Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tähdet tähdet kausi 3
1 2 3
jp8000
23.08.2016 09:51:02 (muokattu 23.08.2016 19:00:55)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään paljastetaan tuon ohjelman tämän kauden kilpailijat kello 12:10. Ohjelmahan alkaa maikkarilla su 2.10.
 
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/t … ahdet-artistit-paljastetaan/6035792
 
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
RockFanatic
23.08.2016 18:56:47 (muokattu 23.08.2016 18:57:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas, Mikko Alatalo, Eini ja Arttu Wiskari... kröhöm, voipi olla hyvinkin mielenkiintoinen kausi tuloillaan.
 
Janizio
03.09.2016 17:41:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RockFanatic: Jaahas, Mikko Alatalo, Eini ja Arttu Wiskari... kröhöm, voipi olla hyvinkin mielenkiintoinen kausi tuloillaan.
 
Veikkaan näin ennakkoon, että Arttu Wiskari tai Antti Ketonen vie kisan. Molemmat aika suosittuja ja ainakin Wiskari tosi rennon letkeä jätkä joka muuntuu pystyy vähän vetään kaiken näköistä et Wiskaria veikkaan suosikiksi tähän kisaan
 
jp8000
29.09.2016 21:39:29 (muokattu 29.09.2016 21:40:08)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nämä kappaleet kuullaan Tähdet, tähdet -avausjaksossa:
 
Arttu Wiskari: Bad Romance Lady Gaga
 
Johanna Försti: Roar Kate Perry
 
Mikko Alatalo: Rannalle TCT
 
Essi Luttinen: Only Girl Rihanna
 
Benjamin: Dont You Worry Child Swedish House Mafia
 
Eini: Madafakin darra Roope Salminen & Koirat
 
Antti Ketonen: Wake Me Up Avicii
 
Evelina: Chandelier Sia
 
Pete Parkkonen: Uptown Funk Mark Ronson
 
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/t … illa-tahdet-tahdet-starttaa/6092076
 
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
tender.insanity
30.09.2016 09:48:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jp8000:
Johanna Försti
Essi Luttinen
Benjamin
Antti Ketonen
Evelina

 
Jahas, pitääpä selvittää ketä nämä ovat.
 
LiemiKuutio
02.10.2016 22:49:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Jahas, pitääpä selvittää ketä nämä ovat.
 
Muut meikäläiselle kans uppo-outoja, mutta Johanna Försti on kyllä kovan luokan ammattilainen ja tullut vastaan joka puolella, mahtava laulaja. Ollut Sami Pitkämön Tanssii tähtien kanssa -bändissä ilmeisesti kaikki kaudet. Usein mennytkin ohjelman katselu pelkäksi bändin kuunteluksi ja ihailuksi.
 
Mielenkiintoinen ohjelma, jossa ihmisestä löytyy aivan uusia puolia. Eikös Irinakin muuttanut hieman musiikkityyliään tämän ohjelman ansiosta?
 
Eläkeläissoittaja
03.10.2016 06:49:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen kuultu aloitusgenre artisteineen ja biiseineen ei iskenyt tällaiseen vanhaan tanssimuusikkojäärään ollenkaan, mutta Pete Parkkonen oli mielestäni ehdottomasti paras.
Jatkoa seuraan toki mielenkiinnolla. Tuollaisia valtaosin tuohon genreen kuuluvia uuu aaa- melodiaköyhiä biisejä tekee osaava virka-aikanaan kymmenittäin. ( kohta v-tuilu alkaa minulle tästä kommentistani) ;-)
 
Janizio
03.10.2016 09:26:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle ihan täysi oudot oli Essi Luttinen ja Evelina. Evelinan arvas, että joku taas näitä nuoria joita nyt on tippunut mukaan musamarkkinoille vähän sieltä ja täältä.
 
Eilen niin kaikki oli minusta ihan kivoja vähintäänkin. En mä yhdestäkään esityksestä ainakaan niinku tylsistynyt. Toki siellä oli parempia ja vähän huonompia ja Peten minäkin nostaisin.
 
Tätä Evelina Sianin biisin suorituksen hehkutusta mä nyt en ihan ymmärrä. Ihan hyvä sekin, mutta ei nyt minusta kuitenkaan illan parhaimmistoa.
 
dixi19
03.10.2016 11:34:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janizio: Mulle ihan täysi oudot oli Essi Luttinen ja Evelina. Evelinan arvas, että joku taas näitä nuoria joita nyt on tippunut mukaan musamarkkinoille vähän sieltä ja täältä.
 
Evelina tuli itselle alunperin tutuksi jo The Voice of Finlandin ekalla kaudella, jossa mm. räppäsi Nicki Minajin biisiä ja veti muutenkin vallan mainiosti. Pääsi liveihin asti, mutta tipahti kait jossain niitten puolessa välissä veke.
 
Se ei tosin orastavaa uraa murentanut, sillä nykyisinhän nainen on kuunnelluimpia poppareita Suomessa ja sinkkujen streamausten yhteisluvut huitelee parissa kymmenessä miljoonasssa.
 
anomus.com
LiemiKuutio
03.10.2016 11:55:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eläkeläissoittaja: Eilen kuultu aloitusgenre artisteineen ja biiseineen ei iskenyt tällaiseen vanhaan tanssimuusikkojäärään ollenkaan, mutta Pete Parkkonen oli mielestäni ehdottomasti paras.
Jatkoa seuraan toki mielenkiinnolla. Tuollaisia valtaosin tuohon genreen kuuluvia uuu aaa- melodiaköyhiä biisejä tekee osaava virka-aikanaan kymmenittäin. ( kohta v-tuilu alkaa minulle tästä kommentistani) ;-)

 
Pete Parkkonen esitti aivan kuin biisi olisi ollut hänen omansa. Tykkäsin! Peteltä odotan itse eniten. Synnynnäinen esiintyjä. Mielenkiinnolla odottelee muita genrejä, koska tämä taisi olla se helpoin. Mitenkähän klassinen puoli onnistuu joltain Benjaminilta jne?
 
Evelinan muistankin nyt TVOF:sta hämärästi. Ei silloin erottunut oikein massasta omassa mielessä.
 
Eläkeläissoittaja
03.10.2016 13:10:54 (muokattu 03.10.2016 13:42:03)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LiemiKuutio: Pete Parkkonen esitti aivan kuin biisi olisi ollut hänen omansa. Tykkäsin! Peteltä odotan itse eniten. Synnynnäinen esiintyjä. Mielenkiinnolla odottelee muita genrejä, koska tämä taisi olla se helpoin. Mitenkähän klassinen puoli onnistuu joltain Benjaminilta jne?
 
.

 
Mielenkiinnolla jäämme odottamaan, mitä seuraa. En ala moittia sen kummemmin solisteja, jos joku genre heiltä meneekin ns. persiilleen.
 
Janizio
03.10.2016 13:14:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dixi19: Evelina tuli itselle alunperin tutuksi jo The Voice of Finlandin ekalla kaudella, jossa mm. räppäsi Nicki Minajin biisiä ja veti muutenkin vallan mainiosti. Pääsi liveihin asti, mutta tipahti kait jossain niitten puolessa välissä veke.
 
Se ei tosin orastavaa uraa murentanut, sillä nykyisinhän nainen on kuunnelluimpia poppareita Suomessa ja sinkkujen streamausten yhteisluvut huitelee parissa kymmenessä miljoonasssa.

 
Siis tää on se Tammenlaaksoko?
 
Se olikin se eka Voice of Finlandin kausi todella tasokas ns. leikkiä.
 
dixi19
03.10.2016 13:46:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janizio: Siis tää on se Tammenlaaksoko?
 
Jeps: https://open.spotify.com/track/4Xm6i7eZXc0GUGaUtf2NX4
 
anomus.com
Janizio
03.10.2016 14:55:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dixi19: Jeps: https://open.spotify.com/track/4Xm6i7eZXc0GUGaUtf2NX4
 
Aa okei! Ei oo oikein mun tyylistä musaa nää Robinien ja Evelinan jne. musa niin ei oo silleen jäänyt mieliin kun ei kuuntele, mutta arvostan, että on saanut hänkin hommansa toimimaan.
 
LiemiKuutio
04.10.2016 16:31:05 (muokattu 04.10.2016 16:32:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eläkeläissoittaja: Mielenkiinnolla jäämme odottamaan, mitä seuraa. En ala moittia sen kummemmin solisteja, jos joku genre heiltä meneekin ns. persiilleen.
 
No ei todella voikaan odottaa, että voisi onnistua kaikessa. Vaatii älyttömästi rohkeutta siirtyä pois omalta mukavuusalueeltaan. Viskari oli kyllä yllättävän hyvä, en mitenkään välitä artistista muuten, mutta tuossahan kuoriutui melkoinen laulaja. Ja viihdyttäjä. Tuli hyvälle mielelle. :)
 
Mulle tämä on hyvän mielen ohjelma. Nautin kovasti.
 
Janizio
04.10.2016 17:48:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LiemiKuutio: No ei todella voikaan odottaa, että voisi onnistua kaikessa. Vaatii älyttömästi rohkeutta siirtyä pois omalta mukavuusalueeltaan. Viskari oli kyllä yllättävän hyvä, en mitenkään välitä artistista muuten, mutta tuossahan kuoriutui melkoinen laulaja. Ja viihdyttäjä. Tuli hyvälle mielelle. :)
 
Mulle tämä on hyvän mielen ohjelma. Nautin kovasti.

 
Wiskarihan on tollainen rento hupi veikko. Ei yllättänyt mua yhtään, että hän on muutautumisykykyinen jne. Mä ajattelin ennakkoon, että Wiskari tulee olemaan yksi parhaimmista tässä kisassa
 
jp8000
05.10.2016 11:02:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seuraavaksi suomirokkia:
 
Nämä kappaleet kuullaan toisessa Tähdet, tähdet -jaksossa:
Arttu Wiskari: Riidankylväjä Don Huonot
Johanna Försti: Pimeyden tango Eppu Normaali
Mikko Alatalo: 1972 Anssi Kela
Essi Luttinen: Ei Maija Vilkkumaa
Benjamin: Autiotalo Dingo
Eini: Huuda! Haloo Helsinki
Antti Ketonen: Joutsenlaulu Yö
Evelina: Teuvo, maanteiden kuningas Leevi and the leavings
Pete Parkkonen: Rakkauden haudalla Sakari Kuosmanen/Jonna Tervomaa
 
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
Eläkeläissoittaja
05.10.2016 13:15:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jp8000: Seuraavaksi suomirokkia:
 
Nämä kappaleet kuullaan toisessa Tähdet, tähdet -jaksossa:
Arttu Wiskari: Riidankylväjä Don Huonot
Johanna Försti: Pimeyden tango Eppu Normaali
Mikko Alatalo: 1972 Anssi Kela
Essi Luttinen: Ei Maija Vilkkumaa
Benjamin: Autiotalo Dingo
Eini: Huuda! Haloo Helsinki
Antti Ketonen: Joutsenlaulu Yö
Evelina: Teuvo, maanteiden kuningas Leevi and the leavings
Pete Parkkonen: Rakkauden haudalla Sakari Kuosmanen/Jonna Tervomaa

 
Mielenkiintoista.
 
RockFanatic
05.10.2016 14:41:18 (muokattu 05.10.2016 14:44:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alatalo saattaa olla tässä genressä jonkin verran parempi kuin viime sunnuntain teknojumputusjutuissa. Toivotaan parasta...
 
LiemiKuutio
06.10.2016 21:13:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aikaisempien kausien perusteella voi päätellä, että mies voittaa kisan, ehkä sen takia että naiset on aktiivisempia äänestämään näissä miehistä karismaa. :)
 
Luulisin että Pete Parkkonen selviää finaaliin asti ja varmaan voittaakin. Vastassa taitaa olla Evelina. Viime vuonna tosin veikkasin Jarkko Aholaa (oma lempparini) voittajaksi mutta toisin kävi.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «