Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 5100 101 102 103 104419 420 421 422 423
Aakoo
31.08.2016 15:18:08
tuskiz: Kaularaudan levyn ja tallan säätöruuvien perusteelta korealaista/kiinalaista tuotantoa, FV62. Sätköt varmaan paljastaa lisää. http://www1.odn.ne.jp/tokaigakki/products/traditional/fv62.html

Kiitos! Made in Korea tosiaan lukee kaulan päässä. Kitara on hurjan kevyt, ja vähän kaulapainoinen, vaahterakaula selittäisi balanssin. Tutkin sähköt jahka löydän aikaa.
Haeroe
31.08.2016 22:13:45

Ja tällä kertaa vielä oikealla kitaralla elikkäs stratolla...

Tästäpä päästään hyvänä aasinsiltana siihen, että hankin tänään uuden oikean kitaran eli Straton. Kyseessä on Fenderin American Deluxe Stratocaster 1997 ruusupuuotelaudalla eli nyt noita on kaksi. Tämä uudempi on aika paljon vanhempi ja sen verran eri spekseillä, että pystyi itselleen perustelemaan hankinnan. Rouvalle en edes yritä perustella, koska se on meistä se viksumpi.

1997 tuota mallia ei vielä virallisesti tehty, mutta tämä on siirtymämalli Plussasta Deluxeen. Satula ja kielilohjaimet ovat Plussaa, mutta talla etc. ovat Deluxea. Olisko tämä nyt tässä?
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
Shredator
01.09.2016 18:34:27

Two Notes Torpedo Live....

Jää vain yksi sana sanottavaksi; WOW!
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Joees
01.09.2016 19:00:36
Laulava Kylätohtori: Lovepedal Bonetender. Onpas pikatestillä huikea pikku purkki. Ja toimii stratolla kuin unelma. BenderTool oli myös huisi peli, mutta toimi parhaiten Les Paulilla, siksi sai mennä...

Mutta ihan yllätyksenä tämän hyvyys ei tullut, koska mulla oli testissä tämä joskus jäsen msm40:ltä. Kiitokset vaan msm40:lle. Bongasin torilta hienon valkoisen version, ostin, maalailin suuria odotuksia, olin jo varma, että pettymys on väistämätön, mutta ei. Lunasti odotukset. Ja tällä kertaa vielä oikealla kitaralla elikkäs stratolla...

Oon varmasti testannut kyseistä pedaalia kyseisellä henkilöllä mutta ei mitään muistikuvaa. Eli siis ihan paska.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Laulava Kylätohtori
01.09.2016 19:03:44
Joees: Oon varmasti testannut kyseistä pedaalia kyseisellä henkilöllä mutta ei mitään muistikuvaa. Eli siis ihan paska.

Loogista kieltämättä... :D
They pass too much electricity. -SRV
hallu
01.09.2016 19:34:38
Laulava Kylätohtori: Lovepedal Bonetender. Onpas pikatestillä huikea pikku purkki. Ja toimii stratolla kuin unelma. BenderTool oli myös huisi peli, mutta toimi parhaiten Les Paulilla, siksi sai mennä...

Mutta ihan yllätyksenä tämän hyvyys ei tullut, koska mulla oli testissä tämä joskus jäsen msm40:ltä. Kiitokset vaan msm40:lle. Bongasin torilta hienon valkoisen version, ostin, maalailin suuria odotuksia, olin jo varma, että pettymys on väistämätön, mutta ei. Lunasti odotukset. Ja tällä kertaa vielä oikealla kitaralla elikkäs stratolla...

Stratolla vaan ei voi mennä metsään :-D sen kanssa toimii kaikki...... vaimokin näyttää kauniimmalta stratokaulassa :-D
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
Joees
01.09.2016 19:40:11
Laulava Kylätohtori: Loogista kieltämättä... :D

Oon huono kamarunkku ja pedaalit eritoten ei jää ikinä mieleen. Tai siis yleensä ei jää muuten kuin korkeintaan nimeltään. Joskus harvoin joku jää mieleen niin sillonhan sen on pakko olla hyvä.

Kiva niitä on silti testailla.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
RaskasMielinen
01.09.2016 22:19:05

Shredator: Two Notes Torpedo Live....

Jää vain yksi sana sanottavaksi; WOW!

Onnittelut erinomaisesta hankinnasta :)
Jack of all trades - master of none
Shredator
01.09.2016 23:19:30

RaskasMielinen: Onnittelut erinomaisesta hankinnasta :)

Tämä on kyllä huhhuh. Harvoin sitä soittaa yhdeltä istumalta 4-5 h. Voisi oikeastaan siirtää kaappeja eläkkeelle tuon takia :)
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
darrell
02.09.2016 11:45:57 (muokattu 02.09.2016 12:01:02)
Hahaa! Onneksi olkoon 10 vuotiaalle!
Alkuperäinen ketju (jatkoketjuineen) alkoi päivälleen 10 vuotta sitten (aloitettu 02.09.2006 16:26:27).

https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=131741

Ostamalla ei kitarakama maailmasta lopu, joten ennustan pitkää ikää antoisalle hehkutukselle.

Päivän kunniaksi napostelin torilta Mad Professor Fire Red Fuzzin HW-versiona.
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
Speedking
02.09.2016 20:03:59
http://glguitars.com/instruments/Tr … rs/ASAT_Deluxe_Carved_Top/index.asp

Tollane musta lähti eilen matkalle tännäpäin. Ens viikolla pääsee ekat soitot ottamaa. Ja näin jälkiviisaana ois pitäny kans ottaa samaan syssyyn toi TC Electronicin Vortex-flänkky..mutnoh.
steelduck
05.09.2016 09:03:15

Kamaruletti pyörähti ja tallista lähti 1987 JCM800 2204:nen ja 4x12 kaappi ja tilalle tuli Custom Shop '56 Dakota-Red re-issue NOS Stratocaster Custom Ordered 9.5" Fingerboard Radius Dunlop 6105 nauhoilla.

Tänään kotitoimistolla sitten tuuttasin hetken napit kaakossa tuolla Stratolla tuohon Bluetone Swindlerin "fender-clean-kanavaan" jota vähän vauhditettu Fulltonen OCD boostilla ja väliin hitunen Belle Epoch delaytä. Tuommoiset matalatehoiset "50s" mikit stratossa... puhdasta rakkautta!! Hallelujaa...
Juzpe
05.09.2016 12:00:28

Larrivee D-03:n pelastin pois kuleksimasta.
Töissä "Oikeasti muusikot panee vain kaikkein parhaita naisia" - Laulava Kylätohtori
Gabe
05.09.2016 13:19:17
Juzpe: Larrivee D-03:n pelastin pois kuleksimasta.

Onko laadukas? Olen tuota mallia aina välillä katsellut sillä silmällä...
"Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen."
Juzpe
05.09.2016 13:42:07

Gabe: Onko laadukas? Olen tuota mallia aina välillä katsellut sillä silmällä...

Kyllä mää ihan tykkäsin. Oli toki kyllä edukkaaseen hintaan ja satuin oleen sopivasti helsingin reissulla muutenkin niin natsas kaupankäynti kivasti. Myyjäkin oli ihan sattumalta kaverin siskonmies. Kovaääninen ja kirkassointinen toi on mun J-100 gibaan verrattuna, mutta soundi o hyvä ja melko rikas.
Töissä "Oikeasti muusikot panee vain kaikkein parhaita naisia" - Laulava Kylätohtori
Gabe
05.09.2016 14:18:32
Juzpe: Kyllä mää ihan tykkäsin. Oli toki kyllä edukkaaseen hintaan ja satuin oleen sopivasti helsingin reissulla muutenkin niin natsas kaupankäynti kivasti. Myyjäkin oli ihan sattumalta kaverin siskonmies. Kovaääninen ja kirkassointinen toi on mun J-100 gibaan verrattuna, mutta soundi o hyvä ja melko rikas.

Kuulostaa kyllä hyvältä. Sellaista pienempää Larrya olen lyhyesti kokeillut ja se oli ainakin tosi hyvä. Pitää ottaa tarkempaan syyniin.
"Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen."
Juzpe
05.09.2016 14:25:04

Gabe: Kuulostaa kyllä hyvältä. Sellaista pienempää Larrya olen lyhyesti kokeillut ja se oli ainakin tosi hyvä. Pitää ottaa tarkempaan syyniin.

Lyhyesti luonnehtisin sanoin: Pikkasen paremman luokan asiallinen perusharja. Ei mikää Paasonen, muttei mikään markan pahvilootasoundikaan.
ÄrGee
05.09.2016 20:57:17
Elixirin 10-52 settejä Kitarapajalta kaksi kappaletta, sen jälkeen 3sigma audion Engl 412 kaappimallinnukset kitaralle ja Mesa Powerhouse bassolle. Suosittelen noita kaikille digimiehille.
Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi.
TTV
05.09.2016 21:02:05
Poistin eilen torilta Seymour Duncanin zebra '59 setin ja pamautin kiinni ESP Eclipse II FT kepukkaan originaalien nikkelikuoristen JB+'59 tilalle. Kitarasta tuli kauniimpi ja saundiltaan tasapainoisempi, säröä ja erottelevuuttta riittää, muttei mistäännkohtaa liikaa. Mainio päivitys itelle ja joku saa nyt hyvän Duncan setin pilkkahintaan Torilta :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)