Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soundcraft UI-12 - uusi REC nappi näkyy Macilla, ei iPadilla
1
Amicus curiae
17.07.2016 22:43:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
 
Tuorein firmispäiivitys toi Soundcraftin UI-12:een mahdollisuuden nauhoittaa USB-tikulle. (Ui-16:ssa se ilm. oli jo alun perin.)
 
Nuhoitus toimi, kun kokeilin.
 
Mutta siinä missä Macin selaimella selkeästi näkyy (firmispäivityksen jälkeen) uusi REC-nappi Master-liukusäätimen päällä, IPad-versiossa vastaavalla paikalla on nappi joka ottaa uuden snapshotin. iPad-versio muuttui firmispäivityksen jälkeen, tuyli paljon uutta, mutta ei Rec-nappia
 
Nauhoituksen voin siis käynnistää Macin selaimelta, mutta ei iPadin selaimella - siitä huolimatta että Macillä on "laihemmat" oikeudet säätöihin kuin on määritelty iPadille.
 
Lienenkö tyhmä, kokematon, molempia, vai mistä mahtaa olla kysymys - tietääkö kekä?
 

 
AC
 
Amicus curiae
27.08.2016 02:30:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"ONGELMA" RATKAISTU:
 
Vastaan itse - vastaus tänne lähinnä siltä varalta että joku toinen olisi yhtä tyhmä kuin minä olin:
 
Record-nappi -toiminto täytyy valita UI12-mikserin iPad-"ohjelman" (= selaimen ui-mixer.io -sivun)asetuksista.
 
Oletuksena F2-napin toiminto on ottaa uusi snapshot.
 
Kun asetuksista vaihtaa F2-napin toiminnoksi Record, niin johan näkyy punainen nappi ja äänitys usb-tikulle onnistuu.
 
Ja sitten kun tarttee ottaa uusi snapshot niin vaihtaa asetuksen hetkeksi takaisin.
 
N'otta sellaisia havaintoja.
 
:P
 
Sax-pappa
27.08.2016 16:02:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Amicus curiae: "ONGELMA" RATKAISTU:
 
Vastaan itse - vastaus tänne lähinnä siltä varalta että joku toinen olisi yhtä tyhmä kuin minä olin:
 
Record-nappi -toiminto täytyy valita UI12-mikserin iPad-"ohjelman" (= selaimen ui-mixer.io -sivun)asetuksista.
 
Oletuksena F2-napin toiminto on ottaa uusi snapshot.
 
Kun asetuksista vaihtaa F2-napin toiminnoksi Record, niin johan näkyy punainen nappi ja äänitys usb-tikulle onnistuu.
 
Ja sitten kun tarttee ottaa uusi snapshot niin vaihtaa asetuksen hetkeksi takaisin.
 
N'otta sellaisia havaintoja.
 
:P

 
Tässä on hyvä esimerkki oikeasta toiminnasta. Jospa kaikki neuvoja kyselevät raportoisivat myös löytyneen ratkaisun, niin saattaisi samalla joku muukin tulla autetuksi.
 
basisti1971
01.09.2016 07:31:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
Sax-pappa: Tässä on hyvä esimerkki oikeasta toiminnasta.
 
Ehdottomasti samaa mieltä.
 
Harvinaisuudessaan (virtuaali)hatunnoston arvoinen teko.
 

 
Tavallisestihan vaivaudutaan korkeintaan kommentoimaan: "Homma selvisikin jo, saa poistaa."
Mitä sitä muita auttamaan kunhan itse saa apua :/
 
T:Samuli
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «