tuskiz 28.08.2016 12:18:20 | |
---|
Joudut hyvin pitkälti purkamaan ne mikit jos tahot selvittää onko ne alkuperäset, Fenderhän itse tekee reproduktioita jotka ei kuitenkaan ole sama asia kuin ulkoisen näön puolesta. Muiden osien puolesta tommoset takuut on tosiaan vähän kyseenalaisia koska vaikka ne osat näyttäiski paskasilta suoraan 70-luvulta ne voi silti olla 2010-luvulta mutta vaan relikoitu. Sans mikit varmaan aika sama kuitenkin miettiä tollasia jossei ole erikseen tarvis epäillä etteikö joku olis aitoa. Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen. |
Sarko 28.08.2016 12:36:18 | |
---|
Walaise willeä "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Luuviulu 28.08.2016 12:42:28 | |
---|
Ostin koko 2400e maksaneen kepin VAAN Originaalien CuNiFe -mikkien takia. Jote se mikkien originaalius selvitetään nyt sitten! -Onko Turus joku ammattilainen, tai muutenvaan pätevä (Mikki-Mies), joka TAATUSTI saa selvil onko ne originaalit vai ei??? Voi tulla vaikka mun luo kylään ja tarkistaa samalla, kun juo kahvia ja voin pari kymppiä maksaa vaivasta? Tarttisin muutenkin mikki-modauksiin apua,ni modauksist voin maksaa enemmänkin, mut VAAN asiansa osaavat modaajat on tervetulleita siihen hommaan ja onhan toi Tele NYT sit hyvä tarkistaa, koska takuuta oli vuosi, josta siitäkin on jo viikko kulunut, ni en halua todeta niit feikeiksi vuoden jälkeen.......! -Ottakaapa rohkeasti yhteyttä!!!! :) Voin myös hakea ja viedä takas kotiis sunt, jos et omista autoa :) Ny o soundit kohillaan!! Ainakin joskus ja melkein, sano! :) |
73nd3r 28.08.2016 12:54:54 | |
---|
tuskiz: Joudut hyvin pitkälti purkamaan ne mikit jos tahot selvittää onko ne alkuperäset, Fenderhän itse tekee reproduktioita jotka ei kuitenkaan ole sama asia kuin ulkoisen näön puolesta.Höpöhöpö. Originaali-WRH:t on kaiken muun paitsi kuoren suhteen ihan erilaiset kuin reissuet. Johdotus jo paljastaa kummasta on kyse. Kuvassa ylempi = originaali, alempi = reissue. http://curtisnovak.com/pickups/repairs/WRHB-ri/5.jpg |
Eiköhän Kitarapajaan voi luottaa näissä asioissa. Siellä on maan paras asiantuntemus vintage-kitaroista ja niillä on tapana avata ja tsekata myytävät soittimet. Tietysti voit tarkastuttaa mikit toisellakin henkilöllä, jos se tuo mielenrauhan. In Finland we have this thing called "diu diu". |
high_society 28.08.2016 13:33:01 | |
---|
Vittu et löytyy avutonta sakkia. |
high_society 28.08.2016 13:37:36 | |
---|
Sarko: Walaise willeä On kaveri SEN verran walkonen jo kaikesta walaistuksesta. |
tuskiz 28.08.2016 13:42:20 | |
---|
73nd3r: Höpöhöpö. Originaali-WRH:t on kaiken muun paitsi kuoren suhteen ihan erilaiset kuin reissuet. Johdotus jo paljastaa kummasta on kyse. Kuvassa ylempi = originaali, alempi = reissue. http://curtisnovak.com/pickups/repairs/WRHB-ri/5.jpg Noniin, eikun vaan mikit irti kepistä. Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen. |
naavanka_ 28.08.2016 13:53:34 | |
---|
tuskiz: Noniin, eikun vaan mikit irti kepistä. Kitaraa ei koskaan saisi purkaa, taikapölyt karkaa. |
tuskiz 28.08.2016 14:00:39 | |
---|
naavanka_: Kitaraa ei koskaan saisi purkaa, taikapölyt karkaa. Jos on paska soittamaan muutenkin niinkuin minä, niin kaikki kitarat saa purkaa kuten oon tehnytkin. Täältä voi siis tulla hakemaan karanneita maagisia kitarahaltioita. Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen. |
Laulava Kylätohtori 28.08.2016 15:01:40 | |
---|
naavanka_: Kitaraa ei koskaan saisi purkaa, taikapölyt karkaa. Tämä on totta. Jos purat kitaran tai irrotat mikit, niin et ehkä koskaan enää saa kasattua sitä juuri niin kuin se oli. Ja saundi on ikuisesti menetetty... They pass too much electricity. -SRV |
Sarko 28.08.2016 15:13:06 | |
---|
Jos liimaa wanhoja pennin kolikoita kitaran mikkirouttauksiin niin tone paranee ja keskiyöllä SRV tulee opettamaan väsyneimmät bluesrock-likit kitaran omistajalle lähimpään alikulkutunneliin. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Lifelover 28.08.2016 15:35:17 | |
---|
No jos ihan vakavasti puhutaan, niin vanhoja mikkejä saa irroitella ainoastaan asiaan perehtynyt sähköalan ammattilainen. Eli kitara kannattaa viedä läheisimpään valaisinliikkeeseen. Voihan sen tietysti itsekin tehdä jos uskaltaa, kunhan muistaa suojamaadoittaa kitaran ensin mutta VAIN jos mikkejä ei ole erotettu galvaanisesti muusta elektroniikasta. One who treats difficulties as the normal state of affairs will never be discontented. |
p130 28.08.2016 15:56:34 | |
---|
73nd3r: Höpöhöpö. Originaali-WRH:t on kaiken muun paitsi kuoren suhteen ihan erilaiset kuin reissuet. Johdotus jo paljastaa kummasta on kyse. Kuvassa ylempi = originaali, alempi = reissue. http://curtisnovak.com/pickups/repairs/WRHB-ri/5.jpg Japaniversion pohja on samanlainen kuin originaalin, johto tosin on muovikuorinen mutta senhän voi vaihtaa. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Luuviulu 28.08.2016 17:22:09 (muokattu 28.08.2016 17:33:05) | |
---|
Hei "high_society"! Tiedoksi; Olen n.95% VAAN akustisen soittaja ja mua ei paljoa kiinnosta sähkikset, mutta silti kaikki musakamat mitä ostan, on oltava laadukasta, oli sitten akustinen, sähkis, vahvari, yms jne... -Ja jos tarviin kysymyksiini apua, niin tämän olen todennut mukavaksi ja hyväksi paikaksi saada neuvoja, mutta valitettavasti aina toisinaan ihminen, jolla on sunkaltainen luonne tulee ikävästi vittuilemaan. Esim; Mitä ihmettä mun ulkonäköni kuuluu kysymyksiini??? Jos keksit vastauksen, (jota mä en keksi), että "mil taval ulkonäköni liittyy kysymyksiini", niin kerro ihmeessä???! :) Samalla, kun kiinnitit huomion sarkastisesti TURHAAN asiaan, kertoo paljon sinun "valaistuneesuudestasi" ja myös sen asian, että (olet vaan "piip")...... :D Tiedoksesi, että se mitä mun ulkonäkööni tulee, niin älä anna sen "valaistukseni" tuoman vaikutelman pettää, kyllä mulla oli (hyvin valaistuksin) valvotuissa olosuhteissa, niin toimistossa n.24h kestävä ja 3 eri päivänä suoritettu "Valaistumisen taso-koe" niin 121. ...Mensaan pääsee 130 "valaistuneisuudella" ja tiedoksi myöskin, että keskimäärin Suomalaisen miehen "valaistumisen taso on n.100-105, mutta saimpa mä kyllä koulussa 3 stipendiäkin jo lapsena..." -Sähköopin tunneilta on kyllä sit jo lähes 20v, niin sähköasioista en paljon mitään muista. -Tässä vaiheessa sinä voitkin vaikka mennä harjoittelemaan oikeinkirjoitusta, kun nikkisi perustuu Porter Steelen kipaleeseen, joka kirjoitetaan High Society, niin olet TAAS "valaistuneempi". -Ja kuvassa oleva jää + lumi nyt vaan on valkoista. Muista, että jos näet keltaista lunta, niin ainakin yleensä siihen on sitten kustu. -Jos muistat tuon, niin olet YHÄ "valaistuneempi"... :) -Ps. Kerro terveisiä itelles. Ny o soundit kohillaan!! Ainakin joskus ja melkein, sano! :) |
Sarko 28.08.2016 17:33:08 | |
---|
Luuviulu: Hei "high_society"! Tiedoksi; Olen n.95% VAAN akustisen soittaja ja mua ei paljoa kiinnosta sähkikset, mutta silti kaikki musakamat mitä ostan, on oltava laadukasta, oli sitten akustinen, sähkis, vahvari, yms jne... -Ja jos tarviin kysymyksiini apua, niin tämän olen todennut mukavaksi ja hyväksi paikaksi saada neuvoja, mutta valitettavasti aina toisinaan ihminen, jolla on sunkaltainen luonne tulee ikävästi vittuilemaan. Esim; Mitä ihmettä mun ulkonäköni kuuluu kysymyksiini??? Jos keksit vastauksen, (jota mä en keksi), että "mil taval ulkonäköni liittyy kysymyksiini", niin kerro