Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 598 99 100 101 102419 420 421 422 423
iec
19.08.2016 08:34:39

Tuli ostettua Wolf KLP-45 (itse asiassa oikeastaan ostin sen pojalle), kun sattui sopivan värinen PRS-tyylinen 24-nauhainen semihollow nokan eteen. Ihan asialliselta peliltä vaikuttaa ja on hieno kuin mikä :) Näin äkkiseltään nuo vakiomikitkin vaikuttavat olevan aika ok soundeiltaan. Niin ja se väri on sininen ja komea kuvio on tuossa kannessa.
https://muusikoiden.net/dyn/users/147997.jpg

Niin ja ostin myös Bilteman alumiinisalkun (ennemminkin näyttää alumiinisalkulta, kuin on sitä oikeasti) uudelle DIY-pedaalilaudalle. Salkku on ulkomitoiltaan jotain 460mm x 330mm x 160mm, jolloin sinne sisälle sopii 430mm x 310mm kokoinen pedaalilauta, jossa on kaksi tasoa. Minun pedaalien tapauksessa lautaan menee 5 pedaalia kitaran ja vahvarin väliin ja 5 pedaalia efektilooppiin.

-iec
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
Milkop
19.08.2016 13:24:28

iec: Tuli ostettua Wolf KLP-45 (itse asiassa oikeastaan ostin sen pojalle), kun sattui sopivan värinen PRS-tyylinen 24-nauhainen semihollow nokan eteen. Ihan asialliselta peliltä vaikuttaa ja on hieno kuin mikä :)

On kyllä hieno. Paljonko köyhdyit?
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
antnis
19.08.2016 13:26:20
Taisin ostaa Pacifica 611:n fuusio- ja Bonjovi-larppaukseen.
iec
19.08.2016 13:48:45

Milkop: On kyllä hieno. Paljonko köyhdyit?

Maksoi jonkun verran alle yleisen Wolffien hintatason ja silläpä lähetin myyjälle viestin että voin maksaa kitaran hinnan matkahuollon kuluineen tilille saman tien :) Yleensä tuon tyyliset Wolffit ovat tainneet vaihtaa omistajaa 200-300 eurolla. Mielestäni tein todella hyvät kaupat :)

Onhan näitä muuten nytkin myynnissä 200 eurolla ja olipa joukossa tismalleen samanlainen kuin mullakin ja myös lintujen kera:
https://muusikoiden.net/tori/haku.php?keyword=wolf

Ei muuta kuin ostamaan vaan :D

-iec
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
Kylyma
19.08.2016 19:02:30

Gibson explorer 2016t:n ostin itelle kesälomalahjaksi. Aikani oon nytten rimputellu sitä niin onhan se hyvä kitara. En ymmärrä että miksi tuota tämän(kin) vuoden laatua on parjattu, ei tuossa mun mielestä oo oikeen mitään vikaa, ja vaikka vertaan vuosituhannenvaihteen exploreriin jonka aikoinani omistin niin kyllä tämä parempi mun mielestä on. Ja Tän vuoden firebirdistäkään en moitteita löydä. Kovaa caseahan näissä ei tule mukana, ilmeisesti jos ostaa sen hp version mikälie olikaan jossa on robovirittimiä ja nollanauhoja yms. niin niissä ois kova laukku mutta ei tuo laukuttomuus mua haittaa.
tuskiz
19.08.2016 19:53:48
Mä en ole kuullut hirveästi valitettavaa 2016 mallistosta ja testasin itsekkin Les Paulin T-mallin oikein kelvolliseksi. Nyt ne myös on musta paljon järkevimmissä hinnoissa, esim. SG lähtee T-kaupasta tonnin hintaan jonka maksaa kyllä Gibsonista ilman laukkuakin ihan mielellään, myös yleisesti hinnat laski viimevuodesta ihan hyvin eikä vaan jotain satasen luokkaa.
Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
Putti Possu
22.08.2016 10:04:22 (muokattu 22.08.2016 11:10:52)
RG655:n tallaan DiMarzion Gravity Storm Tone Zonen tilalle. Muutaman tunnin soittelun perusteella hyvin pätevän oleinen, vaikka ykkösvahvarilla en vielä ole päässyt testaamaan.

TZ:n verrattuna ei niin värikäs (hyvä juttu), mutta silti musikaalinen. Fokusoituneempi "basso" kuin TZ:ssa. Middle-voittoisuus ei millään tapaa
tule silmille, vaan oikeastaan hyvinkin tasapainoinen mikki. Hyvä sustain, jne.
Toimii myös hevimetalhommissa ainakin standardivireessä.

-PP
pliksu
22.08.2016 11:09:11
Vehkeet itserakennettuun Tele/LP JR hybridiin. Vaikutteita Fano SP6:sta, mutta Fender-mensuurilla. Katsotaan mitä tulee. Tuli myös tilattua Lollarin Dirty Blackface Strat setti omaan Mustang/Jaguar hybridiin, keskimikki menee Nashville teleen. Ainakin omaan korvaan kuulosti melkoisen maukkaalta!
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
Töynävä
22.08.2016 21:42:09
Piti ostaa vahvari, mutta myyjä oli kaikkien aikojen erikoisin kaveri - ensin ei kertonut ensimmäisen vahvarin ongelmista ja toisesta diiliä hierottaessa vaihtoi hintaa mielialansa mukaan -> ei jatkoon.

Onneksi käänsin katseen kitaraosastolle ja seuralaiseksi tuli aivan mahtava Tyler SE HD. Jäipi aikanaan kyrsimmään, kun kahdesta moisesta luovuin. Nyt koitan olla viisaampi.

Me gusta!
Sujuvaa kauppaa: slx900, tiluttaja-pro, albero, DZN, JMT, tipi tuovinen, avantz, mattipar, Rakoni...
psavola
23.08.2016 19:34:40
Vajaan 40 vuoden kuolaamisen jälkeen tuli pakko ostaa se kulta-Lessu:

Les Paul Standard 1956 Ltd Ed MG

Epiluurin tuotos, soi hyvin ja käy käteen kuin hanska t.j.s.p.

Siihen vielä Schallerin kullatut hihnalukot ja parit plekut päälle.
elon arska
23.08.2016 22:14:32
Bugera V22. Katsotaanpa nyt sitten tämäkin kortti. Toki heti piti modata mid boostia inhimillisemmäksi niin tekee silläkin jotain... kai? Reeneissä ja keikallahan se selviää!
no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio
JuSu
25.08.2016 11:20:24
Uuden bändin kunniaksi tuli hankittua Koch Studiotone -nuppi sekä Framus CS212 -kaappi, johon on vaihdettu Greenbackit V30:ien tilalle.

Ensivaikutelma on, että Greenback ei nyt ole oikea tötterö tässä yhdistelmässä. Puhtaat ja reunasäröt hienot, mutta isommilla gaineilla ei toimi, menee herkästi sirinäksi ja plörinäksi.

JuSu
"Ei kaikkea onneksi tartte kokeilla itte todetakseen, että se on paskaa." -Jucciz
PIM
25.08.2016 13:34:18
Epiphonen Lucille bigsbyllä höystettynä päätyi jäsen Juzpen hellästä hoivasta mun karvaisiin kätösiini.
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Laulava Kylätohtori
25.08.2016 13:58:06
Vaihtokaupoissa tuli Catalinbreadin Naga Viper. Onhan tuo pirun hyvä peli, mutta en nyt lupaile vielä mitään. Ehkä menee lautaan, ehkä torille...
They pass too much electricity. -SRV
antnis
25.08.2016 14:34:17
Ihan näppärä peli tuo Pacifica 611, vielä kun käsi kestäis soittamista mutta kaikki ajallaan. Sit tilasin toisen G12 V-type Celestionin tulevaan 2x12 projektiin.
tuskiz
25.08.2016 16:33:06
Tulipa heräteostoksena ostettua Reverbistä Iommi-projektiksi musta Burnyn SG, eli RSG-55/63. Laadultaan aika perus kiinakamaa, body on paremmin muotoiltu kuin Epeissä ja kaula ei ole ihan niin ohkanen, mutta muuten mukavan ohut profiili, hardware ja elektroniikka pääasiassa sontaa mutta projektiksi tulikin.

Edellisen omistajan kuvaa: https://s12.postimg.io/ccq38ire3/lkq42lvprpu87yjnzl9v.jpg
Purin itse kepin jo alkutekijöihinsä jossa ei paljoa kuvattavaa ole.
Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
Juzpe
25.08.2016 16:35:56

Whammy löyty torilta. Viä uurempi viitosmalli. Sitte pari 6U räkkilodjua ostelin kans. Sillai vähä niinku Sulovileenin hengessä.
Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen
mpekkanen
25.08.2016 18:57:38
M.nettiin pitäisi tehdä sellaisia t-paitoja, joissa olisi Sulo Vilenin kuva. Teksiäkin voisi olla(kuvan alla tai päällä) jotain sen Muusikoiden.netin lisäksi.

En tosin tiedä, ostaisiko sitä kukaan. Jos ei sitten möisi niitä halvalla ;)
Aika monelle se kyllä noin muuten tuntuisi käyvän. Myös itselleni, vaikka noita t-paitojakin kyllä löytyy.
Shredator
25.08.2016 19:25:30

- Peavey 6505 -nuppi
- Koch Dummybox Home
- EWS Subtle Volume Control

Melekosta taas...
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)