Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vili Selkäinaho : Nautinnollista (Metalli)
1
Demostudio
29.08.2016 17:35:28
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Vili Selkäinaho
Kappaleen nimi: Nautinnollista
 
Genre: Metalli
 
URL: https://soundcloud.com/i-know-why-1/metal-clip-1 (Mp3)
 
Biisi idea, jota oon tässä nyt vuoden väänneskelly kotonani silloin tällöin. Paljon on tullu kaikkea uutta ja hienoa opittua jo ja nälkä kasvaa syödessä.... Olis hieno kuulla mitä muut on mieltä, ehkä jonkun kokeneemman tekijän mielipiteitä, muutoksia tai lisäyksiä. Myöskin äänipuoleen ois hieno saada vinkkejä että miten saisi ehkä hieman pehmeämmän kuuloisen mutta silti lujaa iskevän. Kappaletta ei ole masteroitu ollenkaan eli se on vain Mix Bussin kautta vedetty ja mixailtu niin miten itse sen näen olevan suurinpiirtein kohillaan. Myöskin kritiikkiä saa antaa kunhan ei ihan kuitenkaan haukuttaisi lyttyyn on sen verran kuitenkin parasta yritetty niin ei ihan mukavin homma olisi jos joku tuon aivan lyttyyn haukkuisi. Kiitos jo etukäteen jos jaksoit kuunnella edes hetken aikaa!
 
jannu
29.08.2016 17:42:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No päällimmäisenä tulee mieleen, että jokin oikeasti kantava melodinen idea voisi olla ihan hyvä juttu. Nyt tuo tuntui lähinnä biisin taustalta, eikä niinkään biisiltä.
 
Onko tähän tulossa ihmisääntä ja jos, niin millaista? Ja tälläkin viittaan samalla tuohon ekaan kommenttiini.
 
"You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti
-Wili-
29.08.2016 18:55:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: No päällimmäisenä tulee mieleen, että jokin oikeasti kantava melodinen idea voisi olla ihan hyvä juttu. Nyt tuo tuntui lähinnä biisin taustalta, eikä niinkään biisiltä.
 
Onko tähän tulossa ihmisääntä ja jos, niin millaista? Ja tälläkin viittaan samalla tuohon ekaan kommenttiini.

 
Joo kyllä siis on laulaja hakusessa ja itse olen kanssa harrastanut laulamista jo jokusen vuoden jos toisenkin että kun saan vaan sanotukset tehtyä ja äänen kohilleen niin jossen laulajaa löydä niin sillon itse teen. Itse olen erittäin samaa mieltä että erittäin taustamusiikkiseksi jää. Mutta ajan kanssa virrestä parempi! Kiitos vastauksestasi!
 
-Wili-
30.08.2016 17:02:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: No päällimmäisenä tulee mieleen, että jokin oikeasti kantava melodinen idea voisi olla ihan hyvä juttu. Nyt tuo tuntui lähinnä biisin taustalta, eikä niinkään biisiltä.
 
Onko tähän tulossa ihmisääntä ja jos, niin millaista? Ja tälläkin viittaan samalla tuohon ekaan kommenttiini.

 
Ja tosiaan jäi huomaamatta tuo millaista, eli suunnitelmissa on että ihan mörinää niin brutaalina kun se vaan menee. Mutta saa nyt nähä miten saa ton lähtemään käyntiin kun oma ääni ei siihen sovi menee nuotit niin sellaselta kohalta ettei saa jotenkin vaan ääntä mitenkään istumaan sinne.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «