Aihe: Uudet mikit tokain lespaan.
1
wizard86
07.06.2004 19:07:18
Mitäs mikkejä suosittelette tokain korea lespaan jossa alunperin tokain omat mk4 mikit? Hinta ei sais mennä 130€ yli.. Oon miettiny niitä Zakk wylden mikkejä mut mut.. Kertokaahan..
Albert järvinen on jumala...8}
kulmahiomakone
07.06.2004 19:34:24
Mitäs mikkejä suosittelette tokain korea lespaan jossa alunperin tokain omat mk4 mikit? Hinta ei sais mennä 130€ yli.. Oon miettiny niitä Zakk wylden mikkejä mut mut.. Kertokaahan..

Mä suosittelen Tokain korealaiseen lespaan Tokain mk4 -mikkejä. Ovat saundiltaan hyvät ja sopivat kyseiseen kitaraan kuin nenä päähän. Mutta osta sellaiset sakvyldet kun kerran sellaiset taidat haluta...
Catana sum et nihil humanum a me alienum puto.
wizard86
07.06.2004 19:39:54
Mä suosittelen Tokain korealaiseen lespaan Tokain mk4 -mikkejä. Ovat saundiltaan hyvät ja sopivat kyseiseen kitaraan kuin nenä päähän. Mutta osta sellaiset sakvyldet kun kerran sellaiset taidat haluta...

Taas näitä pellejä.. Nämä tällaiset kirjoitukset viestittävät vajaasta älyllisestä toiminnasta..
mathias
07.06.2004 19:43:46
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=15&t=63008&o=0&co=0

Oletkos lukaissut tuon? Jospa se vaikka auttaisi tuossa valintaongelmassa.
Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen-
Juzzu
07.06.2004 19:44:38
Taas näitä pellejä.. Nämä tällaiset kirjoitukset viestittävät vajaasta älyllisestä toiminnasta..

No osta sitten se eeämkeet kun niitä kuitenkin haluat.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Vemmy
07.06.2004 23:08:48
DiMarzion Paf Pro:t on omassa, ja minä tykkään. Ja silti kitara on myynnissä (mainostusta).
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
Explorer
08.06.2004 11:31:11
Mulla oli korealainen LR, johon vaihdoin Duncanin legendaarisen Jazz/JB -yhdistelmän. Toimi täysillä, vaikka jotkut hifistelijät ovatkin sitä mieltä että JB olisi leppäkepissä liian kirkas.
Peace sells.
vekku
08.06.2004 17:58:57
mulla on tallassa duncan custom.. suosittelen myös, sopii erittäin hyvin vähän kaikenlaiseen, rokkiin(hevimpäänkin) ja hyvät puhtaat.. eli sanotaanko että vallan mainio jokapaikanhöylä.
bang bang my baby shot me down bang bang
The Boss
23.06.2004 14:25:47

Mitenkäs onko noi mk4-mikit halvimmissa Love Rockeissa? Ja kuinka hyvät on?

Kannattaako hankkia vaan paremmat mikit vai kalliimpi Love Rockki? Ja onko Tokain mk5-mikit kuinka paljon paremmat...ja paljon maksaa?
Hallelujah Rock 'N' Rollah
kulmahiomakone
23.06.2004 15:05:26
Mulle saa yrittää myydä noita Tokain mikkejä, sikäli kun jäävät tarpeettomiksi, kun oletta ostaneet paremmat.
Ostan EL84 pääteputkella varustetun putkiradion, toimivan tai rikkinäisen.
LaXu
23.06.2004 15:32:32
Kannattaako hankkia vaan paremmat mikit vai kalliimpi Love Rockki? Ja onko Tokain mk5-mikit kuinka paljon paremmat...ja paljon maksaa?

Minä hankkisin mieluummin kalliimman (japanilaisen) mallin. Tokailla ei ole mitään MK5-mikkejä, vaan MK1/2/3/4, näistä siis MK1 ja MK2 pitäisi olla parhaat (näitä on japanilaisissa malleissa).
PoLFus
23.06.2004 15:41:49

suosittelen hakua
[polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä] - Tianzi
wizard86
23.06.2004 18:46:39
Minä hankkisin mieluummin kalliimman (japanilaisen) mallin. Tokailla ei ole mitään MK5-mikkejä, vaan MK1/2/3/4, näistä siis MK1 ja MK2 pitäisi olla parhaat (näitä on japanilaisissa malleissa).

Mulla ei ole tarvetta vaihtaa kitaraa, mikkejä mä tässä kyselen..
skebajaba
23.06.2004 19:43:47
tosiaan ite laitoin strato kopsuun emg:n81 tallaan, ei ole mielestäni liian kirkas vaikka leppää runko onkin. tosiaan cleani soundin tuottaminen on vähän hankalampaa, joutuu tuota volaa ruuvaamaan vähän pois jos cleania haluaa.
putkivahvarilla tuo on loistava, trankun kanssakin toimii särökanavalla, ilman säröä ei jaksaisi kuunnella. eli tosiaan heavy mikki, itse tykkään toiset ei.
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)