Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Juttua ja testausvideoo Esan Stratosta :)
1
kaukopoika
28.08.2016 00:02:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.hs.fi/kulttuuri/a1472009219434 On hauska juttu kaikenkaikkiaan, olisin tosin vielä halunnut kovan hevimiehen kuten vaikkapa Latvalan Roopen, tai Laihon Alexin näkemyksen ja miksei Kuloniemen Esankin :)
 
Myös kiinnostava toinen juttu: Roadrunner strato on myynnissä 49000 euroa :)
 
ÄrGee
28.08.2016 00:10:33 (muokattu 28.08.2016 00:11:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaristin pitää olla tunnettu ja vähintäänkin kuollut, jotta soittimella on arvoa :)
 
Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi.
hallu
28.08.2016 00:28:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ihan kiinnostava pikku juttu vaikka moneltaosin jo niin kovin tuttu. Semmoinen kiinnitti huomiota, että on tuo P-K Keränen vaan ihan helvetin kova kitaristi..... ihan omaa luokkaansa näillä leveysasteilla.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
kaukopoika
28.08.2016 00:38:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle oli uutta se, että just Janne Ödneriltä sen kitaran osti.
Keräsestä puheenollen, Teemalta tuli Pirkkojen keikka, niin mulle välähti, että muistuttaa vitusti Youngin Neiliä se mies, ulkomuotoa ja melkeinpä laulutapaa myötenkin :)
 
hallu
28.08.2016 10:21:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaukopoika: Mulle oli uutta se, että just Janne Ödneriltä sen kitaran osti.
Keräsestä puheenollen, Teemalta tuli Pirkkojen keikka, niin mulle välähti, että muistuttaa vitusti Youngin Neiliä se mies, ulkomuotoa ja melkeinpä laulutapaa myötenkin :)

 
Samaa mieltä taiteellinen yhtymäkohta on minustakin tunnistettavissa ja joo diggailen Youngin Neiliä myös hyvinnii.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «