Aihe: Marshall Class 5
1 2 3 4 5 6 7
L.H
20.01.2017 20:51:41
Onkohan noita C5-01 comboja minkä verran Suomessa, kun näköjään valmistus on lopetettu ja missään ei tunnu olevan jäljellä vanhaa varastoa? Saa tarjota, jos löytyy ylimääräisenä...
Metalkallo
21.01.2017 16:21:54
L.H: Onkohan noita C5-01 comboja minkä verran Suomessa, kun näköjään valmistus on lopetettu ja missään ei tunnu olevan jäljellä vanhaa varastoa? Saa tarjota, jos löytyy ylimääräisenä...

Toria kannattaa katsella aina välillä, siellähän noita on pyörinyt vaikka varmasti tiesit kyllä.

Class 5 combona G12M25 Greenback/Creamback kajarilla on ihan jees peli, tai ainakin nuppi oli.

On se kumma kun aina kaikki hyvien valmistus lopetetaan. En ole maistanut, mutta kokeillut kylläkin. En siis maistamista vaan laitetta.
Vähemmän on nykyään enemmän
jaton
11.06.2017 13:30:47
Tuli hommattua Marshall Class 5 käytettynä. Mainio peli, mutta kotikäytössä auttamatta liian äänekäs. Kyseessä on ensimmäinen malli ilman "low power" kytkintä.

Netissä on jonkin verran juttuja vahvistimeen tehdyistä modeista. Onko kenelläkään viimeaikaisia kokemuksia master volumen kytkemisestä jälkeenpäin tai muista hyvistä keinoista pudottaa tehoa ilman, että äänenlaatu liikaa kärsisi.

Myös kokemukset keinokuormasta kyseisen vahvistimen kanssa kiinnostavat.

Lisäksi, jos Jyväskylän lähettyviltä löytyisi tekijää, mahdolliselle master volume modille, niin olen enemmänkuin kiinnostunut kuulemaan suosituksia.
Metalkallo
11.06.2017 13:36:34
jaton: Tuli hommattua Marshall Class 5 käytettynä. Mainio peli, mutta kotikäytössä auttamatta liian äänekäs. Kyseessä on ensimmäinen malli ilman "low power" kytkintä.

Netissä on jonkin verran juttuja vahvistimeen tehdyistä modeista. Onko kenelläkään viimeaikaisia kokemuksia master volumen kytkemisestä jälkeenpäin tai muista hyvistä keinoista pudottaa tehoa ilman, että äänenlaatu liikaa kärsisi.

Lisäksi, jos Jyväskylän lähettyviltä löytyisi tekijää, mahdolliselle master volume modille, niin olen enemmänkuin kiinnostunut kuulemaan suosituksia.

Mää käytin overdrive pedaalia äänentason sekä särön säätämiseen, toimi ihan jees mun mielestä kotioloissa. 25w keinokuormankin kanssa tuota tuli kokeiltua, mutta itse en lopulta tykännyt keinokuorman kanssa kun tuntui soundi kärsivän hieman. En kyllä selvästi tykkää keinokuormista muutenkaan ainakaan sen kokemuksen perusteella.

Tuo master volume modi vois olla tuohon ihan hyvä juttu juu.
Vähemmän on nykyään enemmän
iec
11.06.2017 14:29:21 (muokattu 11.06.2017 14:31:15)

jaton: Tuli hommattua Marshall Class 5 käytettynä. Mainio peli, mutta kotikäytössä auttamatta liian äänekäs. Kyseessä on ensimmäinen malli ilman "low power" kytkintä.

Tuossa juttua Mastervola-modauksesta. Esimerkkeinä Marshall Class 5 vs Jim -rakennussarja ja myös Fender SuperSonic 22.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=12959364#p12959364
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)