Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Basso ja vahvistin hakusessa
1
musta kissa
29.08.2016 23:58:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heipä vaan kaikille! On koittanut soittovermeiden kauttaaltaan uusiminen. Olen aina keskittynyt välineiden sijaan lähinnä soittamaan ja nyt hoksasin, etten juurikaan tiedä mistään mitään.
Siis:
- hakusessa itse basso ja vahvistin+kaappi, tai kombo.
- Budjetti 1000 €
- Tulisi olla riittävän monipuolinen (renkutuksesta kevyeeseen tanssimusaan).
 
Mitä näilla kriteereillä kannattaisi lähteä haistelemaan?
 
Funkånaut
30.08.2016 00:27:12 (muokattu 30.08.2016 00:28:17)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siihen, mikä basso sopii eniten näppiin, on mahdoton vastata. Käytettynä budjettiin sopiva mieluinen on paras lähtökohta. Melko pitkälti ritsalla ku ritsalla voi soittaa kaikkia genrejä.
 
Paukut pistäisin varmaan käytettyyn hyvään kaappiin. Vahvaripuolella on sit omasta mausta kiinni, mitä haluaa. Itse varmaan ottaisin jonkun käytetyn näppärän kombon ja kaapin kaveriksi, mutta joku muu varmaan lähtisi nupista + kaapista liikkeelle.
 
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
anapena
30.08.2016 02:09:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos lähtisin nyt itselle hakemaan jotain tonnilla, niin harkitsisin 5sadan Fenderpresaria ja 5sadan SWR-combopakettia. Molemmat löytyivät tori-osaston alkupäästä pienellä kelaamisella. Onhan siellä muutakin toki.
 
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
jukkajylli
30.08.2016 03:11:06 (muokattu 30.08.2016 03:21:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

.......................................... Mä yritin sanoa jotain järkevää. Turha toivo..
 
Stidi alla.
hollstro
30.08.2016 07:58:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: Jos lähtisin nyt itselle hakemaan jotain tonnilla, niin harkitsisin 5sadan Fenderpresaria ja 5sadan SWR-combopakettia. Molemmat löytyivät tori-osaston alkupäästä pienellä kelaamisella. Onhan siellä muutakin toki.
 
Tällä minäkin alottaisin
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
anapena
30.08.2016 13:51:19 (muokattu 31.08.2016 00:57:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jukkajylli: .......................................... Mä yritin sanoa jotain järkevää. Turha toivo..
 
Onhan tuo aloitusviesti aika lavea. Kuha jotain heitin...tolla rahalla saa jo jotain järkevää. Meinasit varmaan jotain nonfenderiä? Onhan niitä vaikka ja miten, ite vaan innostuin noista ensimmäiseksi.
 
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
Supercolio
01.09.2016 08:50:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos nyt mielipiteitä haetaan, niin mä lähtisin liikkeelle hyvästä bassosta. Kriteerit menis mulla seuraavasti:
 
Hyvä soittotatsi
Hyvä soundi
Hyvän näkönen
 
Käytettynä lähtisin etsimään, koesoittoa pitää vaatia.
 
Bassovahvareista sen verran että osta laatumerkki ja hifistele soundieroja kun tiedät enemmän. Laatumerkin ostamalla ei ainakaan vehkeet hajoa ja jos et nyt osaa sanoa mitä haluat niin enpä osaa sanoa siihen mitään. :) Hartken ja warwickin kamoja liikkuu pilkkahintaan, hyviä ovat.
 
Mun mielest.
 
- J-P
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «