Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Duesenberg Dragster Blonde
1
korsu
30.08.2016 01:25:38 (muokattu 30.08.2016 01:27:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Duoda. Satuin tuollaisen kitaran itselleni Puistobluesin arvonnan kautta nelisen vuotta takasin saamaan. Heti totesin että nyt tosissaan tuli helmiä sioille. Kovinkaan hääppönen soittelija en ole koskaan ollut, mutta nyt ei pitäisi olla vehkeistä kiinni ;) Elämäntilanne nyt vasta antaa tilaa paremmin syventyä asiaan..
Sitä vaan tässä viisaammilta tahtoisin kuulla, että onko tuo oikeasti hintansa(OVH~1100€) arvoinen?
Tuolla rahalla saisi aikas hyvän Fenderin tai Gibsonin. Ei sillä, ei valittamista. Mutta oikeesti.. ;)
 
sustain65
31.08.2016 18:48:58 (muokattu 31.08.2016 18:49:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

korsu: Duoda. Satuin tuollaisen kitaran itselleni Puistobluesin arvonnan kautta nelisen vuotta takasin saamaan. Heti totesin että nyt tosissaan tuli helmiä sioille. Kovinkaan hääppönen soittelija en ole koskaan ollut, mutta nyt ei pitäisi olla vehkeistä kiinni ;) Elämäntilanne nyt vasta antaa tilaa paremmin syventyä asiaan..
Sitä vaan tässä viisaammilta tahtoisin kuulla, että onko tuo oikeasti hintansa(OVH~1100€) arvoinen?
Tuolla rahalla saisi aikas hyvän Fenderin tai Gibsonin. Ei sillä, ei valittamista. Mutta oikeesti.. ;)

 
Minä en tiedä juuri tuosta mallista, mutta ainakin minulla oleva Duesenbergin StarPlayer TV+ on todella laadukas ja hyvä soitin.
 
Kaipa se pitää soittajan itse tietää onko soitin hintansa arvoinen?
 
Googlen käyttö tuotti esim. seuraavan osuman:
https://kitarablogi.com/2012/05/24/ … berg-dragster-starplayer-tv-outlaw/
 
Positiivisia juttujahan tuolla näyttää Dragsterista olevan.
 
hallu
31.08.2016 20:37:05 (muokattu 31.08.2016 20:39:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No makuja on monia, mutta laadullisesti Duesenbergit ovat kyllä ensiluokkaisia kitaroita. Itse kelpuuttaisin minkä tahansa niistä koska tahansa. Eli joo, on se hintansa väärti.
 
E: piti listä tuosta "helmiä sioille" kommenttiin, että et sinä mikään sika ole :-). Opettelet soittamaan sitä ja teet sillä tavalla oikeutta hienolle työkalulle. soittamista varten ne on tehty ja mikään kitara ei ole liian hieno kenellekään :-).
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
sustain65
31.08.2016 21:06:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu:
E: piti listä tuosta "helmiä sioille" kommenttiin, että et sinä mikään sika ole :-). Opettelet soittamaan sitä ja teet sillä tavalla oikeutta hienolle työkalulle. soittamista varten ne on tehty ja mikään kitara ei ole liian hieno kenellekään :-).

 
Juuri noin! +
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «