s8na 20.03.2016 00:58:10 (muokattu 20.03.2016 01:05:15) | |
---|
Snapo: Ainakin tuon perusteella Dogi, Emerald ja keraaminen Nailbomb osui mulle parhaiten. Tunnistin kyllä alnico-nailbombin honotuksen mistä puhuin tässä ketjussa aiemmin. Joo kyllä se siellä on. Hmm mitähän laittais tokai lc-85 vai koittaisko kestää JB Jazz perussetillä. JB tahtoo mennä vähän rapsutteluks välillä. |
Snapo 20.03.2016 09:41:36 | |
---|
s8na: Joo kyllä se siellä on. Hmm mitähän laittais tokai lc-85 vai koittaisko kestää JB Jazz perussetillä. JB tahtoo mennä vähän rapsutteluks välillä. Torilla ois black dog ja VH II -setti, jos mulla ois lespa nii kokeilisin nuita. Tällä hetkellä on Ibanezin seiskassa kiinni VH kaulamikkinä ja siihen se on suht kirkas, yleensä tottunu että kaulamikki on aika tumma. En tiiä pitäskö laittaa mikki kiertoon vai totutella ajatukseen että kaulamikin ei tarvii olla nintendotilumuhju. Jazzi oli kans hetken aikaa kuuskielisessä mutta se lähti hyvin äkkiä, yläpää oli jotenki tosi härski verrattuna air nortoniin. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
s8na 20.03.2016 12:46:51 | |
---|
Snapo: Torilla ois black dog ja VH II -setti, jos mulla ois lespa nii kokeilisin nuita. Tällä hetkellä on Ibanezin seiskassa kiinni VH kaulamikkinä ja siihen se on suht kirkas, yleensä tottunu että kaulamikki on aika tumma. En tiiä pitäskö laittaa mikki kiertoon vai totutella ajatukseen että kaulamikin ei tarvii olla nintendotilumuhju. Jazzi oli kans hetken aikaa kuuskielisessä mutta se lähti hyvin äkkiä, yläpää oli jotenki tosi härski verrattuna air nortoniin. Pahus kun on kromikuorilla. Noo ei oo täs kiire onneks. |
Genitalripper 24.03.2016 09:24:26 | |
---|
Onko porukalla kokemuksia Juggernautista ja lähinnä tallassa, mutta miksei kaulamikistäkin? Vaikka onkin Misha Mansoor signature niin herran omia mietteitä tuosta kehityksestä ja suunnittelusta lukiessa selvisi ettei ilmeisesti ole lähdetty ollenkaan hakemaan djenttausmikkiä vaan monipuolisuus oli tavoite. Erityisesti kiinnostaa miten tuo alnicon ja keraamisen magneetin yhdistelmä toimii käytännössä, paperilla ainakin aiheuttaa kaasutusta. |
antikristus 24.03.2016 12:20:30 | |
---|
Genitalripper: Onko porukalla kokemuksia Juggernautista ja lähinnä tallassa, mutta miksei kaulamikistäkin? Vaikka onkin Misha Mansoor signature niin herran omia mietteitä tuosta kehityksestä ja suunnittelusta lukiessa selvisi ettei ilmeisesti ole lähdetty ollenkaan hakemaan djenttausmikkiä vaan monipuolisuus oli tavoite. Erityisesti kiinnostaa miten tuo alnicon ja keraamisen magneetin yhdistelmä toimii käytännössä, paperilla ainakin aiheuttaa kaasutusta. Mie voin kertoo kuhan saan custom keijään käsiini, siihen on tulossa kyseinen setti. |
Genitalripper 24.03.2016 14:43:03 | |
---|
antikristus: Mie voin kertoo kuhan saan custom keijään käsiini, siihen on tulossa kyseinen setti. Seuraillaan tilannetta. Mitä olet muuten tykännyt tuosta Lundgrenin M7sta? Mulla on itselläni yhdessä kitarassa M6 joten kiinnostaa miten tuo vertautuu juggernauttiin. |
antikristus 24.03.2016 15:51:50 | |
---|
Oli pitkään tilanne, että oli vaan yks seiska ja koko aikana kun Lundgren on ollu kiinni ei oo ollu mitää GASsei mikkien suhteen. Joutuu vaa pian ostaa uuden tod. näk. M7 setin ku tais mennä Jackson kaupaks :D Sen verran oon tykänny :D Eli kyllä ihmisellä pitää olla vähintää yks M7 aina. |
Ziggy Bubba 24.03.2016 16:48:28 | |
---|
Usean vuoden jälkeen sitä saa yhä uusia kicksejä tosta oman LP Tradden The Mule/Stormy Monday -setistä. Puhtaat & pikkurosot soi tosi täyteläisesti ja nätisti yläpäästä, säröillä on hienosti keskarissa puraisua. Näillä soittelee oikein mielellään kaikkea paitsi ehkä tosi paksua higainer-tööttiä - alapää ei jytää siihen ihan tarpeeksi. Mietin, että mitenköhän toimisi kaulan Stormyssä puolitus, onko jollain kokemusta ton tai vastaavan pienitehoisen humpparin toimivuudesta yhdellä kelalla? Vois olla siisti tehdä tosta ihan tosissaan monipuolinen ränkytin :) |
Genitalripper 24.03.2016 17:46:32 | |
---|
antikristus: Oli pitkään tilanne, että oli vaan yks seiska ja koko aikana kun Lundgren on ollu kiinni ei oo ollu mitää GASsei mikkien suhteen. Joutuu vaa pian ostaa uuden tod. näk. M7 setin ku tais mennä Jackson kaupaks :D Sen verran oon tykänny :D Eli kyllä ihmisellä pitää olla vähintää yks M7 aina. Sillä vähän mietinkin, kun itse tuosta kutosversiosta tykkään kyllä paljon, mutta nuo juggernautin mainospuheet lupailee aika hyviä asioita. |
antikristus 24.03.2016 17:56:34 | |
---|
Genitalripper: Sillä vähän mietinkin, kun itse tuosta kutosversiosta tykkään kyllä paljon, mutta nuo juggernautin mainospuheet lupailee aika hyviä asioita. Mie kans päädyin ton magneettikikkailun takia tilaamaan Juggernautit tohon tulevaa kustomii. |
antikristus 28.03.2016 02:28:27 | |
---|
Sainpas iskettyä kynteni kiinni M6 mikkii mikä kerkes tunnin olee torilla ihan vapaata riistaa, en siis joudu olemaa ilman Lundgrenia montaa päivää :) nyt on vaan pulma et mihin kitaraa laittasin, parhaasee kutosee ja drop D vai Gibson ja avoin C |
Haz 19.06.2016 17:20:21 | |
---|
Onko kellään VHII settiä tai holy diveria myytävänä |
Aivoproteesi 30.07.2016 13:20:56 | |
---|
Onko kukaan tehnyt vertailua Rebel Yellin ja Holydiverin välillä? Olen hakemassa uutta puolituksilla olevaa humbucker-mikkiparia mahonkiseen Les Paul -kopioon. Säröt pitäisi olla linjalla Tony Iommi (90-00-luku) - Gary Moore - Michael Schenker, mutta myös pitäisi saada puhtaat tyyliin David Gilmour ja Steve Rothery. |
Snapo 30.07.2016 18:07:14 | |
---|
Aivoproteesi: Onko kukaan tehnyt vertailua Rebel Yellin ja Holydiverin välillä? Olen hakemassa uutta puolituksilla olevaa humbucker-mikkiparia mahonkiseen Les Paul -kopioon. Säröt pitäisi olla linjalla Tony Iommi (90-00-luku) - Gary Moore - Michael Schenker, mutta myös pitäisi saada puhtaat tyyliin David Gilmour ja Steve Rothery. Ei ole Holydiveria ollut mutta mulla on kahdessa superstratossa Rebel Yell tallassa. Helkutin tasapainoinen mikki, ei liian kuuma mutta aavistuksen saturoitunut jolla irtoo ei-piikikkäät puhtaat, rogenrollit ja vähän raskaampikin. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Laitoin paripäivää sitten Les Pauliini BKP:n The Mule tallamikin ja on kyllä ihan hiton hyvä. Olen kokeillut useilla SD:n mikeillä, mutta tämä on ihan eri maata. Suosittelen lämpimästi. Sopii hyvin Rock/blues osastolle, ei ehkä hevihommiin niinkään. Kyllähän sekin jotain kertoo, kun näitä ei ole kauheesti käytettynä liikkeellä. |
arijuki 26.08.2016 11:40:49 | |
---|
Ukko75: Laitoin paripäivää sitten Les Pauliini BKP:n The Mule tallamikin ja on kyllä ihan hiton hyvä. Olen kokeillut useilla SD:n mikeillä, mutta tämä on ihan eri maata. Suosittelen lämpimästi. Sopii hyvin Rock/blues osastolle, ei ehkä hevihommiin niinkään. Kyllähän sekin jotain kertoo, kun näitä ei ole kauheesti käytettynä liikkeellä. Mulla on koko setti kiinni, hyvin toimii :-) Voin suositela myös. The beautiful thing about learning is nobody can take it away from you. - B.B. King |
Laulava Kylätohtori 26.08.2016 11:54:42 | |
---|
Testasin Abraxas settiä. Ensin Essissä ja pikaisesti myös Lespassa. Toimi Essissä niin hyvin, että pistän ne nyt Les Laul testin jälkeen uudestaan Essiin. Ajatuksenahan oli korvata Les Paulin '57:t Abraxaseilla, mutta olivat Lespassa niin lähellä '57:ja, että päätin kuitenkin jatkaa '57:lla. Abraxasit olivat Les Paulissa hieman kirkkaammat tai oikeastaan selkeämmät. En usko, että trebleä oli sen enempää, koska sitä riitää '57:ssakin, mutta selkeämmät ne olivat. Samoin Abraxaseissa oli hieman enemmän attackissa "stratomaisuutta", jonka kuvittelisin (vastoin tietoa) johtuvan (myös) Abraxasien alnico IV magneeteista. '57:ssahan on käsittääkseni alnico II:t. Jos Les Paul olisi ainut kitara, niin Abraxasit olisivat jääneet siihen, mutta koska '57:ssa oli enemmän "Les Paulin murinaa", niin päätin nyt mennä niillä, sillä tämähän ei ole meikäläisen käyttökitara. Abraxasit menevät nyt Essiin ja aikaisemman pikaisen testin perusteella toimivat siinä tosi hyvin. Tykkäsin paljon enemmän kuin Phat Cateistä. Abraxasin kaulamikki on kait tosi lähellä Mulen kaulamikkiä ja tallamikki muuten samoissa maisemissa, mutta tehokkaampi... They pass too much electricity. -SRV |
winstoni 26.08.2016 13:10:10 | |
---|
Ukko75: Laitoin paripäivää sitten Les Pauliini BKP:n The Mule tallamikin ja on kyllä ihan hiton hyvä. Olen kokeillut useilla SD:n mikeillä, mutta tämä on ihan eri maata. Suosittelen lämpimästi. Sopii hyvin Rock/blues osastolle, ei ehkä hevihommiin niinkään. Kyllähän sekin jotain kertoo, kun näitä ei ole kauheesti käytettynä liikkeellä. Mun suosikkimikki ja nimenomaan Lessukassa :) "Monet ihmiset antavat huolilleen uimaopetusta sen sijaan, että hukuttaisivat ne." |
jhakwe 26.08.2016 15:03:11 | |
---|
winstoni: Mun suosikkimikki ja nimenomaan Lessukassa :) Sama homma, ja kyllä tolla mörköjututkin lähtee. Itsellä likaisissa alavirehommissa käytössä :) http://www.taintedaudiofx.com - Käsintehtyjä pöristimiä. |
Ziggy Bubba 26.08.2016 16:35:51 | |
---|
winstoni: Mun suosikkimikki ja nimenomaan Lessukassa :) Samma häärissä. Tosi kivasti rapsakka ja perinteishenkinen meno. Alapään jynkky ei ihan raskaimpaan hevanderiin ole omiaan, mutta pitkälti kaikkeen muuhun kyllä. Stormy Monday saman LP Tradin kaulassa on ihan yhtä siisti peli. |