ihmeessä???! :) Samalla, kun kiinnitit huomion sarkastisesti TURHAAN asiaan, kertoo paljon sinun "valaistuneesuudestasi", ja myös sen asian, että (olet vaan "piip")...... :D Tiedoksesi, että se mitä mun ulkonäkööni tulee, niin älä anna sen "valaistukseni" tuoman vaikutelman pettää, kyllä mulla oli (valaistuksin) valvotuissa olosuhteissa toimistossa n.24h kestävä ja 3 eri päivänä suoritettu "Valaistumisen taso" niin 121. ...Mensaan pääsee 130 "valaistuneisuudella" ja tiedoksi myöskin, että keskimäärin Suomalaisen miehen "valaistumisen taso on n.100-105, mutta saimpa mä kyllä koulussa 3 stipendiäkin jo lapsena..." -Sähköopin tunneilta on kyllä sit jo lähes 20v, niin sähköasioista en paljon mitään muista. -Tässä vaiheessa sinä voitkin vaikka mennä harjoittelemaan oikeinkirjoitusta, kun nikkisi perustuu Porter Steelen kipaleeseen, joka kirjoitetaan High Society, niin olet TAAS "valaistuneempi". -Ja kuvassa oleva jää + lumi nyt vaan on valkoista. Muista, että jos näet keltaista lunta, niin ainakin yleensä siihen on sitten kustu. -Jos muistat tuon, niin olet YHÄ "valaistuneempi"... :) -Ps. Kerro terveisiä itelles. Asia kunnossa. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
tuskiz 28.08.2016 17:34:51 | |
---|
Tämähän meni nopeasti hauskaksi, saisinko kuulla lisää turkulaisesta valaistumisesta? Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen. |
high_society 28.08.2016 17:40:48 | |
---|
tuskiz: Tämähän meni nopeasti hauskaksi, saisinko kuulla lisää turkulaisesta valaistumisesta? Jos kaks turkulaista virtuaali vihaa toisiaan, ni ei ulkomaalaiset siihen sovi soosaamaan.=) |
high_society 28.08.2016 17:48:56 | |
---|
Luuviulu: Hei "high_society"! Tiedoksi; Olen n.95% VAAN akustisen soittaja ja mua ei paljoa kiinnosta sähkikset, mutta silti kaikki musakamat mitä ostan, on oltava laadukasta, oli sitten akustinen, sähkis, vahvari, yms jne... -Ja jos tarviin kysymyksiini apua, niin tämän olen todennut mukavaksi ja hyväksi paikaksi saada neuvoja, mutta valitettavasti aina toisinaan ihminen, jolla on sunkaltainen luonne tulee ikävästi vittuilemaan. Esim; Mitä ihmettä mun ulkonäköni kuuluu kysymyksiini??? Jos keksit vastauksen, (jota mä en keksi), että "mil taval ulkonäköni liittyy kysymyksiini", niin kerro ihmeessä???! :) Samalla, kun kiinnitit huomion sarkastisesti TURHAAN asiaan, kertoo paljon sinun "valaistuneesuudestasi" ja myös sen asian, että (olet vaan "piip")...... :D Tiedoksesi, että se mitä mun ulkonäkööni tulee, niin älä anna sen "valaistukseni" tuoman vaikutelman pettää, kyllä mulla oli (hyvin valaistuksin) valvotuissa olosuhteissa, niin toimistossa n.24h kestävä ja 3 eri päivänä suoritettu "Valaistumisen taso-koe" niin 121. ...Mensaan pääsee 130 "valaistuneisuudella" ja tiedoksi myöskin, että keskimäärin Suomalaisen miehen "valaistumisen taso on n.100-105, mutta saimpa mä kyllä koulussa 3 stipendiäkin jo lapsena..." -Sähköopin tunneilta on kyllä sit jo lähes 20v, niin sähköasioista en paljon mitään muista. -Tässä vaiheessa sinä voitkin vaikka mennä harjoittelemaan oikeinkirjoitusta, kun nikkisi perustuu Porter Steelen kipaleeseen, joka kirjoitetaan High Society, niin olet TAAS "valaistuneempi". -Ja kuvassa oleva jää + lumi nyt vaan on valkoista. Muista, että jos näet keltaista lunta, niin ainakin yleensä siihen on sitten kustu. -Jos muistat tuon, niin olet YHÄ "valaistuneempi"... :) -Ps. Kerro terveisiä itelles. Törkeen hyvät lyriikat ! Ihan mollissako hyräilit menemään ja koskas mikserissä? |
Lawrence of Suburbia 28.08.2016 18:30:24 | |
---|
p130: Vanhempi. Fenderin laadunhan uskotaan yleisesti heikenneen 70-luvun puolivälin tienoilla ;D Tämä on totta. 1974 tai vanhemmat ovat varmasti parempia. |