä, siitä varmaan kaikki on samaa mieltä. Vähän kuin edesmennyt Christina Grimmie. Vaan kun karismaa ei saa kovallakaan harjoittelulla. Noh joo tää karisma asia on niin moneen kertaan vatvottu, että siihen mä en jaksa enää lähteä. Ja toisaalta se on jokaisen ihan oma asia ja oma mielipide, onko Saaralla sitä karsimaa vai ei. PISTE |
carnation 05.09.2016 17:01:33 | |
---|
Kimmo72: Janizio = saara aalto -ketjun mpekkanen. Juuri tätä olin tulossa sanomaan. Älytön jaarittelu ja vatkaaminen, ei kai kukaan oikeasti jaksa lukea noita sepustuksia? "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Janizio 05.09.2016 18:57:58 (muokattu 05.09.2016 18:59:20) | |
---|
X-Factor koelauluvideolla vai miksi sitä nyt pitää sanoa, niin 2.6 miljoona katselukertaa tällä hetkellä ja tällä Let it go Frozen videolla 15 kielellä laulettuna 20 tunnissa n. 200 000 ei nää nyt ihan mitää pikku vähäpätöisiä juttuja ja määriä ole, vaikka kuin ei pitäisi Saarasta niin on noi nyt jo kovia määriä. Frozen videon kommentti kentässä on n. 350 kommenttia ja ne kyllä kovin montaa negatiivistä kommentia sieltä silmääni saa osumaan. Ylistäviä kehuja senkin edestä |
mrk 05.09.2016 19:16:23 | |
---|
Seuraavana kunnolla haastetta ja laulaa 15 eri ilmeellä. "Short On Long Term Goals" |
Vessajono 05.09.2016 19:19:25 | |
---|
mrk: Seuraavana kunnolla haastetta ja laulaa 15 eri ilmeellä. Sen jälkeen vois koittaa tehdä 15 kiinnostavaa biisiä. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Janizio 05.09.2016 19:27:54 | |
---|
Vessajono: Sen jälkeen vois koittaa tehdä 15 kiinnostavaa biisiä. Tehnyt jo, mutta ei sellaisia jotka kiinnostaisi sinua tai olisi tarkoitettu sinulle. Se on aika suhteellista kato millä määritellään kiinnostava biisi ja kenelle se on kiinnostava ja kenelle ei. Saaralla on hittejä jo jonku osan suomalaisten korvissa ja sydämmissä. Juu ne ei näy missään listoilla, mutta osaltaan elättää Saaran kuitenkin. Ei se silloin ihan huonosti ole |
Epämuusikko 05.09.2016 19:50:12 (muokattu 05.09.2016 19:52:16) | |
---|
Janizio: Tehnyt jo, mutta ei sellaisia jotka kiinnostaisi sinua tai olisi tarkoitettu sinulle. Se on aika suhteellista kato millä määritellään kiinnostava biisi ja kenelle se on kiinnostava ja kenelle ei. Saaralla on hittejä jo jonku osan suomalaisten korvissa ja sydämmissä. Juu ne ei näy missään listoilla, mutta osaltaan elättää Saaran kuitenkin. Ei se silloin ihan huonosti ole M-netin tilastoissa nuo kiinnostavuudet ovat joko yhtä tai toista. Turha niistä on herneitä nenään vetää. Jos kerran ihmiset saavat olla mitä mieltä tahansa niin se heille suotakoon. e: tautologiaa siivottu. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Janizio 05.09.2016 19:59:26 | |
---|
Epämuusikko: M-netin tilastoissa nuo kiinnostavuudet ovat joko yhtä tai toista. Turha niistä on herneitä nenään vetää. Jos kerran ihmiset saavat olla mitä mieltä tahansa niin se heille suotakoon. e: tautologiaa siivottu. Kuka tässä nyt mitään herneitä on nenään vetänyt. Ja niin saa olla kuka mitä mieltä haluaa. Jos tarkoitat et minä vedin jonkun herneen nenään tuosta niin höpönpöpön. Saarasta ja hänen musasta, urastaan, persoonastaan, menestyksestä jne, on saanut kuulla tähän päivään menessä niin monenlaista kommenttia ja mielipidettä, että niin mua ei yllätä enää mikään. Toisaalta niinku jo jossain taisin mainitakin niin Saara on ainakin onnistunut yhdessä artistin tärkeimmistä tehtävistä, että herättää suuria tunteita ja aiheuttaa keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa jne. Tälläisen suurian tunteita herättävän ihmisen tässä tapauksessa artistin kohdalla riitää sitten niitä jotka suorastaan vihaa ja niitä jotka suorastaan rakastaa ja kaikkee siltä väliltä myös. Mut jos artisti aiheutta näin paljon keskustelua ja mielpiteitä sekä herättää näin hyvin tunteita niin ei voi olla mikään kovinkaan mitäänsanomaton ja yhden tekevä artisti/muusikko kyseessä |
Kampela77 05.09.2016 20:06:52 | |
---|
Toivottavasti Saara pärjää X-factorissa. Esiintyminen oli hyvä paitsi perse oli ehkä liian paksu. Housut oli myös vedetty liian korkealle ja paita ei ollut hyvä. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Henri Henri Olavi 05.09.2016 20:22:42 | |
---|
Janizio: sydämmissä Sydämeen ei mahdu kahta Saaraa, eli ämmää. ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio |
Vessajono 05.09.2016 20:47:23 | |
---|
Janizio: Mut jos artisti aiheutta näin paljon keskustelua ja mielpiteitä sekä herättää näin hyvin tunteita niin ei voi olla mikään kovinkaan mitäänsanomaton ja yhden tekevä artisti/muusikko kyseessä Tosin tässäkin 68 sivun ketjussa on luultavasti n. kahdeksan sivua keskustelua Saaran musiikista. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Janizio 05.09.2016 20:53:47 (muokattu 05.09.2016 21:02:46) | |
---|
Vessajono: Tosin tässäkin 68 sivun ketjussa on luultavasti n. kahdeksan sivua keskustelua Saaran musiikista. Se nyt taas ei kerro yhtään mistään mitään. Tää keskustelufoorumihan onkin se kaikki tietävä ja valtias tietolähde siitä kuinka menestynyt Saara on tai kuin hyvin hänen uransa. Sen kanssa tällä keskusteluketjulla tai keskustelufoorumillla ei ole mitään tekemistä Ja sanotaanpas heti tähän perään, että tässäkään ei taas ole mitään sellaista, että olisin vetänyt herneen nenään |
Janizio: Mut jos artisti aiheutta näin paljon keskustelua ja mielpiteitä sekä herättää näin hyvin tunteita niin ei voi olla mikään kovinkaan mitäänsanomaton ja yhden tekevä artisti/muusikko kyseessä Aiheuttaisikin mutta kun 97% ketjun sisällöstä on jauhantaa sinun suhteesta Saaraan. Vittu breikkais nyt isosti niin me oltais sankareita kaikki. |
Janizio 05.09.2016 22:15:41 | |
---|
Dirtyh: Aiheuttaisikin mutta kun 97% ketjun sisällöstä on jauhantaa sinun suhteesta Saaraan. Vittu breikkais nyt isosti niin me oltais sankareita kaikki. Voi Dirtyh kun mä en nyt puhu vain tästä ketjusta vaan ihan yleisesti. |
sahkuifk 05.09.2016 22:25:37 | |
---|
Janizio: Voi Dirtyh kun mä en nyt puhu vain tästä ketjusta vaan ihan yleisesti. Saaran menestys kohottaa sun itsetuntoa ja alat kuulostamaan ylimieliseltä meitä tavan tallaajia kohtaan. Onnea ja menestystä molemmille. Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee. |
Dirtyh 05.09.2016 22:31:13 | |
---|
Janizio: Voi Dirtyh kun mä en nyt puhu vain tästä ketjusta vaan ihan yleisesti. Kun liikkuu lähinnä Saaran fanien keskuudessa niin tuo "yleinen mielipide" saattaa vähän hämärtyä. Mutta siis, ei nyt paneuduta epäolennaisuuksiin kun vauhtia uralle alkaa olemaan näköpiirissä. |
Bongowing 05.09.2016 22:32:27 | |
---|
But where the heck is magenta? |
Janizio 05.09.2016 22:33:42 (muokattu 05.09.2016 22:36:05) | |
---|
sahkuifk: Saaran menestys kohottaa sun itsetuntoa ja alat kuulostamaan ylimieliseltä meitä tavan tallaajia kohtaan. Onnea ja menestystä molemmille. Enemmänkin niin, että muutamien jutuista tuntuu, että kaiken kommentoinin pitäisi liittyä tänne ketjuun tai, että tämä ketju olisi joku yksi ja oikea sana siitä, miten asiat on. Mut olisi kai se inhimillistä jos se miten Saaralla menee nyt ja se, että ennen kaikkea Saara itse on tyytyväinen uransa tilasta ja menestyksestä niin, että se tuntuu hyvältä ja tavalla silleen myös itsetunnosta, että niinku negatiiviset kommentit ja piikittely yrtiykset eivät tunnu oikeastaan yhtään missään |
sticky fingers 05.09.2016 22:36:32 | |
---|
Bongowing: Kyllähän tuosta ekaksi tuli tämä mieleen https://m.youtube.com/watch?v=buhQ_864GoI Toi on erinomainen jakso. Minusta vähän liian epätasainen sarja muuten. Parhaimmillaan loistava, kehnoimmillaan puuduttava. "Giving up is a gateway drug" |
Janizio 05.09.2016 22:43:49 (muokattu 05.09.2016 22:46:15) | |
---|
Dirtyh: Kun liikkuu lähinnä Saaran fanien keskuudessa niin tuo "yleinen mielipide" saattaa vähän hämärtyä. Mutta siis, ei nyt paneuduta epäolennaisuuksiin kun vauhtia uralle alkaa olemaan näköpiirissä. Äläpäs nyt lyö sanoja minun suuhun ja oletta asiota, jossa ei ole mitään toden perää. Tässä ei ole mikään yleinen mielipide minulta hämärtynyt. Tätähän tää on ollut koko sen ajan kun minä olen Saaran matkassa ollut, että hän aiheutta kaikessa oikeastaan mitä hän on ja mitä hän tekee niin keskustelua ja suuria tunteita. Niiden suuresti rakastavien ja hänestö pitävien määrä on vain tässä vuosi vuodelta ja hetki hekeltä kasvanut. Et sä saat ihan rauhassa väitää noin, että minulta muka olisi joku yleinen mielipide hämärtynyt ja minä voin sanoa sulle, että ei todellakaan ole, mutta se ei sitten taas ole minun päätettävissä uskotko sinä minua vai et. Mutta silläpäs nyt ei taas toisaalta mulle ole mitään merkitystä uskotko vai et. |