Aihe: The 69 Eyes - Lost Boys
1
ozz3
06.06.2004 19:27:44
Mitäs te olette mieltä Kuudenkymmenenyhdeksän Silmän uudesta singlestä? Minusta se on parasta mitä 69 Eyes on vähään aikaan levyttänyt, kunnon gootti meininkiä..
"In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you."
kurdt
06.06.2004 20:50:02
Minusta oli aika heikko veto. Pohdittiinkin tuossa jo, että nämä saatavat olla 69 Eyessille lopun alkua. Sen verran heikkoa kamaa oli viime levykin.
Nimismies
06.06.2004 20:57:53
Yllättävän hyvä tämän bändin biisiksi. Ei tätä tulisi ostettua, mutta enpä sulje radiota jos kohdalle osuu.
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
sepeli
07.06.2004 14:29:22
Yllättävän hyvä tämän bändin biisiksi.

Tätä mieltä olen suunnilleen minäkin. Ensi kertaa kuullessani luulin että siinä lauletaan "LOST BORIS!1"
"Tähän en tietoisesti pyrkinyt!" -Aku Ankka
Henko
07.06.2004 19:51:34

Goottimeininkiä? En oo kyllä tota uusinta sinkkua kuullu mutta tässä on bändi mikä on viimeisen viiden vuoden aikana vetänyt pahasti lokaan kaien minkä itse aikaisemmin mielsin gootiksi. Rumban haastattelun perusteella bändi vielä liehittelee kai laajempaa yleisöäkin sanomalla että tulevalla levyllä tulee olemaan "Misfits kalloa, rytinää ja nyrkkiä". Kuulemma sen sinkun kansikin tähän jo viittaa. 69 Kivestä on hirveintä paskaa. Musiikillisestikin.
Horror Sweet Horror.
-memmu-
08.06.2004 18:16:08
muitanko oikein... soittiko kuusysit tuon kyseisen biisin viime kesän tuskassa?
elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti...
Nightwish
08.06.2004 20:57:45
Koko bändi niin täynnä esittämistä että ärsyttää koko touhu.Jospa Jussi yrittäis rummuttamisen sijasta aikuistua ja käyttäytyä kuin kolmekymppinen mies ja Jyrki vois keskittyä siihen kemistin hommaan teennäisen laulun sijasta.Muista puhumattakaan,prkl.
jackcrow
09.06.2004 01:32:06
Tunnustan kyllä että olen aikonaan pitänyt bändistä aivan perkeleesti. Wrap your... oli/on kyllä niin kova levy että oksat pois. Tapasinkin tuolloin blondin jussi69:sin ;)
ghuul
09.06.2004 14:21:36
Ihan ok:han tuo Lost Boys oli. Tuo voisi olla todella menevä jos ei tulisi välillä melkein paha olo tuosta lauluäänen vääntelystä. On näillä parempia biisejä mutta myös rutosti huonompia.
Vain runoilija.
meiju
09.06.2004 14:26:18 (muokattu 09.06.2004 14:28:56)
kunnon gootti meininkiä...

Mun mielestä tästä rupee gootti oleen aika kaukana. Niinhän ne on itekkin sanonu, että nyt jää gootti vähän vähemmälle ja tehään rokimpaa. Täytyy mun kyllä myöntää, että mä oon aika fani. Ensin mä yllätyin ton singlen erilaisuudesta verrattuna vanhempaan materiaaliin, mutta sitten totesin, että hei tää onkin hyvä!
Ja Piina Jatkuu...
-Mickill-
09.06.2004 20:32:18
Tunnustan kyllä että olen aikonaan pitänyt bändistä aivan perkeleesti. Wrap your... oli/on kyllä niin kova levy että oksat pois.

Totta, Wrap Your Troubles In Dreams on ihan vitun hyvä levy. Wasting The Dawnilla ruvettiinkin sitten menemään vähän jo synkempään (tässä tapauksessa huonompaan) suuntaan. Ei nää uudetkaan nyt ihan paskoja ole mutta vähän on kyllä ankeeta menoa mun mielestä kun niitä rupeaa vertaamaan noihin vanhoihin meneviin Bumpiin, Savageen ja Wrappiin.
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
Tympee Huttunen
09.06.2004 22:12:29
En ole tuota biisiä kuullut. Mieli tekisi kyllä. On 69eyes muuten kyllä ihan ok. Livenä on tullu parisen kertaa katsastettua ja hyvinhän ne hitit toimii. En kyllä levyjä ainakaan vielä omista.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
jackcrow
10.06.2004 01:33:13
Bump`n`grind on kyllä taas aika kamalaa. "voodoo queen, black magic for EXTASIII" ;D
Rattata
10.06.2004 07:57:34
Mä en paljoo eroa huomannut uusimpiin biiseihin. Aika sama meininki näyttää jatkuvan, otetaan varman päälle. Ite henkilökohtasesti pidän laulajasta, mutta biisit on mitäänsanomattomia. Vähän vaihdetaan melodiaa ja that's it.
"Kato, tossa!" "Missä?" "Tuossa! Kato!" "No niinpä onkin!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)